חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכוח של בניית אתר תדמית

מאת: מיכל זבניית אתרים28/08/2012817 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתר תדמית הוא אתר המשמש ככרטיס ביקור של העסק, אבל בניגוד לכרטיס ביקור רגיל, האתר מספק הרבה יותר אינפורמציה והרבה יותר תוכן, ועל כן הוא מורכב יותר בהכנה שלו. בניית אתר תדמית היא בעלת חשיבות גבוהה מאוד יותר בעידן האינטרנטי, משום שכל מי שרוצה להיות לקוח, או לקוח פוטנציאלי, יבדוק את העסק, קודם כל, באינטרנט.

בניית אתר תדמית היא הכרחית לעסקים, ועסק שאין לו אתר מתשרך מאחורי האתרים שכן טרחו לבנות לעצמם אתר אינטרנטי. על כל יום שאין אתר לעסק, העסק מפסיד עוד ועוד לקוחות פוטנציאליים שלא יודעים על קיומו, רק משום שאין לו נוכחות ברשת האינטרנט. מצד שני, עסק שיש לו אתר תדמית לא צריך להביא את עצמו אל הלקוח, שכן הלקוח מגיע אליו ורואה בעזרת האתר את כל מה שצריך לדעת על העסק.

אם כן, בניית אתר תדמית מאפשר לעסק לשווק את עצמו ולספק ללקוחות הפוטנציאליים את כל האינפורמציה שהם צריכים לדעת עליו, על ידי הוספת מידע כללי על העסק, מידע על השירותים או המוצרים שניתנים, אפשרות יצירת קשר, המלצות מלקוחות קודמים, קישורים לסיקורים תקשורתיים על העסק ועוד.

בעת בניית אתרים לעסקים צריך לשים לב לשני דברים: טקסט ותמונות, והאופן שבו הם מסודרים על הדף, ועיצוב האתר. כל אלו ביחד צריכים לתת לגולשים את כל המידע החשוב אודות העסק והשירותים ויחד עם זאת הם צריכים להופיע בצורה כזו שלגולש יהיה קל לקרוא ולדפדף.

בניית אתרים לעסקים מתאימה לכל עסק, ולא רק משום שהאתר עוזר להגדיל את החשיפה אלא גם מפני שהאתר עוזר לייחד את העסק ולהבדיל אותו מהעסקים המתחרים. לדוגמא, שיפוצניק שיש לו אתר, יכול להראות תמונות של עבודות קודמות שלו, בעוד שכזה שאין לו, לא יכול להראות לגולשים מה הוא מסוגל לעשות.

כדי להגדיל את החשיפה, בניית אתרים לעסקים צריכה להיעשות בשילוב עם קידום האתרים. כלומר, בניית אתרים היא הצעד הראשון, והחשוב מכולם, אך מי שמבין את ההשפעה שיש לאתר על העסק, צריך לקחת את האתר כמה צעדים קדימה ולקדם אותו במנוע החיפוש של גוגל, שהוא החזר מכולם.

כדי שקידום בגוגל יעבוד, בניית אתרים צריכה להיעשות בפלטפורמות שגוגל מסוגל לקרוא. השיטה הכי פשוטה היא בניית האתר עם html, אבל יש עוד אפשרויות, שגם מעניקות אפשרויות עיצוב גדולות יותר ויצירת אתרים דינאמיים.

כדי להשיג את החשיפה המקסימלית, בניית אתרים צריכה להיעשות על ידי חברה מקצועית ומסודרת, ועדיף אם היא יכולה לספק הן את הבנייה והן את הקידום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213617 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194083 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175724 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172718 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172288 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162135 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica