חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לחתונה בחירה לאירוע טעים

מאת: דן מזרחיקייטרינג05/09/2012711 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא משנה כמה תשקיעו באירוע - תביאו אלף מוזמנים לגן מפואר, תזמינו את התקליטן הכי מבוקש, תדאגו שהכל ייראה מטופח ומסודר ואם החופה שלכם תהיה הכי מרגשת בהיסטוריה - הדבר הכי חשוב בעיניהם של האורחים שלכם הוא מדד איכות האוכל. מתברר שלא רק הצבא צועד על קיבתו, אלא גם האורחים שלכם, לכן בבחירת קייטרינג כשר למהדרין, יש חשיבות לא רק לטעם - יש מספר דברים נוספים שעליהם אסור להתפשר.

מגוון מנות ותוספות: לפי שיטת הפלאפל כולם יודעים שלא רק על חומוס נרכיב את המנה, אלא הדבר המשפיע זה שילוב הסלטים. רוב הישראלים אוהבים מגוון מנות עיקריות ותוספות אשר מהן ניתן לקחת ולמלא את הצלחת שוב ושוב, אז, כדי שכולם יהיו גם שבעים וגם שבעי רצון, מומלץ מאוד לשכור קייטרינג לחתונה שיציע לאורחים מספר רב של מנות.

דרך ההגשה: זוהי שאלה משמעותית, האם להגיש בבופה מה שיכול לחסוך בהוצאות ומציג בפני האורחים שלכם מגוון עצום של מנות שמהן ניתן לקחת, או הגשה לשולחן באמצעות מלצרים, שיטה שאורחים רבים מעדיפים. ברוב המקרים, מרבית המבוגרים מעדיפים את האפשרות השניה, אך אם עיקר המוזמנים הם צעירים, הגשה בבופה היא הבחירה עדיפה.

הקינוחים: אין כמו קינוח טוב לסיום הארוחה. כאן עדיף לקחת קינוחים רגילים ופשוטים שכולם בטוח אוהבים, על בסיס שוקולדים ופירות.

הלבטים הכי גדולים הם אם ללכת על קייטרינג כשר, כאשר גם כאן הגורם שהכי משפיע זה האורחים. אם עיקר קהל המוזמנים מעדיפים ארוחה כשרה אזי יש להתחשב בצרכיהם, רגשותיהם ואמונתם - שהרי הם אלה שלבסוף יהנו מהארוחה.

ככל הנראה בחירת חברת קייטרינג והתפריט יהיו ההחלטות החשובות ביותר בערב האירוע שלכם, אז עשו זאת בחוכמה - כי גם אם חשוב להשקיע באטרקציות כמו קייטרינג גלאט כשר טוב ואיכותי הדבר החשוב ביותר הוא הקייטרינג.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121251 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121329 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121306 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121121 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121201 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121308 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121325 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica