חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לקנות מערכת מצלמות אבטחה לבית

מאת: דן מזרחיבית חכם02/09/2012709 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הדרך לחיים בטוחים שכאלה היא ודאי בעת שאנחנו מתנהלים ברוגע במהלך היום . אנו בעצם מציירים תמונה ברורה שעולמינו וחיינו מלאי ביטחון, אך לעיתים התמונה לא כזו פסטורלית באמת. כאמור בימינו , כשאנו רואים ושומעים בחדשות על הפשע סביבנו ולעיתים אפילו אף שומעים ממכרינו כך שזה הגיע גם אליהם. מומלץ ביותר להיערך מראש ולהגן על עצמנו. עלינו לפעול ולהתנהל באופן שלו ביום יום שלנו ולישון ברוגע ..

אין ספק שהתקנת מערכת אבטחה בביתנו או בעסק שלנו תתן לנו שקט נפשי. כך שהתנהלותנו תהיה נטולת דאגות והרבה יותר קלה. מערכת האבטחה תגלה בזמן אמת אם הגיע פורץ לבית או לעסק. אנו יכולים לקבל דיווח ישיר לנייד. ואם מדובר בעסק שלנו נוכל לקבל קודים שונים לעובדים וכך נדע לפי הקוד מי נכנס ומי עזב את המקום..

הדרך להרגיש כך היא ללא ספק להתקין מערכת אזעקה לבית בביתנו, בעסק שלנו ברכב או בקטנוע . כידוע לנו עולם המיגון והאבטחה מאד התפתח לאחרונה. המלצתנו להגן על עצמנו על ידי התקנה של אינטרקום אפילו אם אנחנו מתגוררים בבית דירות או בבית פרטי..

המלצתנו החמה היא להתקין אינטרקום עם מצלמה ובעצם כך נוכל בית קלות לשמוע ויתרה מזאת לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ולהחליט למי אנו פותחים את הדלת או את השער בלחיצת כפתור . כל אחד יודע שברגע שגנב נוכח לדעת שעליו להתאמץ, הוא יעזוב ויחפש מקום קל לפרוץ..

אז מה עלינו לעשות? אין כל ספק שכיום יש מבחר כה רחב של הצעות כשבאים לקנות מערכת מצלמות אבטחה לבית ומיגון לבית ולעסק והתחרות כה רבה. לפני שנבחר את הטוב ביותר עבורנו, נכין שיעורי בית על מנת להבין מה מציעים לנו ואם ההצעה באמת תתאים רק אז נבחר בה. ומעל הכל שנרגיש שעשינו עסקה טובה. זאת כיוון שמדובר בביטחוננו ולא בקניית מוצר חסר חשיבות ..

אחרי שקנינו את המערכת, חשוב מאד להתייחס לנושא ההתקנה שלה ולבדוק שהמתקין שלנו מורשה וחשוב מכל מהימן, זאת על מנת למנוע מאיתנו עגמת נפש שבאיזה שהוא שלב המערכת לא תעבוד בזמן המתאים וזאת בגלל חוסר מקצועיותו . עניין נוסף שיש לשם לב שגם אתם אך גם המתקין יידע את הקוד של האזעקה ועל כן ללא ספק עלינו חייבים להבין מול מי אנו עומדים . ודבר הכרחי יהיה לוודא שמערכת האזעקה תופסק רק על ידי הקשת הקוד שנקבל ולא תנוטרל באופן אחר..

זה הזמן להגיע להחלטה הנכונה ולהרגיש מוכנים בזמן שנבחר לנו אזעקה אלחוטית אשר תגן על חיינו . כי לפני שקונים בודקים ורק לאחר מכן מגיעים להחלטה. בואו ונעשה צעד בטוח ! בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: אזעקה לבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121251 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121329 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121306 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121121 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121201 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121309 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121325 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181699 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica