חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשיבותו של לוגו לכל עסק

1. האם החברה שלך היא חברה מקצועית ואיכותית?

2. האם החברה דואגת לעסק שלה – כלומר האם החברה דואגת ללקוחות שלה?

3. האם מדובר בחברה שיודעת מה היא עושה?

4. האם לקוח יכול לסמוך על העסק שיעשה את התפקיד בצורה נכונה?

השאלה המתבקשת מנקודות אלו היאמהבעצם הופך לוגו ללוגו טוב? כאשר התשובה אינה חד משמעית ומסתכמת בכמה רכיבים הכוללים עיצוב, צבעים ודימוי מקצועי ברור. העיצוב המייצג את העסק שלך עשוי להשתנות ממשהו פשוט כמו הטקסט של Facebookועד למשהו ייחודי וצבעוני כמו הלוגו של Windows. העיצוב הוא חשוב כל כך משום שהוא יוצר דימוי, דימוי זה הוא ייחודי עבור כל עסק וגורם ללקוחות לזהות ולזכור חברות שונות באופן כמעט אוטומטי.


צבעים מהווים גורם חשוב ביותר המאפשר הצגה מקצועית של עסק מסוים. במידה ואדם עוסק בכלכלה או בנקאות יתכן ויעדיף להשתמש בפלטת צבעים קרה יותר הכוללת גוונים של כחול, ירוק, אפור, שחור ולפעמים גם זהב. אף על פי שניתן להשתמש בכל הצבעים, הרי שצבעים מסוימים מקושרים בצורה טובה יותר עם ענפים שונים. התבונן בלוגו של McDonald’s הם נוטים להשתמש בגוונים של אדום וצהוב, צבעים חמים שכאלו ידועים כמעוררי תיאבון ולרוב מתאימים ללוגואים של מסעדות או של רשתות מזון מהיר.

דימוי מקצועי איננו חייב להיות סמל מורכב ומסורבל אלא יכול להיות פשוט, כגון לוגו של טקסט עם אות בצבע שונה על מנת להעניק לו ייחודיות,או לוגו עם סמל המציג את החברה באופן פשוט וקליט. איכותהלוגו, כלומר המרקם והגימור שלו הם חשובים למדי, עיקולים חלקים וטקסט מלוטש מוסיפים לרושם המקצועי ולאיכות הלוגו. קצוות מחורצים, קווים לא נקיים וטקסט בלתי קריא עלולים לפגוע באופן משמעותי בכל רושם ראשוני שתרצוליצור וכן גם בדימוי העסק שלכם. זכרו בעת הזמנת עיצוב הלוגו שיש לשמור עליו נקי, חד וברור, להקםיד על מקצועיות העבודה ועל ייחודיות בעיצוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איי-מארק אימג' סטודיו - עיצוב תדמית, המנוהל על-ידי מארק אפרים - מעצב גרפי, מתמחה במתן שירותי עיצוב לוגו, עיצוב שפה עיצובית, מיתוג, עיצוב אתרים, בניית אתרים, עיצוב פלאש ואנימציה, עיצוב באנרים, עיצוב דפוס, עיצוב אינטרנט ובכל שירותי עיצוב גרפי. שירות מקצועי, אמין, אדיב ואישי לכל לקוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת imark עיצוב אתרים

מאת: imark עיצוב אתריםעיצוב אתרים08/10/091112 צפיות
עיצוב האתר שלך הוא המאפיין המרכזי והמכריע בכל יזמת אינטרנט חדשה שתקח על עצמך. לעיצוב האתר יש משמעות רבה היות והוא מהווה עדשה או חלון שדרכם הלקוח או המבקר באתר נחשפים למידע. אם עיצוב האתר משבש את הקליטה, מעמיס יתר על המידה או איננו מושך מספיק אז המידע פשוט לא יגיע ללקוח. קרוב לוודאי שבמקרים כאלו הלקוח יחפש את הנתונים המעניינים אותו או שירותים דומים באתרים אחרים.

מאת: imark עיצוב אתריםעיצוב אתרים08/10/09829 צפיות
לוגו הוא אחד הרכיבים החשובים ביותר באסטרטגיית המיתוג של כל חברה, אך כיצד נדע באיזה סוג לוגו לבחור? מתי נעדיף לוגו עם סמל על פני לוגו טקסטואלי?

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213391 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211425 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153049 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152709 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica