חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לעצב הזמנה לחתונה לבד ולחסוך בעלויות?

מאת: Bee Happyהזמנות אירועים03/09/20122283 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה היא אירוע משמח, אבל מאד יקר. ככל שרוצים חתונה מפוארת יותר כך היא, כמובן, גם יקרה יותר. זוגות רבים מתקשים לעמוד בהוצאות הגבוהות ושואלים את עצמם היכן ניתן לחסוך ולהוזיל עלויות, אך לא על חשבון האיכות. הזמנות לחתונה הם אחד התחומים בהם אפשר לחסוך לא מעט כסף, אם מוכנים להשקיע מעט זמן, יצירתיות ומחשבה. להלן יובאו כמה רעיונות ליצירת הזמנות לחתונה לבד ובעלויות מינימאליות.

יצירת הזמנות באמצעות האינטרנט

אחד הטרנדים החמים בתחום של הזמנות לחתונה הוא הזמנה באמצעות האינטרנט. ישנן שתי דרכים להזמין את האורחים באמצעות האינטרנט, לגמרי בחינם, מבלי להוציא אפילו שקל.

הזמנות במייל: הזמנה במייל נשלחת מהמייל של החתן והכלה לרשימת תפוצה של כתובות מייל הכוללת את כל רשימת האורחים. הזמנות במייל יכולות להיות יצירתיות, מלאות הומור, חוש טעם ודמיון. למעשה ניתן לעצב בדיוק את אותו סוג של הזמנה כפי שמבצעים בהזמנות מנייר, רק שבמקום להדפיסן על נייר ניתן לשלוח אותן במייל.

הזמנה באמצעות הפייסבוק (או רשתות חברתיות אחרות): היום כמעט כולם מחוברים לפייסבוק. ניתן לפתוח אירוע בפייסבוק שיהיה פתוח רק למוזמני האירוע. ניתן גם לפתוח קבוצה או דף מיוחד בפייסבוק המיועדים לחתונה. גם בדרך זו ניתן להגיע אל רוב האורחים מבלי להוציא שקל על הזמנות לחתונה.

רכישת תבניות של הזמנת לחתונה מאתרי אינטרנט המתמחים בכך

למי שמוכן להשקיע מעט יותר, עדיין פותח האינטרנט אפשרויות לחיסכון בהדפסת ההזמנות. ישנם אתרי אינטרנט של חברות המתמחות בהזמנות לאירועים. חלק מן החברות מאפשרות לרכוש דרך אתר האינטרנט שלהן תבניות של הזמנות לחתונה מוכנות להדפסה. תמורת תשלום פעוט ניתן לרכוש תבנית של הזמנה, להזין לתוכה את פרטי החתונה ופרטי החתן והכלה, להדפיס את ההזמנות בבית, באמצעות המדפסת הביתית, ובכך לחסוך סכומי כסף ניכרים שבדרך אחרת היו נגבים על ידי בית הדפוס.

בשביל זה יש חברים

דרך נוספת להכנת הזמנות לחתונה היא על ידי קצת עזרה מחברים.לכל אחד יש חבר, או חבר של חבר שיודע לצלם, מכרה שיודעת לעצב וכדומה. עם קצת עזרה מחברים מוכשרים אפשר לעצב יופי של הזמנה, ולהזדקק רק להוצאות הדפוס עצמן מבלי לשלם על התכנון והעיצוב.

כפי שניתן לראות, ישנן דרכים רבות ויצירתיות לחסוך בהוצאות על הזמנות לחתונה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

Bee Happy  עיצוב הזמנות לחתונה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Bee Happy

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141781 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141489 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141558 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137073 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131404 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/136997 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126160 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica