חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה עולים אירועים עסקיים?

מאת: מה רוצהאירועים עסקיים05/09/2012871 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצה חתונה מיוחדת?

אדם שכבר הספיק לארגן בעבר אירוע נאלץ להתמודד עם הקושי הבא - כיצד להרים אירוע מרהיב שיהיה באמת מקורי? אפשר להפתיע את האורחים שהזמנתם בלי הקלישאות המוכרות? אילו נותני שירות להזמין? על אילו דברים לבזבז כסף ואיפה להשתדל לחסוך?

כנסים

ככה זה, בזמן זה ארגון ארוע זה לא עניין פשוט, אך קיימת אפשרות שתמיד תישאר מיוחדת - ארוע בחיק הטבע. חגיגה בחוץ ולא במתחם מקורה היא עדיין אפשרות שלא מוכרת למרבית האנשים (שמורגלים בארועים של הדור הקודם), אבל היא בהחלט יכולה להפוך את האירוע הפרטי שלכם למסיבה של השנה!

מתכננים אירועים במקום ירוק

כאשר מדברים איתכם על אירועים אתם מיד מדמיינים גן ארועים? אז עצרו את סוסיכם, יש מס' רעיונות שרצוי לשמוע לפני. רק בזמן האחרון זוגות התחילו לקבל את הרעיון של תכנון ארוע בים או ביער קק"ל, אולם למרבית האנשים זה נשמע כמו רעיון בלתי ניתן ליישום. איך בדיוק אפשר לדאוג לעשרות או מאות אורחים במקום ענק? מה לגבי סידורי ישיבה? ומה עם חברת קייטרינג?

כיום חגיגה במקום פסטורלי הפכה לפופולרית במיוחד ויש שפע של נותני שירות שמתעסקים בתכנון אירועים בחיק הטבע. אפשר למצוא חברות קייטרינג, תקליטנים מקצועיים וחברות עיצוב אירועים שיסייעו לכם בהכנות בלי קשר למיקום, בין אם בחוץ ובין אם בפנים.

פחות כסף, יותר מיוחד ובלי ספק יותר כיף!

שכחו מהמראה המוכר של שולחנות צפופים מתחת לתאורה חזקה, מומלץ לשכוח גם מהבגדים הלא נוחים ומהתחושה המחניקה. עכשיו דמיינו איך האורחים שלכם יסתובבו בחופשיות, יתפעמו מהמקום ולא יוכלו לחדול מלהחמיא לכם על האירוע המדהים…

יכול להתאים לכם? נשאר לכם רק לבחור מקום לארוע? מזל שאתם פה. בשביל קצת אינפורמציה ועצות מקצועיות שבהחלט יעזרו לכם להרים אירוע יחיד במינו - http://www.troya-garden.co.il/אירועים-עסקיים. שיהיה במזל טוב!
 



תגיות המאמר: אירועים עסקיים, כנסים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13968 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12978 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12938 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12930 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12921 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121195 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12970 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213814 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195974 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171832 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/161997 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162419 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162368 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica