חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרי אינטרנט בעידן החדש

מאת: daniel ovadaiבניית אתרים28/08/2012860 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרי אינטרנט בעידן החדש,

אתרי אינטרנט מתקדמים יותר, עדכניים יותר, אתרים מותאמים לSEO וכפופים להנחיות של GOOGLE, אתרים אלו הם אתרי אינטרנט שנבנים בצורה חכמה ועל פי התקנים הבינלאומיים של W3C.

בניית אתר אינטרנט מצריכה המון מחשבה ותהליך ארוך ומורכב, צורת ההליך הינה כזאת:

איפיון אתר אינטרנט >> עיצוב אתר אינטרנט >> קידוד אתר אינטרנט >> תכנות אתר אינטרנט והלבשת מערכת הCMS >> העלאת אתר אינטרנט על גבי שרתים והשקתו באוויר >> קידום אתר אינטרנט >> הכנסת רווחים ונשימה לרווחה :)

בכל שלב ושלב מטפל מומחה אחר שעוסק בתחום בניית אתרי אינטרנט, קידום אתרי אינטרנט.

דוגמאות של אתרי אינטרנט ישנים שאינם יכולים לשמש עוד בעידן הנוכחי של האינטרנט, הנם אתרי פלאש שמאז שקידום אתרים החל לשחק משחק בשוק העיסקי והשיווקי, נפלו מייד ואין צורך בהם יותר כיום, הם לא עוזרים הם רק מרהיבים ואינם יכולים לתרום לך בעת קידום אתר אינטרנט!

במקום בניית אתרי אינטרנט באמצעות פלאש, שפות התיכנות החלו לתפוס ולשמש כתחליף ידידותי למנועי החיפוש, שפות תיכנות לדוגמא: jeugry , HTML5 , JAVA , AJAX ועוד..

כיום בניית אתרי אינטרנט מתבצעת באמצעות שפות תיכנות ובכמעט ללא תמונות, כיום את התמונות מחליפים גליונות הCSS ואת האפקטים והמבנה שפות התיכנות, מה שנובע מכך שאתרי אינטרנט הנם קלים יותר, מנועי חיפוש אוהבים אתרים קלים וקריאים, שיש למנוע החיפוש קוד לקרוא הוא מצליח והוא לא צריך תמונות כלל וכלל, רק תוכן וקוד תיכנות שמסודר לו באופן קריא וברור ללא שגיאות כמובן ועמוד בתקן הבינלאומי של W3C.

תאימות לדפדפנים, כיום עדיין לא כל הדפדפנים יצאו בגרסאות שתומכות בכל שפות התיכנות העדכניות, כגון HTML5 ולכן השפות האלו עדיין לא השתלטו על כל חברות לבניית אתרי אינטרנט ועל שוק בוני האתרים, אבל במהרה שכולם יעברו לגרסאות חדשות של דפדפנים HTML5 ישלוט ויחליף המון שפות תיכנות ויוסיף מאפיינים רבים באינטרנט, HTML5 כל מעודכן בתחום הסלולרי החכם ולכן בניית אתרים אשר מותאמם לסלולרי נתמכים בשפת התיכנות HTML5 ואפשר לעבוד כבר עם שפת התיכנות הזאת בעולם הסלולרי ולהנות ממנה.

קידום אתרי אינטרנט, כאשר אתרי אינטרנט נבנים בצורה חכמה על פי המאפיינים שהצגתי כאן במאמר, קידום אתר אינטרנט הוא הרבה יותר קל, מיכוון שקוד האתר הנו קוד קריא וברור למנועי החיפוש, ישנו סיכרון ואופטימזציה נכונה עם גוגל, תמיכה בכל הדפדפנים ובכלל הרזולוציות הקיימות, עמידה בתקנים של W3C, אתר מהיר עם דגשים על UI ( נוחות משתמש) וUX (חווית משתמש ) כל המאפיינים הללו מספקים למקדם האתרים תנופה ראשונית בדרך לקידום אתרך בגוגל! וכיום כמעט כל מי שמקים אתר אינטרנט מעוניין להגיע למקום הראשון בגוגל!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת daniel ovadai

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213604 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194079 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175719 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174877 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172714 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172282 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica