חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קייטרינג לשבת

מאת: ורד טויןקייטרינג12/09/2012664 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא מעט אנשים מארחים אנשים רבים בשבתות, וכל מי שאירח לארוחת ליל שבת יותר מעשרה אנשים בו זמנית, יודע כמה עבודה מתלווה לשם כך. הבישולים בדרך כלל יתחילו מספר ימים לפני מועד האירוח, וככל שיתקרב המועד הלחץ יגבר.

אז...מי שבישול ואפייה מהווים עבורו תחביב יקר, עלול אפילו ליהנות מכך ולמיין שהוא במאסטר שף. מי שבישול מהווה עבורו יותר כורח מהנאה צרופה, לא ייהנה בלשון המעטה. הרגשת לחץ ותסכול מאוד נפוצה בקרב אנשים המארחים לא אחת מספר אנשים רב לארוחת ליל שבת ועל אף שלארח אנשים הוא פעולה  רצויה, מוערכת ומהנה, רבים מאיתנו ישתדלו להימנע ממנה לא פעם, בשל העבודה הרבה והמורכבת במטבח, הדרושה לשם אירוח מכובד ועשיר.

פיתרון מומלץ הבא לעקוף את תחושת האי נעימות הזו מגיע צורת קייטרינג לשבת . במקום להיות בלחץ אדיר כל השבוע, תוכלו פשוט לשכור חברת קייטרינג לשבת, שתבצע עבורכם את העבודה מתחילתה ועד סופה.

בהמשך, נספר לכם כיצד לבחור חברת קייטרינג המתמחה בשירותי קייטרינג לשבת, שתספק את צורכיכם ואת צורכי האורחים שלכם, ובמקום שאתם תשרתו את כולם, הם ישרתו אתכם ועל הצד הטוב והטעים ביותר.

שנתחיל?

ראשית כל, השבת היא מועד לשמחה כמו כל חג אחר. לכן, חשוב מאוד שנדע לבחור קייטרינג לשבת העשיר מאוד בתוכנו, הן מבחינת סוגי המאכלים והן מבחינת האיכות שלהם. בחרו חברת קייטרינג לשבת שתספק מזון באיכות גבוהה לפחות כמו זה שהייתם מכינים לבד בבית, ואולי אפילו יותר.

התאימו את המזון לזה שאהוב ומועדף עליכם, ולא פחות חשוב, על אורחי הכבוד שלכם. חברות קייטרינג לשבת יציעו לכם מגוון רחב של מאכלים, הנבדלים זה מזה במגוון רחב של פרמטרים, כגון אוכל עדתי, אוכל בשרי,ף ארוחות חלביות ועוד. במידה ואתם אנשים של בשר, שימו דגש על המנה העיקרית ובחרו קייטרינג לשבת עם מטעמי בשר רבים. אם אתם דווקא מעדיפים ארוחה חלבית והחלק החשובה בארוחה עבורכם ועבור היקרים לכם הוא דווקא הקינוח, ותרו על הבשרים ופנקו את האורחים במגוון מטעמים חלביים לא פחות טעימים.

יש לבחור קייטרינג לשבת המסוגל להכיל בקלות את כמות האנשים הצפויה להגיע אליכם לשבת, פלוס כמה אנשים נוספים למקרה כזה או אחר. חשוב מאוד להקפיד על הסעיף הזה, משום שבחירה של קייטרינג לשבת משובח שאינו מסוגל להכיל בקלות את כל האורחים יכול להיות כישלון גדול. לא מדובר כאן רק על כמות האוכל הנדרשת, אלא גם על דרך אספקתו, הכלים הנדרשים לשם חימום והגשה והמתקנים ההכרחיים עבור שירות קייטרינג לכמות גדולה של אנשים. אז אל תגידו שלא הוזהרתם.

שירות לקוחות...

אוכל זה חשוב, אין ספק, אבל גם השירות של עובדי הקייטרינג ומתקניו הוא חלק בלתי נפרד מחוויית הקייטרינג. יש להקפיד ולבדוק ששירות הקייטרינג לשבת שבחרתם אכן כרוך שמתן שירות יעיל ומקצועי לאורך כל תקופת ההשכרה. פרט לתפריט עשיר במהלך השבת, חשוב לקחת בחשבון גם פרמטר של שירות אדיב ומקצועי, אספקה של מוצרים נלווים כמו צלחות, סכו"ם ומפיות לאורך כל הזמן הנדרש, על מנת שחגיגת השבת תזרום ותעשה לכולם שמייח על הלב.

בתיאבון

 



תגיות המאמר: קייטרינג, קייטרינג שבת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ורד טוין

כתבת מקצועית בתחום העיצוב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ורד טוין

מאת: ורד טויןעיצוב פנים28/07/131333 צפיות
כיצד לבחור בחוכמה חיפוי קיר זוכוית למטבח ומדוע מדובר בפיתרון מוביל בעיצוב מטבחים ובכלל? הינה התשובה!

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131349 צפיות
כל מה שצריך לדעת על סוגי טפטים לבית ובכלל

מאת: ורד טויןעסקים - כללי22/07/132116 צפיות
כל מה שצריך לדעת על טיהור שפכים

מאת: ורד טויןעיצוב פנים22/07/131844 צפיות
כל מה שצריך לדעת על אדן חלון טרם רכישתו!

מאת: ורד טויןמחשבים וטכנולגיה - כללי22/07/131998 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על ניהול מלאי ולא העזתם לשאול

מאת: ורד טויןגיל הזהב21/07/136999 צפיות
כל המידע על דיור מוגן

מאת: ורד טויןיין ואלכוהול21/07/138250 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על בישול בירה בבית

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192882 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183088 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182296 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181702 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181624 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181449 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181507 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica