חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח חובה השוואת מחירים

מאת: דן מזרחיביטוח רכב03/09/2012724 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח. מילה שמעולם לא ממש הבינו רוב הנאלצים לבטח את רכושם. תחום הביטוח נרחב ורב. ישנם חלקים בסיסיים וישנם חלקם יותר מורכבים. הכוונה היא שנגיע עד למצב בו אין הפתעה למבוטחים. הרעיון המרכזי הינו שלכל ביטוח, לדוגמא ביטוח חובה לנהג חדש יש פרמיה.

הפרמיה היא החלק שמעביר המבוטח באופן ישיר לחברה. התשלום חודשי ומכסה את עלויות הביטוח. כידוע לכולנו, ישנן חברות ביטוח כה רבות. אז איך נבחר? איך נפעיל שיקול דעת נכון?.

תחילה, כדאי שנחליט איזה סוג ביטוח אנו מחפשים. בהנחה ואנו מעוניינים בביטוח שגרתי- כל חברת ביטוח שמתעסקת בתחום של ביטוח חובה לנהג צעיר תהיה טובה.

ישנן חברות שהולכות לקראת הלקוח ולכן נקבל הצעה נוחה במיוחד לנו. עקב התחרות של חברות הביטוח, יש וכדאי לעשות סקר שוק, לבדוק עלויות, להתייעץ ולשאול קרובים, או ברחבי האינטרנט.

לאור הידיעה כי אנו נמצאים בעידן בו, לכולם יש מחשב בהישג יד ובאמצעות גלישה באינטרנט אפשר למצוא חברת ביטוח, נפנה אליה, נקבל ממנה הצעה, ואף נסגור מולה עסקה בקלות רבה.

ביטוח חובה השוואת מחירים- נוכל ודאי להיעזר באמצעי טלפון ומדיה אחרים, או להגיע באופן ישיר אל חברת הביטוח. אבל, בזמנים בהם מבזבזים כמה שפחות זמן ונשאף לחסוך בזמן ככל יכולתנו- לכן כדאי לנו להיעזר בשירותי האינטרנט, טלפון ודואר.

עולם הביטוח עשיר במונחים, חלקם דומים וזהים מדי לכן אם אתם זקוקים לביטוח, השתדלו להתאים את סוג הביטוח למציאות שלכם. נניח: אם ברכושכם רכב לצורך עבודה- תדאגו לציין זאת, באופן זה תוכלו להינות מכל העולמו.ת נאמר כי ברשותכם דירה והשכנים נראים לכם חשודים כפירומנים, עשו ביטוח נגד שריפה ,מבנה ותכולה.

חשוב מכל למצוא סוכן, אשר יידע לייעץ לכם בזמן הנכון איך להתנהג במקרי ביטוח. במידה ויגיע יום בו תזדקקו לשנות באחד מהסעיפים או יותר בפוליסה, שתהיה גמישות מצד החברה בנוגע לפרמיה ותקבלו את מירב באינפורמציה.

כדאי שנפנים, הביטוח נועד להגנתכם וחשוב לעשותו, כמובן על מנת שלא תחוו מצב בו תרגישו אבודים וחסרי כל, בגלל שלא ביטחתם עצמכם ואמרתם לי זה לא יקרה. חשוב, רגע לפני סגירת הפוליסה עם חברת הביטוח בדקו והתרשמו, בררו טוב האם החברה אכן אמינה ובעלת שם מוביל ואינה מקשה על הלקוחות שלה.

 



תגיות המאמר: ביטוח חובה לנהג חדש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121250 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121328 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121304 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121120 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121199 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121307 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121323 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171731 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164120 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163362 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163085 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163064 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143605 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147842 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica