חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב הזמנות לחתונה

מאת: מיכל זהזמנות אירועים02/09/2012770 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכל הפרטים שיש להתעסק איתם לקראת החתונה, ההזמנות הן הפרט הכי קטן. במחשבה ראשונה, נראה שהן לא חשובות, הרי כולם מסתכלים עליהן פעם אחת, זורקים אותן ושומרים רק את המפה. עם זאת, ההזמנה היא הדבר הראשון, הרמז הראשון שהמוזמנים מקבלים בקשר לחתונה ואיתה הם מקבלים רושם כלשהו לגבי איך החתונה תהיה.

אם כן, בני הזוג שמתחתנים צריכים למצוא בית דפוס באיזור חיפה והצפון כדי שההדפסות יהיו איכותיות.

ומה לגבי העיצוב של ההזמנות? בית דפוס באיזור תל אביב והמרכז לא ממש יכול לעזור בעניין הזה, אלא אם כן צריכים את העזרה רק בביצוע של הרעיון לעיצוב. אך בכל מה שקשור לרעיון עצמו, צריך לחשוב לבד או עם עזרה של מישהו יצירתי.

אז איך אפשר למצוא רעיון טוב לעיצוב של ההזמנה לחתונה? אם לא אכפת לכם ממידת המקוריות, תוכלו למצוא עיצובים שכבר השתמשו בהם בעבר ולהשתמש בהם כמו שהם או לשלב בין כמה עיצובים פופולאריים.

אם אתם רוצים הזמנה מקורית לגמרי שהיא רק שלכם, תצטרכו לשבת יחד עם בני הזוג שלכם ולחשוב מה יכול להיות עיצוב יפה שגם יתאים לכם.

אחרי שיש לכם את העיצוב המדויק וכבר "בניתם" אותו, תוכלו ללכת אל בית דפוס באיזור עפולה והעמקים ושם ידפיסו לכם את ההזמנות. אם צריך, תוכלו יחד איתם לעשות תיקוני צבע (לפעמים הצבעים מופיעים במסך מסוים שונה מאשר במסך אחר).

אז איזה עיצובים אפשר לעשות להזמנות לחתונה?

  1. פורטרט- תוכלו לכסות את שטח ההזמנה בצד אחד בתמונה שהיא רק שלכם. התמונה יכולה להיות עם אילוסטרציות, עריכה מיוחדת, שינוי צבעים וכדומה.
  2. עיצוב של אתר- יש זוגות שעל גבי אחד הצדדים של ההזמנה שמו את עמוד החיפוש הראשי של גוגל ובשורת החיפוש כתבו "החתונה של...." עם השמות שלהם. יש משהו מודרני ומשעשע ב"העתקות" שכאלה.
  3. המקום שבו נפגשתם- תוכלו לעצב את ההזמנה כך שיהיה לה קשר למקום שבו נפגשתם, אם זה מקום בחו"ל, לימודים, ים וכדומה.

האפשרויות שלכם לעיצוב של ההזמנה הן רבות, אך אם אתם לחוצים בזמן, עדיף שתיקחו עיצובים מוכנים מראש, כי כשזה מגיע לעיצוב מקורי ואישי, או שזה מושלם או שלא עושים בכלל. אל תתרשלו!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143069 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143544 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143796 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144038 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144123 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144465 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144357 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141786 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141492 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141561 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137076 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131408 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/137001 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126163 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica