חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכנון יום הולדת

מאת: ניר דותןימי הולדת30/08/2012911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחירת נושא למסיבה יכולה להיות נקודת התחלה טובה ולסייע להורים רבים שלהם קשה לשלב נושאים. בחירת הנושא יכולה להיות בחירה כללית כמו ספורט, או נסיכות ואף יכולה להיות ספציפית וממוקדת יותר, לדוגמא "דורה". בהתאם לנושא המסיבה ניתן להחליט על הצבעים השולטים ועל אופי פעילות הילדים.

הכנות מקדימות לאירוע, לפני כל אירוע יש לשלוח הזמנות לילדי הגן, הזמנות אלה יכולות להיות קנויות או לחלופין הזמנות תוצרת בית. בנושא ההזמנות חשוב מאוד להתייעץ אם הילד, הילד תמיד ידע לבחור את ההזמנות המתאימות לבני גילו, בניגוד אלינו ההורים.

החלטת מיקום האירוע,  כאשר אנו מדברים על ימי הולדת של ילדים צעירים תמיד נשאלת השאלה לגבי מיקום האירוע.  האירוע יכול להתרחש בבית וזאת במידה שהבית או הגינה גדולים מספיק בכדי להכיל בנוחות את ילדי הגן, במידה ואפשרות זו אינה קיימת בשל בעיית מקום או בעיות אחרות, ניתן תמיד לפנות למרכזיים קהילתיים באזורכם, העלות במרכזים אלה קטנה ולרוב כספכם ישמש את המתנ"ס בביצוע פעולות נוספות עבור ילדכם וילדי השכונה בעתיד.

קישוטים ליום ההולדת, הם הדרך הטובה ביותר לייצר אווירה של שמחה ומסיבה. היום ישנם מגוון רחב של קישוטים המיועדים לחגיגות יום הולדת. קישוטים כגון סרטי כרזות יום הולדת, בלונים לאירועים, פינאטס, קונפטי ועוד... שימוש במוצרים אלה מוסיף לאווירת החגיגה בקרב הילדים ומסייע לכם בהצלחת האירוע.

פעילות בשעת המסיבה היא אחד הנושאים המרכזים שאליה צריכים להתייחס בזמן ארגון האירוע, וזאת מאחר שארגון פעילות בצורה טובה ויעילה יכול להפוך מסיבה מכישלון להצלחה גדולה. כאשר אנו מארגנים מסיבת יום הולדת לילדים קטנים (בני 5 ומטה) יש להקפיד שאורך הפעילות תואם את יכולת הקשב והריכוז של הילד, במקרה כזה פעילות העולה על 45 דק' עלולה לשעמם את הילד. במידה והחלטתם להביא הופעה אורחת, של ליצן קוסם ועוד... יש לוודא כי הפעילות מותאמת לגילאי הילדים. במידה והחלטתם לארגן פעילות עצמאית של משחקים יש לרכוש פרסים לזוכים במשחקים השונים, פרסים כגון מיכלי בועות סבון, כדורים, רעשנים ועוד... חשוב להקפיד שכלל אורחי יומם הולדת ייקחו חלק במשחקים, במידה וישנם ילדים שסירבו לשחק או לחלופין לא זכו בפרסים יש לחלק מתנות לילדים בתום האירוע.

הגשת אוכל במסיבת יום ההולדת, לרוב בוחרים ההורים להגיש לילדים מגוון רחב וללא הגבלה של ממתקים. במידה והאירוע מתקיים בשעות הערב ניתן להציע לילדים מאכל קל לפני כל המתוקים. כאשר מדובר בילדים עדיף תמיד לא להתחכם, ניתן להכין פיצה ביתית אם תוספות שונות וצבעוניות ולשים לילדים אפשרות לירקות במידה והם יחפצו בכך. חשוב לזכור שאצל ילדים בדיוק כמו אצל מבוגרים העין היא שמזמינה אותנו לנסות ולאכול, לכן ניתן לחתוך את הירקות בצורות שונות ולעורר את תאבון הילדים.

אגון האירוע יכול להיות כיפי ויצירתי, חשוב לנסות ולשלב את הילד עד כמה שאפשר בתכנונו וארגונו של האירוע, ולא לשכוח אף לא לרגע שבאירוע הזה הילד הוא המרכז.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר דותן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר דותן

מאת: ניר דותןצרכנות28/10/12978 צפיות
בשנים האחרונות חלה ירידה דרמטית במחירי אמבטיות הג'קוזי בארץ. בעבר הלא רחוק ג'קוזי היה פריט יוקרתי במיוחד שהיה נחלתם של אנשים עשירים מהמעמד הגבוה בלבד. כיום, ניתן למצוא אמבטיות ג'קוזי בטווח רחב מאוד של מחירים, החל מאמבטיות ג'קוזי פשוטות שעלותן אלפי שקלים בודדים ועד לאמבטיות ג'קוזי מפוארות שעלותן כמה עשרות אלפי שקלים.

מאת: ניר דותןצרכנות25/10/12870 צפיות
ג'קוזי הוא בכלל פינוק מהנה שרבים חולמים על רכישתו. אם בעבר, מחירו של הג'קוזי היה גבוה מאוד והרכישה התאפשרה רק לאנשים עמידים בעלי יכולות, הרי שכיום המחירים נמוכים באופן משמעותי וממש שווים לכל נפש. יחד עם זאת, חשוב לזכור שעלות הג'קוזי אינה מסתכמת במחיר הרכישה של המוצר עצמו וכולל הוצאות ועליות רבות ומגוונות הנדרשות במהלך השימוש במכשיר. לכן, יחד עם רכישה נכונה וחכמה תוך השוואת המחירים של הסוגים והדגמים השונים של אמבטיות הג'קוזי, חשוב גם לתת את הדעת לעלויות השונות הנלוות לרכישה.

מאת: ניר דותןימי הולדת16/10/12802 צפיות
מי מאיתנו אינו זוכר את הרגע בו הוא חגג יום הולדת בילדותו. וכמה חיכינו למתנות. פתיחת המתנה לוותה בהתרגשות עצומה וקילופה מאריזתה נעשה במרץ וסקרנות. כיום, כאילו כלום לא השתנה, ילדינו היקרים חוגגים יום הולדת ופותחים את המתנות בדיוק באותה ההתלהבות. ואנחנו, מתרגשים אפילו קצת יותר. קצת יותר מהם וקצת יותר מכפי שהתרגשנו בעצמנו כשאנו היינו ילדים.

מאת: ניר דותןצרכנות02/09/121307 צפיות
צלייה חיצונית היא שיטה פופולרית מאוד, למרבית משקי הבית בישראל יש גריל גז חיצוני. ישנם סוגים רבים של גרילים, אבל הנפוצים שבהם הם גריל גז וגריל פחם. במאמר זה ברצוני להסביר לכם כיצד פועלים כל אחד מסוגי הגרילים השונים.

מאת: ניר דותןגינון26/07/121046 צפיות
לתכנן גינה זה עניין מאוד מורכב, והדבר המפתיע הוא שככל שהגינה גדולה יותר ככה קשה יותר להחליט כיצד לחלקה. רובנו אוהבים חלקה מרוצפת בגינה, אזור שבו ניתן לארח אנשים ולאכול ארוחת ערב בימים היפים של השנה.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181779 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181709 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181456 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181500 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181390 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica