חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינפורמציה אודות בניית אתרים

מאת: אופיר בן צורעיצוב אתרים01/09/20121301 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אינפורמציה אודות בניית אתרים

הרבה בעלי עסקים כיום מבינים כי יש צורך ב-בניית אתרים לעסק שלהם. וזאת משום ותחום האינטרנט הפך לכלי שמשרת את הקהל הרחב בהרבה תחומים ובפרט אחר חיפוש ורכישה באינטרנט. בשל כך כל יועץ כעיסקי שמבין עניין ימליץ לכם בעלי העסקים הרוצים להרחיב את המעגל העסקי שלהם להשיק אתר אחד או יותר.

נתונים שחשוב לשים לב אליהם ב-בניית אתרים

* חשוב להכין תפריט פשוט ונוח לאתר וזאת על מנת להקל על הגולשים אתר חווית הגלישה באתר. כאשר את התפריט נמקם בכל דף באתר לטובת ממשק קל ונוח של האתר.

* מומלץ ששם האתר יהיה קל ונוח לזכירה ולכתיבה, ככל שהשם ארוך יותר ישנה הסתברות גבוהה יותר לטעויות בזמן הכתיבה. כמו כן, חשוב להתאים את שם האתר לתחום אליו הוא שייך.

* מומלץ וכדאי לאחסן את האתר על גבי שרת מהיר ואיכותי וזאת על מנת שהאתר יעלה במהירות ובקלות.

* חשוב לדאוג שלכותרת הדף תהיה זיקה לתוכן הדף.

* חשוב להבין כי פרט לתוכן ולעיצוב ישנה גם השפה. אתר טוב צריך להיכתב במבנה משפט פשוט, איות נכון, ושימוש בסימני פיסוק.

השלבים הבסיסיים ב-בניית אתרים וטיפים

* השלב הראשון ב-בניית אתרים הינו איפיון האתר, כאשר משמעות הדבר היא תיאור מהות האתר התהליכים והשלבים השונים, כאשר בנושא זה יש לשים את הדגש על במה יהיה האתר שונה מאתרים שכבר קיימים באותו נושא

* לאחר מכן יגיע שלב עיצוב  האתר, כאשר זה בא לידי ביטוי בשפה הוויזואלית של האתר. בתחום זה חשוב לשים לב למספר נתונים מאחר ואתר בעל יצירתיות יתר פוגע בהתמקדות של הצופה, ויכול להסיח את דעתו מהתוכן. כמו כן, בנושא זה אתר בעל אפקטים רבים ייגזול זמן רב מדי לטעינתו ומאחר ולגולשים אין הרבה סבלנות הם ימשיכו הלאה.

* לאחר מכן יגיע שלב בניית האתר בפועל כך שהמתכנתים מטמיעים את העיצוב ומתאימים את הפלטפורמה בזמן שאנשי התוכן ימלאו את הטקסט ואת התכנים האחרים. כאשר בנושא הטקסט חשוב להימנע מגלילה ארוכה מדי, מהסיבה וישנם גולשים שלא גוללים להמשך הדף, ולא תמיד שמים לב לכך שיש המשך לדף

* לאחר השלבים הנ"ל ב-בניית אתרים ולמעשה לאחר שהאתר הוקם יש צורך בביצוע בדיקות תיקנות של האתר, וזאת על מנת לוודא כי זה פועל ללא תקלות וללא שגיאות.

למידע אודות מספק שירות בניית אתרים

* כאשר האתר הושק ועלה לרשת השלב שנותר לביצוע הוא שיפור האתר וקידום שלו באתרים בשונים כמו מנועי חיפוש ועוד... כאשר בתחום זה קיימות אפשרויות רבות ליצור חשיפה לאתר כגון: שיווק בפייסבוק, שיווק ביוטיוב וכמובן שיווק בגוגל.

 



תגיות המאמר: בניית אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אופיר בן צור

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אופיר בן צור

מאת: אופיר בן צוראטרקציות27/11/121403 צפיות
זוגות בינינו אשר מחפשים אחר אטרקציות תיירותיות חדשות ומבוקשות. ניתן למצוא מגוון רחב של אטרקציות מסוג זה כגון: הפלגות רומנטיות, טיסות רומנטיות, ספא סוגי רומנטי ומפנק, טיולי סוסים וכ'ו. כמו כן, אופציות שונות אלה של חוויות מדהימות ניתן גם לשלב כמו למשל שילוב של ספא רומנטי זוגי והפלגה מפנקת ועוד ועוד...

מאת: אופיר בן צורקניות 26/11/121300 צפיות
בזכות הטכנולוגיה אנחנו מצליחים להגבר על מכשולים גופניים שבעבר נאלצנו לחיות עמם. לקות שמיעה היא אחד ממגוון הלקויות שהטכנולוגיה של היום מצליחה להתגבר עליה כמעט לכדי שלמות בהנחה ואתה האיש המתאים לטכנולוגיה. מכשיר שמיעה מאפשר לאנשים בעלי לקות שמיעה לשמוע צלילים שכבר שכחו איך נשמעים ולחיות חיים רגילים. ליהנות מטלוויזיה ומוזיקה ומשיחה. ולא להיות תלויים באנשים אחרים.

מאת: אופיר בן צורבריאות העין20/11/121489 צפיות
כאשר אתה נמצא באמצע החיים וכול הלחצים שיש איתם אתה אמור להחליט ולהיות בטוח בהחלטתך ולכך התוצאה שזה מרתיעים רבים. לעומת משקפיים או ניתוח לייזר, עדשות המגע עוד אפשרות

מאת: אופיר בן צורקניות 19/11/121993 צפיות
הצרכנות האנושית נמצאת בשיאה וכל עוד היא בשיאה תמיד יהיו מוצרי יד שניה זמינים. חלקם איכותיים יותר וחלקם איכותיים פחות. מה שבטוח שאם אתם מחפשים מוצר שהיה איכותי במקור ביד שניה הסבירות שתמצאו אותו באיכות גבוהה גדל. שעוני יוקרה זה מוצר מהסוג שנשאר איכותי לאורך שנים מהרכישה והיצור שלו וזאת עובדה ידועה. כאשר מדובר במוצר מאוד איכותי ועמיד כמו שעון יוקרה אני מאמין שחבל לא לתת סיכויי למציאה של אחד ביד שניה.

מאת: אופיר בן צורטלפונים סלולריים17/11/122693 צפיות
בראש ובראשונה סמארטפון הוא טלפון סלולרי, אך הוא טלפון סלולרי אשר נוספו לו תכונות נוספות ההופכות אותו למעשה לטלפון חכם. התכונות האלה אשר מדובר עליהן הן למעשה מאפשרות לטלפון לבצע פעולות נוספות פרט לשימוש המוכר שעושים בטלפון כאמצעי לשיחות. הפעולות אשר מגדירות את הסמארטפון כחכם הן: קבלה ושליחת מיילים, קסטומיזיצה של ממשק המשתמש, גלישה חופשית ברשת האינטרנט, הורדת אפליקציות אשר יוצרו על ידי מפתחי אפליקציות שונים וההפעלה שלהן בנייד ועוד...

מאת: אופיר בן צורנשים - כללי16/11/121902 צפיות
את אלפי מסיבות הרווקים המתקיימות ברחבי הארץ מדי יום, ניתן לחלק לשניים: לא, לא התכוונו לכאלו שיש בהם בשר לעומת אלו בהם מסתפקים בפיצות; גם לא דיברנו על וילות לעומת לופטים. הכוונה היא לכאלו אליהן הוזמנו חשפניות, לעומת אלו בהן העדיפו החבר'ה ערב גברי משעמם ופשוט למדי.

מאת: אופיר בן צורהפקות אירועים15/11/121328 צפיות
לא כל יום חבר מתחתן וזו בהחלט סיבה למסיבה, כדי לציין את השינוי המשמעותי הזה צריך לתכנן. כמה נקודות חשובות שצריך להתחשב בהן כדי לארגן מסיבת רווקים מוצלחת. כי גם אם אתם יודעים מהן האטרקציות שתשלבו באירוע , מסיבת רווקים איכותית תלויה במידה רבה בבחירת מקום שמתאים לאופי האירוע ומספר המשתתפים, הכול שאלה של איך אתם והחתן בפרט אוהבים לחגוג.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213406 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211428 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172764 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162053 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162568 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153052 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152712 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica