חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פליירים עם לוגו

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/20148156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

בעלי עסקים רבים מתחבטים בשאלה מה לכלול בעיצוב הגרפי של הפליירים. לרוב כמובן יש רעיון כללי של מבצע מיוחד או הצעה משתלמת שרוצים לפרסם על גבי הפליירים ובכך לגרום ללקוחות ליצור קשר עם בית העסק, אך מה לגבי העיצוב הכללי של פליירים? האם לכלול תמונה? אם כן איזו? בוודאי שכדאי לכלול את הלוגו כחלק מעיצוב הפליירים, אך אולי עדיף לשנות אותו קצת ומה עושים כאשר אין לוגו לבית העסק? האם אותם פליירים יהיו יעילים פחות או ישדרו חוסר רצינות ללא הלוגו?

עיצוב פנים בתל אביב- פליירים עם אלמנטים גרפיים נכונים הוכחו כיעילים יותר. פרסום עשיר בתמונות, רקעים ואלמנטים גרפיים שיוצרים מסר ויזואלי נכון יעניינו את הלקוח ויעוררו תחושות נכונות של אמינות ובטחון בעיניו. תמיד מומלץ לבחור בעיצוב גרפי של פליירים מעניינים עם תמונות הממחישות את המוצר, השירות או תוצאותיו, זה גם יוצר מראה יותר מעניין שקל יותר לקלוט מאשר קריאת טקסטים ארוכים, וגם מעניק תחושת אמינות בעיני הלקוח, שלא מדובר בפרסומת מפוברקת אלא במשהו אמיתי שעובד.

שילוב של לוגו על גבי פליירים הוא חשוב, אם כי לא הכרחי. גם אם לעסק אין לוגו אפשר ליצור משהו מהיר כחלק מהעיצוב הגרפי של פליירים שישמש כלוגו, אפילו אם מדובר בפשוט כתיבת שם העסק באופן מכובד, ולא כחלק מהטקסט השוטף. למה זה חשוב? לוגו שמופיע על פליירים יוצר זהות עסקית ותחובה של עסק מכובד ומושקע, אפילו כשמודבר בעסק קטן. אותו מסר של רצינות ואמינות חשוב ביותר על מנת לשכנע את הלקוח הפוטנציאלי שרואה את אותם פליירים לבחור בעסק שלכם ולא במתחרים שלכם, והצגת לוגו עסקי יסייע רבות ביצירת תחושה זו.

כאשר יש לוגו קיים לבית העסק, כדאי לא לשנותו לעיתים תכופות אלא לפרסם את אותו הלוגו על פליירים ובכל הפרסומים של החברה. הדבר יוצר אחידות וזהות עסקית שתושרש בתודעת הלקוח שיראה את הפרסומים של אותו בית עסק במקומות שונים, על גבי פליירים, פוסטרים, שלטים וכו'. מומלץ לבחור במעצב גרפי מקצועי שיצור עבורכם לוגו שאיתו תרוצו לאורך שנים ארוכות, גם על גבי פליירים וגם בשאר הפרסומים ומוצרי הדפוס שתיצרו עבור בית העסק.

 



תגיות המאמר: פליירים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196072 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161438 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162084 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143085 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/148192 צפיות
חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131784 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128479 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128578 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213306 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

מאת: הדסהפרופילי חברות23/01/128875 צפיות
כחלק מהניסיונות של ממשלת ישראל לעודד ארגונים למצויינות ולאיכות, מפעילה בשנים האחרונות הממשלה תחרות ע"ש יצחק רבין ז"ל, בשותפות בין משרד ראש הממשלה, מכון התקנים הישראלי, לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, איגוד הישראלי לאיכות ונציבות שירות המדינה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica