חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המדריך המלא של בניית אתרי מסחר

מאת: מיכל זבניית אתרים04/09/2012792 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היום כבר לא חייבים ללכת לקניון או למרכז מסחרי כדי לעשות קניות, וכל מה שצריך זה אתרי מסחר איכותיים ואמינים, שדרכם אפשר יהיה לקנות מוצרים כאלו ואחרים.

בניית אתרי מסחר היא בעלת יתרונות רבים, ביניהם העובדה שאין אילוצים של מקום וזמן, לא צריך לדפדף שעות בין המדפים כדי למצוא מה שרוצים (או לבדוק אם זה נמצא במלאי), אפשר לעשות רכישה בכל עת ולא צריך לעמוד בתור ולבוא במגע עם אנשים לא נעימים.

בעבור עסקים שמוכרים מוצרים או שירותים והבינו את הכוח שיש לאתרי מסחר באינטרנט, בניית אתרי מסחר הפכה לדבר חשוב ונדרש, וחברות בניית אתרים רבות מוצאות עצמן עסוקות מאוד כדי לספק להם אתרים מתאימים.

אם כן, בניית אתרי מסחר משתלמת לכולם- לנו, הצרכנים, שלא צריכים לעלות ולרדת במדרגות הקניון ולהתהלך בכל השטח העצום שלו, לחברות בניית אתרים (הרי הן מקבלות עבודה) ולעסקים שבוחרים להקים אתרי מסחר באינטרנט, שכן הרווח מהקניות שלנו הוא שלהם.

כפי שכבר ציינו, אתרי מסחר חוסכים מאתנו זמן וכסף, כי אפשר לחפש הכל באתרים בקלות ובמהירות בלי לצאת מהבית. בעבר זה היה מרתיע אנשים, אבל בשנים האחרונות נעשו שיפורים בתחום הוא האבטחה של האתרים האלו. כיום, חברות בניית אתרים שיש להן ניסיון יודעות שצריך מערכת אבטחה טובה מאוד כדי שהגולשים ירגישו בטוחים לבצע את הרכישות אונליין, שכן האבטחה מונעת פריצה לאתר וגניבה של פרטים אישיים (שמות, כרטיסי אשראי וכדומה).

ובנימה זו הגענו לחלק העיקרי- הכללים הבסיסיים של בניית אתרי מסחר באינטרנט, ועניין האבטחה של האתר הוא החשוב ביותר! במידה והאבטחה לוקה בחסר, הרבה גולשים לא ירצו לבצע רכישה דרכו, ובמידה ופורצים לאתר וגונבים פרטים של אנשים שביצעו רכישה בו, המוניטין של העסק שמפעיל את האתר נמצא בסיכון, וכך גם הכסף שלו.

עיצוב אתרים מסחריים הוא גם נקודה חשובה, כאשר הדגש צריך להיות לא על מידת היצירתיות אלא על הסדר, הניקיון והאסתטיקה. הדבר האחרון שהגולשים רוצים הוא שהאתר יזכיר להם את הבלאגן שמתרחש בחנויות עצמן, והם רוצים אתר שאפשר להתמצא בו ולמצוא בו הכל ביתר קלות.

בעת עיצוב אתרים שכאלו צריך להתייחס גם לתמונות, שלהן יש תפקיד מרכזי, הרי איך אפשר לבצע רכישה של מוצר אם לא יודעים איך הוא נראה.

בנוסף, בעת עיצוב אתרים מסחריים צריך לשים לב לתפריטים, שהם משפיעים רבות על יכולת הגישוש וההתמצאות של הגולשים. רצוי שהתפריטים יהיו גדולים ובולטים לעין.

כללים נוספים:

האתרים המסחריים צריכים לבסס את הזהות של העסקים המפעילים אותם, עם שם קצר וקליט; חשוב למצוא שרת אמין שיהפוך את האתר לנגיש במירב האחוזים; יש לתת כמה אפשרויות תשלום לגולשים; וחייבים לקיים אפשרות ליצירת קשר וכמובן לבנות מערך שירות לקוחות מקצועי ומהיר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143072 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143552 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143800 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144042 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144127 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144469 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144361 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213647 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194091 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175739 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172726 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162143 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica