חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בריכת שחיה בגינה

מאת: ניר דותןגינון26/07/20121050 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בביתי יש גינה גדולה, שאני מזניחה כבר שנים, אחת הסיבות העיקריות לכך הינה העדר זמן לטיפול וטיפוח הגינה. בגלל שגינתי מאוד גדולה זה הופך מתסכל יותר ויותר לשמור על צביון נקי, מטופח ומסודר.  בכל פעם אני מסדרת אזור אחר ועד שאני מסיימת את כל הגינה האזור שבו התחלתי דורש עבודה בשנית.

לאחרונה החלטתי לנצל שטח גדול מהגינה ולבנות בריכת שחיה, מתוך מחשבה שהעניין יקל עלי בשמירת צביונה של הגינה ובו בעת יעניק אושר גדול לילדי בימי הקיץ. לאחר התייעצות קלה אם איש מקצוע הבנתי שישנם מספר שאלות שאני צריכה לענות עליהם כדי לדעת איזה בריכה להתקין אצלי בגינה.

עבור מה תשמש הבריכה? חשבתי שבהחלט ארצה לארח אנשים, אבל לא זו היא המטרה העיקרית אלא הנאתם של ילדי בבריכה. בנוסף לכך אשמח אם הבריכה תהיה ארוכה מספיק בשביל לשחות מצד לצד. ובדיוק פה נשאלת השאלה השנייה... מה הם מגבלות השטח הקיימות בגינתי? יש לי גינה גדולה אבל אינני רוצה לסגור את כולה בבריכה אני אוהבת את הירוק של הגינה ואין ברצוני למחוק אותו קליל בשביל בריכה.  ולכן נאלצתי לעשות מספר התפשרויות הן בצורתה של הבריכה והן באורכה.

ולבסוף השאלה הגדולה מכולן.... תקציב, בגלל שלל הגדלים ,הצורות והעיצובים ישנו טווח מחירים גדול במיוחד, וניתן לומר בהחלטיות שקיימת "בריכה לכל תקציב". אבל אין שום ספק שיש צורך בתכנון בריכת השחיה, ואפיון מטרותיה לפני שמחליטים. ואסור לשכוח שהקמת בריכת שחיה זה רק ההוצאה הראשונית, אסור לשכוח שגם הבריכה דורשת טיפול וניקוי באופן קבוע ולאחר התקנת צריך לשים את נושא הטיפול במי הבריכה בראש סדר העדיפויות.

כמובן שאי אפשר לשכוח שבסופו של דבר זמן ההתקנה של הבריכה משתנה, בהתאם לסוג הבריכה שבחרתם, בריכות מוכנות מפיבר גלאס הינם בעלי זמן התקנה קצר במיוחד, לעומת בריכות שחיה מבטון, אך צריך להמשיך לקחת בחשבון את איכות הבריכה וחוזקה.

בדומה לשאר ההחלטות שאנחנו צריכים לקבל בחיים, כאשר אין אנו יודעים להחליט ולעמוד על כל היתרונות והחסרונות, הכי טוב זה לפנות לאנשי מקצוע, שנתקלו במספר רב של דגמים וסוגים של בריכות ויכולים להאיר את עינינו ולסייע לנו בבחירת הבריכה המתאימה לנו ביותר.

 



תגיות המאמר: בריכה, בריכת שחיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר דותן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר דותן

מאת: ניר דותןצרכנות28/10/12984 צפיות
בשנים האחרונות חלה ירידה דרמטית במחירי אמבטיות הג'קוזי בארץ. בעבר הלא רחוק ג'קוזי היה פריט יוקרתי במיוחד שהיה נחלתם של אנשים עשירים מהמעמד הגבוה בלבד. כיום, ניתן למצוא אמבטיות ג'קוזי בטווח רחב מאוד של מחירים, החל מאמבטיות ג'קוזי פשוטות שעלותן אלפי שקלים בודדים ועד לאמבטיות ג'קוזי מפוארות שעלותן כמה עשרות אלפי שקלים.

מאת: ניר דותןצרכנות25/10/12875 צפיות
ג'קוזי הוא בכלל פינוק מהנה שרבים חולמים על רכישתו. אם בעבר, מחירו של הג'קוזי היה גבוה מאוד והרכישה התאפשרה רק לאנשים עמידים בעלי יכולות, הרי שכיום המחירים נמוכים באופן משמעותי וממש שווים לכל נפש. יחד עם זאת, חשוב לזכור שעלות הג'קוזי אינה מסתכמת במחיר הרכישה של המוצר עצמו וכולל הוצאות ועליות רבות ומגוונות הנדרשות במהלך השימוש במכשיר. לכן, יחד עם רכישה נכונה וחכמה תוך השוואת המחירים של הסוגים והדגמים השונים של אמבטיות הג'קוזי, חשוב גם לתת את הדעת לעלויות השונות הנלוות לרכישה.

מאת: ניר דותןימי הולדת16/10/12806 צפיות
מי מאיתנו אינו זוכר את הרגע בו הוא חגג יום הולדת בילדותו. וכמה חיכינו למתנות. פתיחת המתנה לוותה בהתרגשות עצומה וקילופה מאריזתה נעשה במרץ וסקרנות. כיום, כאילו כלום לא השתנה, ילדינו היקרים חוגגים יום הולדת ופותחים את המתנות בדיוק באותה ההתלהבות. ואנחנו, מתרגשים אפילו קצת יותר. קצת יותר מהם וקצת יותר מכפי שהתרגשנו בעצמנו כשאנו היינו ילדים.

מאת: ניר דותןצרכנות02/09/121310 צפיות
צלייה חיצונית היא שיטה פופולרית מאוד, למרבית משקי הבית בישראל יש גריל גז חיצוני. ישנם סוגים רבים של גרילים, אבל הנפוצים שבהם הם גריל גז וגריל פחם. במאמר זה ברצוני להסביר לכם כיצד פועלים כל אחד מסוגי הגרילים השונים.

מאת: ניר דותןימי הולדת30/08/12917 צפיות
מסיבת יום ההולדת היא הזדמנות נפלאה לשמח את ילדכם ולחזק את הקשרים החברתיים שיש לו עם חבריו לגן או לכיתה. במאמר זה ברצוני לסקור מספר נושאים שיש לעסוק בהם בטרם מארגנים מסיבת יום הולדת לילדכם, כל זאת על מנת ליצור את מסיבת היומולדת הטובה ביותר שאפשר.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182256 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811242 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174201 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica