חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקת בנזין חדשני וחסכוני

מאת: asafפרופילי חברות15/09/20143086 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

חברת סונול ברשות המנכ"ל ניר גלילי מובילה את הבשורה עם השקת בנזין חדשני וחסכוני, בנזין גולד 95, שמוצע כיום במאות תחנות של הרשת בכל רחבי הארץ. השירות החדש מהווה למעשה מהפכה עבור צרכן ממוצע שצריך למלא דלק בכל כמה ימים וגם עבור הסביבה.

מהם יתרונותיו של בנזין גולד 95?

בנזין גולד 95, הבנזין החדש שהושק בחברת סונול בקידומו של ניר גלילי, הוא בעל לא מעט יתרונות עבור הנהגים, הסביבה אך גם כלי הרכב עצמם.

שיפור ביצועי המכונית: השימוש בבנזין החדש מפחית את הבלאי הטבעי והחיכוך בין מתכות המנוע לבוכנות המנוע. בעקבות רמת החיכוך הנמוכה המנוע עובד טוב יותר לאורך זמן והאפשרות לתקלות, בלאי ותיקונים תכופים מצטמצמת. כתוצאה מכך הנהגים יכולים להנות מנסיעה נוחה וחלקה יותר במכונית לאורך זמן ולחסוך כמובן בהוצאות המכונית.

חסכון בדלק וכך גם בכסף: על פי מחקרים שנעשו לפני השקת הבנזין, הבנזין הזה יעיל יותר וחסכוני יותר. שימוש בבנזין מסוג גולד 95 הוביל לצריכת דלק פחותה ולחסכון כספי של המתדלקים. צריכת הדלק בנסיעה עירונית ירדה באופן משמעותי.

לקריאה נוספת על ניר גלילי לחץ כאן

יתרון נוסף חשוב הוא ההפחתה המשמעותית בפליטת גזים רעילים כמו חנקן ופחמן דו חמצני אל האוויר במהלך השימוש בבנזין. מחקרים הראו ששימוש בבנזין גולד 95 מפחית את הפליטה ומקטין משמעותית את רמת זיהום האוויר.

שדרוג חשוב וחסכוני ללקוח

אחת היוזמות המבורכות שקשורות להשקת הבנזין החדשני הזה הייתה להעניק ללקוחות את האפשרות לרכוש את הבנזין בתחנות הדלק של סונול ללא תוספת מחיר על מחירי הבנזין הרגילים. יוזמה זו של המנכ"ל ניר גלילי וצוות הפיתוח של סונול נולדה כדי לאפשר לקהל הישראלי להכיר את היתרונות של הבנזין ולעודד את השימוש בו.

המהלך הזה של חברת סונול הוא חלק ממהלך כללי של חברות הדלק בכל העולם שמנסות להגדיל את פעילות החברה לצד הצגת מוצרים שמאפשרים צמצום של זיהום האוויר, שימוש בחומרים איכותיים יותר שמאפשרים שמירה על המכונית לאורך זמן רב יותר וכן חסכון כספי והקטנת צריכת הדלק פר נסיעה.

מהלך חשוב בקנה מידה ישראלי ועולמי

בישראל, מדינה בה מאות אלפי מכוניות עולות על הכבישים בכל בוקר ולכל משפחה יש בממוצע שני רכבים, מהלך של הצגת מוצרים חסכוניים וירוקים יותר הוא מהלך חשוב. לצד היתרונות האקולוגיים של בנזין גולד 95 מדובר בחסכון כספי חשוב עבור כל משפחה ישראלית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת asaf

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148158 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148192 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131785 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128479 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128580 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213306 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

מאת: הדסהפרופילי חברות23/01/128876 צפיות
כחלק מהניסיונות של ממשלת ישראל לעודד ארגונים למצויינות ולאיכות, מפעילה בשנים האחרונות הממשלה תחרות ע"ש יצחק רבין ז"ל, בשותפות בין משרד ראש הממשלה, מכון התקנים הישראלי, לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, איגוד הישראלי לאיכות ונציבות שירות המדינה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica