חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד רוכשים סוכך?

מאת: דן מזרחישיפוצים30/08/2012596 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלטתם לרענן את עיצוב החצר? רוצים לעשות שדרוג? אולי תחשבו על דקים מעץ ופרגולות. המוני בית ישראל שואפים לרכוש בית קרקע אבל לא כולם מצליחים, אם אתם הצלחתם להגשים את החלום חשוב לנצל היטב את ההזדמנות. עם קצת השקעה וסבלנות תאפשרו לבני הבית להנות בקניית סוכך כבלים.

אנחנו כמעט תמיד משקיעים המון בטיפוח החצר והבית לעתים עוקרים ומחליפים ולפעמים מרפדים, צובעים מחדש. תכנון נכון יסייעו לכם להפיק את המיטב מהגינה שלכם. מגוון עצות יחד עם עלויות ועוד תוכלו למצוא כאן.

אז כיצד רוכשים מחיר סוכך? איך להגיע לחלום הירוק ולקנות סוכך מסילות? איזה פרגולות מומלצים לקניה? לפניכם טיפה מידע.

שאתם לקראת רכישה של דק או פרגולה כדאי לעשות שיעורי בית, הדבר הכי חשוב לקנות חומר שהעבירו אותו תהליך של אימפרגנציה. מדובר על טיפול שעוזר להרחיק מגוון של מזיקים שעלולים לגרום להרס החומר גם אם זה עולה יותר זה משתלם בעתיד.

בכדי להגן על הדק לכמה שנים טובות מומלץ אחת לשנה לפחות למרות על הדקים קצת שמן ייעודי, זה חיוני לשמירה על החומר ומאריכה את חייו לשנים רבות. עם השקעה קטנה ויהיה לכם דק כמו חדש.

את הברור מומלץ לעשות דרך האתרים השונים שם תוכלו לברר על החומרים שקיימים בשוק להתרשם מדוגמאות וגם לקבל רעיונות. ובאותה הזדמנות הביטו בביקורות על אנשי שירות וסמנו לכם את אלה שהכי נראים לכם להצעת מחיר.

אם דווקא כן מתאים לכם לעבוד לבד בבית אפשר לקנות חלקים מחנויות לחומרי בניית הבית ולחסוך סכום ניכר בעזרת הרכבה עצמית. מה שכן, שמרו על הבטיחות ורכשו ציוד מתאים.

מעוניינים לרכוש דקים וסוככים במחיר שלא בהכרח גבוה? תבדקו מחירים! לפני שקונים מוצר חשוב לבקש כמה הצעות מחיר מפורטות כמה שאפשר כולל הובלה והתקנה. לפעמים לפעמים כדאי להשקיע יותר בשביל לרכוש מוצר טוב שיישמר לשנים הבאות.

רוצים להתקדם? בקשו לראות שתיים או שלוש עבודות של אנשי המקצוע כך שתוכלו לקבל רעיונות ולהתרשם ולפני שאתם מוציאים פנקס צ'קים תעשו משא ומתן עיקש ואת פרטי העבודה תעלו להסכם מסודר כולל הזדחלות בלוח הזמנים ואת תנאי התשלום. בהצלחה.

 



תגיות המאמר: סוכך מסילות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121256 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121334 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121311 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121127 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121206 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121314 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121330 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232670 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223321 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212885 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211353 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211231 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201406 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201137 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica