חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתר למטרת קידום

מאת: טומי רןבניית אתרים03/09/2012747 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מבעלי אתרי אינטרנט בטוחים שלאחר שהם סיימו את בניית אתר האינטרנט שלהם הסתיימה עבודתם והם יכולים להישען אחורה ולחכות שהכניסות לאתר יגיעו מאיליהם. לאחר תקופה מסויימת כשהם רואים ששום דבר לא זז ואף אחד לא נכנס לאתר שלהם, הם מבינים שמשהו לא בסדר וכנראה שהם פספסו משהו. מה שהם פספסו הוא שצריך כל הזמן לקדם אתר אינטרנט בדרכים שונות ואם הם לא יעשו כן, לא יהיו להם ביקורים באתר, ופועל יוצא מזה לקוחות מהאתר. חלק מעבודת הקידום מתחילה כבר בזמן בניית אתר האינטרנט שלהם וישנם מספר דברים שכדאי להם לקחת בחשבון כבר במהלך ההקמה של האתר.

תוכן איכותי

חלק חשוב ואולי החשוב ביותר מתהליך בניית אתר האינטרנט הוא הזנת התוכן לאתר. הזנת התוכן לאתר יכולה להתבצע או על ידי חברת תוכן לאתרי אינטרנט או על ידי בעל האתר עצמו, תלוי כמובן כמה הוא יודע לכתוב. כתיבת תוכן במהלך בניית אתר אינטרנט צריכה להיות כזו שתעניין את הגולש ותיתן לו ערך מוסף וכך הוא יישאר כמה שיותר זמן באתר ויבצע פעולה כלשהיא שאנו רוצים שיבצע, בין אם זה רכישת מוצר ובין אם זה הרשמה לרשימת תפוצה וכו'. כתיבת תוכן איכותית בזמן בניית אתר האינטרנט תקבע בהמשך גם את דירוג האתר במנועי החיפוש לפי מדד עניין הגולשים

מילות מפתח

כחלק חשוב של בנית אתרים והזנת התוכן לתוכם, ישנו נושא הנקרא מילות מפתח או בשמו השני ביטויי מפתח. מילות מפתח אלו הינן מילים שמצביעות לאתר על הנושא המדובר שבעמוד הספציפי. את המילים הללו יש להכניס לטקסט שנכתב במהלך בניית אתר האינטרנט וגם אחרי באופן כזה שיראו טבעיים. מנועי החיפוש לא אוהבים לראות אתר עם מילות מפתח מרובות אשר מכריחות אותו לראות עמוד באופן מסוים ובנושא מסוים כשבפועל הנושא העיקרי בעמוד הוא אחר וביטויי המפתח מטעים אותו. לכתיבת תוכן נכונה ואיכותית במהלך בניית אתר יש משמעות גדולה כי בעצם על פיה מבצעים אחר כך קידום אתרים בגוגל ולכן וכדאי לשים לב לדברים הללו כדי שלא יהיה צורך מאוחר יותר לעשות שינויים גדולים באתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טומי רן

מאת: טומי רןאבטחת הבית08/12/131433 צפיות
שריפה היא ללא ספק אחד מהאיומים המלווים את חיינו. כיום, בעידן המודרני בו אנו חיים, תקלה מסוימת במכשיר חשמלי או מערכת טכנולוגית, עלולה להוביל לקצר חשמלי שבחלק מהמקרים יוביל להתלקחות של שריפה אשר תכלה כל מה שעומד בדרכה.

מאת: טומי רןראיית חשבון13/11/131407 צפיות
יש כמות גדולה של רואי חשבון בעיר הגדולה ולכן גם מלאכת הבחירה אינה פשוטה. מאמר זה יעזור לקוראים לאתר בחוכמה את אותו רואה חשבון בתל אביב המתאים לצרכים שלהם.

מאת: טומי רןדיני משפחה28/10/131168 צפיות
ירושה משמעותה העברת נכסים ורכוש של אדם לאחר מותו לקרוביו על פי קביעתו או על פי החוק במידה ולא נכתבה ירושה. מחלוקות רבות יכולות להתרחש בעת חלוקת ירושה ולכן מומלץ לפנות למומחה ולהתייעץ עם עורך דין ירושה. מחלוקות בנושא ירושה מביאות משפחות פעמים רבות להגיע עד לערכאות משפטיות, דבר המביא לפילוגים ונתק בין בני משפחה וחבל מאוד להגיע לכך.

מאת: טומי רןדיני תעבורה20/10/131249 צפיות
בשנים האחרונות כמות תאונות הדרכים הולכת וגדלה. לצערינו ישנם יותר פצועים והרוגים ולמרות התייחסות הממשלה לנושא, התופעה לצערינו איננה מתכווצת. חלק בלתי נפרד מנושא זה הוא לשמור על החוקים, לנהוג בצורה זהירה ובטוחה מחד ומאידך, למגר את התופעה באמצעות חקיקה נרחבת, עונשים משמעותיים והחמרת הענישה על עבירות מסויימות.

מאת: טומי רןבתי מלון08/10/132103 צפיות
בשנים האחרונות יותר ויותר אירועים הקשורים בשבת חתן לבר מצווה או לחתונה מועברים לבתי הארחה לשבת חתן בית הארחה או מלונות לשבת חתן – ממש כאלו המייעדים עצמם לאירועים מסוג זה ומוכנים לאירועים מיוחדים אלו.

מאת: טומי רןהלוואות07/10/131270 צפיות
שיטת הליסינג המשמשת בעיקר את ענף הרכב, הייתה נפוצה לאורך שנים אך ורק בקרב חברות ועסקים אשר היו משדרגות את רכבי עובדיהם בתדירות רבה. כיום, שיטת ליסינג מימוני מאפשרת לכל משק בית בישראל ליהנות מיתרונות השיטה, ובעיקר ליהנות מרכב חדש (מהניילונים) גם מבלי להעמיד הון עצמי ראשוני לצורך רכישת הרכב.

מאת: טומי רןדיאטה01/10/131496 צפיות
היא החלה את דרכה בארה"ב ולאחר הצלחה מסחררת עשתה עליה גם לישראל. עושים אותה על ידי נטילת כדורי פטל שהוכח במחקרים רפואיים כי הם מסייעים לתהליך ההרזיה. קבלו את דיאטת הפטל! מה שאחראי על האפקט שלה הוא רכיב הנקרא פטל קטון המצוי בריכוז מאוד גבוה בפטל אדום.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213639 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194090 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175735 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174887 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172725 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172297 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162142 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica