חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חברת נטו משווקים – מתן מידע עסקי על חברות

מאת: אוהד ז.פרופילי חברות23/02/20148187 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברות הנותנות מידע עסקי הן חברות אשר מורכבות ממומחים, אנליסטים, סטטיסטיקאים ואנשי מקצוע נוספים שהינם מומחים באיסוף של מידע עסקי ובניתוחו במיומנות, ובנוסף הינם בעלי מקצועיות במתן ייעוץ מקיף ללקוח המעוניין לקבל מידע וייעוץ לגבי חברות או לגבי החלטות עסקיות שהוא מתקשה לקבל. אחת מן החברות הללו היא נטו משווקים מקבוצת דן אנד ברדסטריט, שנותנת שירותי מידע על חברות, וייעוץ בנוגע להחלטות עסקיות.

שירותי המידע והייעוץ של נטו משווקים

· נטו משווקים מעניקה מידע עסקי חשוב הכולל ניתוח מעמיק המסייע ללקוח לקבל החלטות חשובות במחיר של 400 ש"ח + מע"מ (לאחר 20% הנחת אינטרנט)

· נטו משווקים תוציא עבורך את המידע הנחוץ לך מרשם החברות אודות חברה שאתה מעוניין במידע אודותיה וזאת במחיר של 70 ש"ח + מע"מ

· נטו משווקים תיתן לך מידע על הבעלויות של החברה אודותיה אתה מברר, שכולל חברות אם, בת, ונכדה, הצלבה של הקשרים ביניהן, ופירוט על אחוזי הבעלויות בכל אחת מהן, במחיר של 149 ש"ח + מע"מ.

במה מתאפיינת חברת נטו משווקים?

• עירוב הלקוח בתהליך – שירות טוב הוא שירות שמאפשר ללקוח להיות מעורב ככל האפשר בתהליך. הדבר הוא הן לטובת הלקוח, כי לקוח מעורב יותר הוא לקוח מרוצה יותר, והן לטובת החברה, כי על מנת לתת ייעוץ עסקי מקצועי, היועץ זקוק לכמה שיותר מידע מהלקוח. בחברת נטו משווקים הלקוח נמצא במרכז והוא מעורב בתהליך מא' ועד ת'.

• וותק וניסיון – כשחברה צוברת וותק וניסיון, המיומנות שלה באיסוף מידע וניתוחו הוא רב יותר. בנוסף, חברה עם ניסיון וותק גם מקפידה יותר על סטנדרטים של שירות. חברת נטו משווקים היא חברה המחזיקה בוותק וניסיון, הבאים לידי ביטוי בידע ובשירות המקצועיים של עובדיה.

• צוות מומחים – חברה מקצועית היא כזו שמקפידה שעובדיה יהיו מהשורה הראשונה בתחומם. בחברת נטו משווקים עובדים אנליסטים, סטטיסטיקאים ומידענים שהינם מומחים ועתירי ניסיון בתחומם, המעניקים ייעוץ מקצועי ואדיב.

פנו לחברת נטו משווקים ותזכו לייעוץ מקצועי ואדיב במחירים משתלמים

במידה ואתם מעוניינים לקבל מידע מדויק אודות חברה או מספר חברות, או לקבל ייעוץ מקצועי שיעזור לכם בהחלטות עסקיות חשובות, פנו לחברת נטו משווקים ותזכו לייעוץ אדיב ומקצועי במחירים הוגנים.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של שדרוג אתרים ו – בניית אתרים מסחריים

 



תגיות המאמר: נטו משווקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן 33 גר בגבעתיים. נשוי 8 חודשים. בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן. מתעסק כיום בתחום הביטוח בסוכנות מבטח סיימון ולומד קידום אתרים במכללת האקר יו . שפת האם שלי היא אנגלית .אימי עלתה מארה"ב כשהיתה בת 17 .נושא אזרחות אמריקאית (וישראלית כמובן) . נושא החינוך ו"העברת השרביט לדור הבא " מעניין אותי מאוד על אף שלא עסקתי בו רבות בעבר . הניסיון הצנוע שלי כולל הדרכת ילדים בטיסנאות (תחום אותו אהבתי מאוד כילד ) . והדרכת טיולים. יש לי 3 אחים הגדולה בת 36 האמצעי בן 33 (תאום) והצעירה בת 24

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ז.

מאת: אוהד ז.בית חכם20/12/151183 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151910 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.צרכנות13/11/149860 צפיות
המסור השולחני המשוכלל של דיוולט מדגם DEWD27107 הוא מסור מקצועי ביותר החותך מגוון רב של חומרים, ומשמש נגרים, בתי מלאכה קבלנים ועוד. מסור שולחני זה מתגאה במנוע שיש לו הספק אדיר של 2000 וואט ומהירות סיבוב להב מקסימלית של 4000 סל"ד.

מאת: אוהד ז.צרכנות26/10/141481 צפיות
מברגה בוש מדגם Bosch PSR 14.4 היא מברגה נטענת במתח עבודה של 14.4 VOLT, וכמו כן מברגה בוש חזקה זו מגיעה עם סוללה במתח של 14.4 VOLT, ומעולה עבור עבודות לבית.

מאת: אוהד ז.צרכנות23/10/141262 צפיות
אם קיבלת החלטה לעבוד בגינתך ואתה רוצה לבצע את העבודה של הגינון בעצמך, אתה צריך כלי עבודה טובים. יש מספר כלי עבודה שיכולים להפוך את עבודתך בגינה לנוחה וטובה, ואחד מכלים אלה הוא מסור שרשרת. במאמר הבא נרחיב על האופן שבו מומלץ לרכוש מסור שרשרת בנזין או חשמלי.

מאת: אוהד ז.צרכנות19/10/141895 צפיות
אטמי אוזניים נגד רעש מדגם 1271 הם בעלי איכות הגנת שמיעה ברמה גבוהה ובנוסף הם גם נוחים, קלים, ומתאימים לשימוש בעבודות מסחריות ותעשייתיות. דגם מצוין זה של אטמים לאוזניים מומלץ לשימוש בעוצמה בינונית של רעש ברמת עד 95 דציבל.

מאת: אוהד ז.צרכנות15/10/141189 צפיות
בשונה מחברות אחרות של כלי עבודה, מתמקצעת מקיטה כלי עבודה בהרבה תחומים, ושלל כליה מגיע לאלפי דגמים של כלי עבודה. כלי עבודה מקיטה מיוצרים בארבעה מפעלים גדולים בעולם הנמצאים בסין, ארצות הברית, יפן וברזיל, והם מופצים ע"י יבואנים מקומיים.

מאמרים נוספים בנושא פרופילי חברות

מאת: asafפרופילי חברות15/09/143083 צפיות
חברות הדלק בכל רחבי העולם מתמודדות בעשורים האחרונים עם שאלות סביבתיות ואקולוגיות. הצרכן שזקוק לדלק כדי להפעיל את כלי הרכב שלו נקרע גם הוא בין שאלת הזיהום הסביבתי ושאלת המחיר. הצורך בפתרונות שיעזרו גם לכיס של הצרכן וגם לסביבתו הוביל לשימוש במוצרי דלק חדשניים וחסכוניים שמנסים להפחית באפקט הסביבתי וגם בהוצאה של הלקוח על צריכת דלק.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות08/03/148154 צפיות
פליירים צבעוניים הם עלוני פרסום המודפסים בצבע מלא ויכולים להכיל כל דבר שנרצה. דבר זה אומנם מאפשר לנו חופש יצירתי רחב בעת העיצוב הגרפי של פליירים, אך גם יוצר מקום להרבה טעויות פרסום, ולחוסר אונים בפני האתגר, במיוחד עבור עסקים קטנים שמדפיסים פליירים בפעם הראשונה ולא בטוחים מה כדאי לכלול בפרסום.

מאת: דניאל seoפרופילי חברות09/02/131780 צפיות
תמיד בשיחה קבוצתית לגבי ההמצאות ששינו את חיינו יהיה זה שיבוא ויגיד שמדיח כלים הוא ללא ספק המוצר שגרם לשינוי מאוד מהותי ברמת החיים ובתכנון הזמן השותף שלנו בשגרה.

מאת: sharonkal80פרופילי חברות21/10/128475 צפיות
שירותי מנעולן ברמת גן, זוכים לעבודות רבות גם בעיר תל אביב, ולו רק בגלל הקרבה הגדולה יותר לעיר ללא הפסקה. עם זאת, התעריפים שגובים בגין שירותי מנעולן ברמת גן, הם כמעט זהים אם לא זהים כליל, לאלו שבתל אביב.

מאת: אוהד הראלפרופילי חברות01/09/128576 צפיות
פורום עסקים מומלצים בניהול איש העסקים אוהד הראל בוחר להמליץ על עסקים שצוות שלם בודק ובוחן מבחינת איכות השירות או מוצרים לעומת המחירים והרלוונטיות לשוק, וכעת מצא הפורום להמליץ על קומג'ט - חברה למילוי דיו וטונר

מאת: משה אלוןפרופילי חברות27/08/1213303 צפיות
פלסטיק הוא אחד החומרים השימושיים ביותר, הוא עמיד, חזק וזול, קל לייצור ובטיחותי לאדם. ריבוי האריזות ושקיות הפלסטיק בחיי היומיום של כולנו לא מפתיע. אריזות ושקיות ומוצרי פלסטיק אחרים מיוצרים במפעלי פלסטיק ברחבי הארץ והעולם.

מאת: הדסהפרופילי חברות23/01/128871 צפיות
כחלק מהניסיונות של ממשלת ישראל לעודד ארגונים למצויינות ולאיכות, מפעילה בשנים האחרונות הממשלה תחרות ע"ש יצחק רבין ז"ל, בשותפות בין משרד ראש הממשלה, מכון התקנים הישראלי, לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, איגוד הישראלי לאיכות ונציבות שירות המדינה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica