חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכשיר נייד אופטימאלי למבוגרים

מכשיר נייד אופטימאלי למבוגרים

בשנים האחרונות התפתחה הטכנולוגיה של מכשירי הסלולר בצורה משמעותית, כתוצאה מכך נוצרה בעיית שימוש במכשירים חדישים אלה בקרב האוכלוסייה המבוגרת. וזאת בשל מספר סיבות כגון: חוסר התמצאות בעולם הטכנולוגי אשר בא לידי ביטוי בבעיית תפעול המכשיר, קשיי שמיעה, קשיי ראייה ועוד. אך ניתן היום למצוא טלפון נייד למבוגרים אשר הותאם לאוכלוסייה זו הלוקה בבעיות מסוג זה.

ייחודו של הנייד PhoneEasy

מאחר וקיימות בעיות תפעול שונות בקרב אוכלוסייה של המבוגרים כגון: קשיי שמיעה, קשיי ראייה ועוד ובשל חוסר התמצאות בעולם הטכנולוגי הושק נייד אשר עונה לבעיות אלה, ובכך מקל את השימוש במכשיר על ידי אוכלוסייה זו. במכשיר נייד זה ניתן למצוא מספר אלמנטים אשר מועילים בשימוש ואף מקלים בצורה ניקרת על השימוש בו והם:

מבחינת נוחות ויזואלית ניתן למצוא במכשיר מסוג זה כפתורים גדולים עם רווחים גדולים בניהם. כמו כן, במכשיר נייד מסוג זה יש מסך צבעוני חד וברור, כאשר ניתן להגדיר לו ארבעה סטים שונים של צבעים. כשאחד מהם מותאם במיוחד לעיוורי צבעים ומקל על זיהוי הכתוב. ניתן אף להגדיר את הכתב בשני גדלים - גדול וענק.

מבחינת שמע במכשירים מסוג זה ניתן למצוא מערכת אשר תומכת ב-מכשיר שמיעה, מאחר והם מכילים סליל השראה מגנטית אשר אינו דורש זרם. כך שברגע ששיחה נכנסת ומצמידים את המכשיר למכשיר השמיעה זה מזהה את מכשיר השמיעה ומשדר השראה מגנטית וכתוצאה מכך מכשיר השמיעה מתרגם זאת לצלילים. כך שמכשיר נייד מסוג כזה מתאים באופן אופטימאלי וייחודי לאנשים אשר משתמשים במכשיר שמיעה.

הנתון הכי מעניין וחשוב אשר ניתן למצוא במכשיר מסוג זה הינו כפתור חירום, העונה לפן הביטחון אשר מציע נייד זה, כאשר לוחצים על כפתור החירום מתבצעות מספר פעולות אשר מעניקות כמעיין עוגן ביטחון למשתמש. כך שבמקרי חירום בהם נלחץ על כפתור זה תופעל אזעקה אשר תוגדר על פי הווליום של המכשיר, בשלב הבא ישלחו הודעות שהוגדרו מראש לחמישה מספרים שונים אשר יתנו מידע על מיקומו המשוער של המכשיר על ידי תוכנה שהמפעילה הסלולרית צריכה להתקין בו, כאשר את ההודעה יקבל הצד השני עם קישור למפות גוגל. בשלב הבא המכשיר יתקשר אל המספרים עד שתתקבל תשובה באחד מהם, וכאשר יהיה מענה המכשיר יעבור אוטומטית למצב של דיבורית.

למידע על משווק הנייד דורו

פרט נוסף אשר מציע מכשיר מסוג זה הינו פונקציה להזנת נתונים חשובים למקרי חירום כגון: סוג דם, תעודת זהות, רגישות לתרופות ועוד..

אינפורמציה נלקחה בין היתר מהאתרים הבאים:

http://www.nrg.co.il/online/16/ART2/381/247.html?hp=16&cat=1901&loc=20

http://www.doro.co.il/

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121404 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121300 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121489 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/121996 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122694 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121903 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121328 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205437 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196572 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187930 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181527 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163156 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica