חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוצאות עיקריות הנלוות לרכישת ג'קוזי

מאת: ניר דותןצרכנות25/10/2012873 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ג'קוזי הוא בכלל פינוק מהנה שרבים חולמים על רכישתו. אם בעבר, מחירו של הג'קוזי היה גבוה מאוד והרכישה התאפשרה רק לאנשים עמידים בעלי יכולות, הרי שכיום המחירים נמוכים באופן משמעותי וממש שווים לכל נפש. יחד עם זאת, חשוב לזכור שעלות הג'קוזי אינה מסתכמת במחיר הרכישה של המוצר עצמו וכולל הוצאות ועליות רבות ומגוונות הנדרשות במהלך השימוש במכשיר. לכן, יחד עם רכישה נכונה וחכמה תוך השוואת המחירים של הסוגים והדגמים השונים של אמבטיות הג'קוזי, חשוב גם לתת את הדעת לעלויות השונות הנלוות לרכישה.

התקנת הג'קוזי בביתכם

חשוב לתכנן היטב את הסביבה בה עתיד להיות ממוקם הג'קוזי. לכן, לעיתים ידרשו הכנות מיוחדות הכרוכות בהוצאות לא מבוטלות, על מנת להתאים את השטח והסביבה בה ימוקם הג'קוזי. בין אם זה בתוך הבית, כלומר בחדר האמבטיה, ובין אם זה בסביבה חיצונית, כלומר בגינה או בחצר, חשוב לבצע את ההכנות על מנת לוודא שהמשטח יהיה יציב וחזק ויתאים באופן מושלם להקמת ג'קוזי עליו. אנשי מקצוע הבקיאים בתחום יוכלו לייעץ לכם על מידת המוכנות של הסביבה להתקנת המכשיר. חשוב לבדוק את ההכנות הנדרשות להתקנת הג'קוזי שהנכם עומדים לרכוש ולהשוות בין הדגמים והסוגים השונים של המכשירים. ייתכן שיהיה הבדל בין דגם לדגם בתהליך ההתקנה, על פי המבנה והסוג הייחודי של דגם הג'קוזי. הליך ההתקנה עצמו פשוט למדי מכיוון שהמכשיר מגיע בשלמותו ללא צורך בהתקנות אינסטלציה שונות ויקרות, אלא בדרך כלל רק לחיבור לשקע החשמל.

תיקוני במכשיר

כמו בכל מכשיר חשמלי אחר, לא כדאי להתפשר על איכות הג'קוזי. חשוב לוודא כי הג'קוזי מיוצר ע"י חברה מובילה וותיקה בתחום על מנת להבטיח כי המכשיר לא יתקלקל לעיתים קרובות. עם זאת, בהחלט יתכן כי המכשיר אכן יתקלקל, גם אם מדובר בג'קוזי של חברה מובילה. חשוב לבחון את עלויות התיקון של המכשיר שאתם עתידים לרכוש, את עלות החלפים ואת פופולריות הדגם. כמו כן, חשוב כמובן לבדוק מהי תקופת האחריות על המכשיר ומה האחריות בדיוק כוללת, הן מבחינת ביקור טכנאי והן מבחינת עלות החלפים. וודאו כי קיים מרכז שירות ותמיכה שיידע לענות על כל שאלה שתעלה ולפתור כל תקלה שלא תהיה. שיקול שכדאי לשקול בבחירת הדגם של הג'קוזי שלכם הוא קמת השכלול שלו. באופן כללי, אמבטיות ג'קוזי עתירי פונקציות ושכלולים נוטים להתקלקל בתדירות גבוהה יותר מאשר אמבטיות ג'קוזי פשוטות ובסיסיות.

עלויות שוטפות של הג'קוזי

העלויות העיקריות הנדרשות בעת השימוש בג'קוזי הן מים וחשמל. הדגמים השונים והמגוונים של אמבטיות הג'קוזי מציגים נתונים טכניים שונים ולכן קיים הבדל ביניהם בצריכת החשמל והמים. במהלך הבחירה של דגם הג'קוזי שברצונכם לרכוש חשוב לבחון גם נתונים אלה ולוותר על דגמים שצורכים חשמל או מים ברמה גבוהה יותר באופן משמעותי. לשם כך, תוכלו תמיד להיעזר בשירותיו של איש מקצוע הבקיא בתחום ויכול לייעץ בביצוע בחירה נכונה.

עלות ההנאה הכוללת

בנוסף לעלויות הישירות של השימוש בג'קוזי, במידה והנכם מתכננים לערוך אירועים חברתיים ומשפחתיים בביתכם תוך שימוש בג'קוזי על בסיס קבוע חשוב שתזכרו שגם כאן מדובר בהוצאה לא מבוטלת. חשוב לדעת להשתמש באטרקציה החדשה בצורה נבונה ואחראית ולא להפוך אותה למקור גדול של בזבוז כספים. כמובן שתמיד תוכלו לפנק עצמכם במגוון קינוחים או פינוקים קטנים, כגון בקבוק שמפנייה מרענן, אך חשוב לזכור שכל הזמנה של מבקרים ואורחים לשימוש בג'קוזי יכולה במהרה להפוך להוצאה לא קטנה, שבמידה והופכת להרגל קבוע, יכולה בהחלט להצטבר להוצאות גדולות ומשמעותיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ניר דותן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניר דותן

מאת: ניר דותןצרכנות28/10/12983 צפיות
בשנים האחרונות חלה ירידה דרמטית במחירי אמבטיות הג'קוזי בארץ. בעבר הלא רחוק ג'קוזי היה פריט יוקרתי במיוחד שהיה נחלתם של אנשים עשירים מהמעמד הגבוה בלבד. כיום, ניתן למצוא אמבטיות ג'קוזי בטווח רחב מאוד של מחירים, החל מאמבטיות ג'קוזי פשוטות שעלותן אלפי שקלים בודדים ועד לאמבטיות ג'קוזי מפוארות שעלותן כמה עשרות אלפי שקלים.

מאת: ניר דותןימי הולדת16/10/12806 צפיות
מי מאיתנו אינו זוכר את הרגע בו הוא חגג יום הולדת בילדותו. וכמה חיכינו למתנות. פתיחת המתנה לוותה בהתרגשות עצומה וקילופה מאריזתה נעשה במרץ וסקרנות. כיום, כאילו כלום לא השתנה, ילדינו היקרים חוגגים יום הולדת ופותחים את המתנות בדיוק באותה ההתלהבות. ואנחנו, מתרגשים אפילו קצת יותר. קצת יותר מהם וקצת יותר מכפי שהתרגשנו בעצמנו כשאנו היינו ילדים.

מאת: ניר דותןצרכנות02/09/121309 צפיות
צלייה חיצונית היא שיטה פופולרית מאוד, למרבית משקי הבית בישראל יש גריל גז חיצוני. ישנם סוגים רבים של גרילים, אבל הנפוצים שבהם הם גריל גז וגריל פחם. במאמר זה ברצוני להסביר לכם כיצד פועלים כל אחד מסוגי הגרילים השונים.

מאת: ניר דותןימי הולדת30/08/12916 צפיות
מסיבת יום ההולדת היא הזדמנות נפלאה לשמח את ילדכם ולחזק את הקשרים החברתיים שיש לו עם חבריו לגן או לכיתה. במאמר זה ברצוני לסקור מספר נושאים שיש לעסוק בהם בטרם מארגנים מסיבת יום הולדת לילדכם, כל זאת על מנת ליצור את מסיבת היומולדת הטובה ביותר שאפשר.

מאת: ניר דותןגינון26/07/121050 צפיות
לתכנן גינה זה עניין מאוד מורכב, והדבר המפתיע הוא שככל שהגינה גדולה יותר ככה קשה יותר להחליט כיצד לחלקה. רובנו אוהבים חלקה מרוצפת בגינה, אזור שבו ניתן לארח אנשים ולאכול ארוחת ערב בימים היפים של השנה.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214268 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204405 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205307 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193406 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193456 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182924 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica