חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרון לטחורים: חשיבות הפנייה המיידית לרופא מומחה

טחורים הם בעיה רפואית שכיחה, ואנשים רבים סובלים מהמחלה. יחד עם זאת, רבים חשים אי נעימות, מבוכה או פחד מניתוח,  כאשר חושבים על פנייה לרופא מומחה, ומעדיפים לנסות למצוא פתרון לטחורים באופן עצמאי. גישה זאת אינה תורמת בדרך כלל לריפוי, ממספר טעמים.

ראשית כל, כל בעיה רפואית שלא מקבלת מענה מקצועי מתאים, מחמירה. כך המצב גם עם מחלת הטחורים. בהעדר טיפול, דרגת החומרה של המחלה עולה, הכאבים ממשיכים ומתחזקים, הדימום עשוי להסתיים בזיהום. רופא מומחה יכול להציע פתרון לטחורים שישים קץ לייסורים; נראה שכדאי להתגבר על תחושת האי נעימות לצורך כך.

הסיבה הנוספת לפנייה מוקדמת למרפאה מקצועית היא הצורך באבחון נכון. לא תמיד דימום וכאבים בפי הטבעת מעידים על טחורים. לעתים מדובר בבעיות רפואיות אחרות, למשל פיסורה אנאלית. אם המטופל יחפש פתרון לטחורים במקום פתרון לפיסורה, הוא עשוי לדחות את קבלת הטיפול המתאים ולהמשיך להתייסר עד שהמצב יהפוך לבלתי נסבל. פנייה אל רופא פרוקטולוג מומחה עשויה לחסוך ממנו סבל מיותר.

 

אנשים רבים חוששים לפנות אל מרפאה מקצועית מכיוון שהם מאמינים שהפתרון לטחורים שיוצע להם שם הוא ניתוח, וניתוח בלבד. אכן, ניתוח טחורים הוא אמצעי יעיל לטיפול במחלה, המאופיין באחוזי הצלחה גבוהים. יחד עם זאת, יש לו היבטים שליליים רבים. מדובר בהתערבות פולשנית כואבת, המצריכה הרדמה, אשפוז ותקופת שיקום ממושכת, שמשמעותה, בין היתר, הוא הפסד ימי עבודה. בנוסף לכך, ניתוח טחורים מבוצע על טחור אחד בכל פעם, לכן אם מדובר בטחורים מרובים יש לחזור על הניתוח. 

 

חשוב להבין שהסיבה היחידה לפיה פרוקטולוגים מרבים להמליץ על ניתוח היא השלב המתקדם בו מגיעים המטופלים לייעוץ. המבוכה והחשש גורמים למטופל לדחות את הביקור אצל הרופא, והמחלה בינתיים מחמירה. פנייה מוקדמת אל הפרוקטלוג תאפשר לו להמליץ על פתרון לטחורים שלא כרוך בניתוח, כגון דיאטה, משחות וכדומה.

לסיכום, פתרון לטחורים צריך להינתן על ידי רופא מומחה, ולא באופן עצמאי או בהתיעצות עם רוקח. חשוב לאבחן נכון את המחלה, להיבדק בשלב מוקדם של גילוי התסמינים ולא לאפשר למחלה להחמיר. פתרון לטחורים יהיה קל יותר ויעיל יותר ככל ששלב המחלה יהיה מוקדם יותר בעת הפנייה אל המומחה.

 



תגיות המאמר: פתרון לטחורים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131626 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131202 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131183 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131112 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131196 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131254 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131223 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223157 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213659 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201749 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201520 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201791 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201506 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191985 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica