חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנות החתונה הן הרבה יותר ממה שהעין רואה

מאת: galit edenהזמנות אירועים27/08/2012796 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרושם הראשוני של האורחים שלך על ערב החתונה מגיע הרבה לפני האירוע עצמו, דרך ההזמנות לחתונה. אין זו צריכה להיות הפתעה לחתן והכלה- שכרגע בשיאם של התכנונים לחתונה- כמה חשובות ההזמנות.

ככאלו, לקבל אותן מושלמות במאת האחוזים, זה משהו שדורש זמן, מחשבה, תשומת לב וכסף. אבל איפה מתחילים?

כשזה מגיע להזמנות לחתונה, חשוב שיהיה מושג ברור לאיזה כיוון ללכת. בחירת סוג הנייר או הכרטיס בהם ברצונך להשתמש צריכה להיות בעדיפות ראשונה, יחד עם ההחלטה אם ברצונך לכלול בהזמנות קישוטים, ואת סוג ההדפסה שתרצה. פרטים כאלו צריכים להיות מותאמים כדי לשקף את סוג החתונה שאתם מתכננים. למשל, אם אתם מזמינים אורחים לחתונה בחג מסויים, למה לא לעשות את ההזמנות מיוחדות, ברוח החג?

בהחלטה על סגנון ההזמנה יש לקחת בחשבון שכדאי להיות מקוריים ויצירתיים. צילום בני הזוג ושילוב התמונה בהזמנה היא אופציה יפה ופופולארית. אופציה נוספת אך מעט יקרה יותר היא איור התמונה והפיכתה לציור או קריקטורה, או איור בני הזוג והפיכתם לדמויות מצויירות.

דבר נוסף וחשוב לא פחות הוא נוסח ההזמנה. כדאי להחליט על נוסח הרבה זמן מראש ובלי לחץ. עליכם להחליט אם ברצונכם לכלול בנוסח ציטוט של משפט קצר ורומנטי או שיר קצר, או אם אתם רוצים להדפיס את ההזמנה בנוסח פשוט וישיר כמו "הנכם מוזמנים לחגוג עמנו..".

שימו לב שנוסח ההזמנה צריך להתאים עם סוג ההזמנה שבחרתם, להזמנה קלאסית יתאים נוסח פורמלי, בעוד שלהזמנה מאוירת למשל, יתאים נוסח יצירתי ולא שגרתי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

www.invited.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת galit eden

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141786 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141492 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141561 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137077 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131408 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/137001 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126163 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica