חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניקיון/2

מאת: רחליניקיון26/08/2012809 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת ניקיון אינם מקבלים את תשומת הלב הראויה שהם מצריכים. שירותי ניקיון מצריכים תכנון נכון של הצרכים של המשרד ובחירה נכונה של החברה שתספק את שירותי הניקיון.

ישנן חברות מסוימות שזקוקות לקצת יותר מאשר שירותי ניקיון בסיסיים. חברות אלו מאופיינות בסגנון עבודה שמצריך שירותי ניקיון גם עבור ביגוד מיוחד של העובדים עצמם.

פוליש וניקיון במקרה זה יהיו גם אספקת הביגוד המתאים על כל אביזריו ודאגה לתחלופה שלהם בנוסף לשירות הניקיון הבסיסי המסופק לכל חברה.

שירותי ניקיון הכרחיים תמיד, בכל זמן ובכל מקום. אין ספק שללא ניקיון לא היינו מצליחים לתפקד בעולם. ניקיון חשוב גם לבריאותנו ואין ספק שללא שירותי ניקיון היה שורר כאוס של מחלות וזוהמה.

חברה ללא שירותי ניקיון תתקשה לתפקד ולא תעניק לעובדיה את התנאים המינימליים של רווחה ושלוות נפש ובטח שלא תאפשר לעובדיה לספק את העבודה המתבקשת.

יתרה מכך, חברה שלא מחזיקה בצוות שירותי ניקיון תבריח כל עובד שיגיע אליה ואף תחדול מלהתקיים בעצמה.

לא ניתן לנהל אורח חיים תקין, עצמאי או עסקי, פרטי או ציבורי, ללא אחזקת מבנים ושירותי ניקיון קבועים. אם לא עושים זאת על ידי חברה חיצונית המספקת את השירות, יש לדאוג לכך בעצמכם. ניתן לקבוע תורנות של עובדים בתנאי שתהיה הוגנת ומקובלת על כל השותפים. כעיקרון אין זה מתפקיד העובדים ועל בכל החברה לדאוג להעסיק שירותי ניקיון ביוזמתו. אם זו חברה קטנה של שותפים אין ספק שהאחריות היא של כולם לדאגה ולביצוע ניקיון.

אם השכלתם ושכרתם שירותי ניקיון מחברה המתמחה בתחום יש לוודא את אמינות העובדים שלה ואת שביעות רצונכם מתפקודם המקצועי. חברות המתעסקות בחומר ומידע סוגי רשאיות להחתים את העובדים שנכנסים למשרדם על הסכם סודיות על מנת להבטיח את החיסיון ואת הצלחתם כחברה.

 



תגיות המאמר: רחלי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי

מאת: רחליניקיון19/06/131077 צפיות
פוליש לרצפות הוא כלי יעיל מאין כמוהו אשר עוזר להפוך את הרצפות, גם אם הם ישנות ומהוהות, לנוצות, למבריקות ולבעלות מראה חדש ממש. כאשר אנחנו מנקים את הבית אנחנו אמנם מקרצפים ומנקים את הרצפות אך לא משנה עד כמה ננקה את הרצפה וכמה ספונג'ה נעשה לעתים קרובות הרצפות מאבדות את הברק ואת הזוהר הראשוני שלהן.

מאת: רחליריהוט 23/05/131000 צפיות
שולחנות לילדים צריכים להיות פונקציונאליים ככל האפשר ולמלא את הצרכים שלהם על הצד הטוב ביותר. אם ילדיכם למשל מכינים שיעורי בית ועבודות על מחשב, או משתמשים במחשב כדי לשחק בחדרם, חשוב שהשולחן שלהם יתאים למחשב נייח

מאת: רחלינדל"ן ומקרקעין22/05/131140 צפיות
תמ"א 38 היא תכנית מתאר ארצית. המטרה של תמ"א 38 היא לחזק מבנים קיימים מפני סכנות של רעידת אדמה.

מאת: רחליריהוט 22/05/131325 צפיות
אם אנו בעלי גן או גינה בבית אנו נצטרך למצוא ריהוט גן מתאים. ריהוט גן כולל שולחן לגינה וכיסאות, יכול לכלול כיסא נדנדה או ערסל, תאורה לגינה, שמשייה לגינה, סכך או פרגולה

מאת: רחלישיפוצים14/05/131141 צפיות
איך בוחרים קבלן שיפוצים? קבלן השיפוצים אחראי על כל תהליך השיפוץ מא' ועד ת' על כל תחומיו- מבחירת החומרים לשיפוץ המיועד

מאת: רחלישיפוצים14/05/131103 צפיות
כל מה שרציתם לדעת לפני שאתם מתחילים שיפוץ אמבטיה ולא היה לכם מושג מה לשאול וגם לא את מי לשאול. כאשר אנו מדברים על שיפוץ אמבטיה אנו בעצם מתכוונים לשיפוץ כללי של כל חדר השירותים

מאת: רחלירפואה09/05/131293 צפיות
כאבי כתפיים יכולים להיגרם ממגוון לא קטן של גורמים ונסיבות. הגיל למשל, הוא גורם מרכזי להיווצרותם של כאבי כתפיים אצל אנשים. ככל שהגיל מבוגר יותר,

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222944 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191674 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181634 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica