חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השוואת מחירי ביטוח מקיף

מאת: דן מזרחיביטוח רכב13/09/2012717 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח. מילת קסם לאלה החפצים לבטח את עצמם ואת רכושם. עולם הביטוח מגוון ונרחב. חלקים אמנם בסיסיים, אך חלקים מעט יותר מורכבים. מומלץ שנשאף להגיע למצב בו לא נופתע בבוא העת. הרעיון הכללי הוא שלכל ביטוח, לדוגמא תעריפי ביטוח מקיף- ישנה פרמיה.

הפרמיה היא למעשה החלק אותו משלם המבוטח. התשלום מועבר לחברת הביטוח חודש בחודשו ומכסה עלויות הביטוח. כפי שידוע לנו, יש מספר רב של חברות ביטוח במשק הישראלי. כיצד יהיה עלינו לבחור בניהן? איך נפעיל שיקול דעת נכון?.

ובכן, כדאי לדעת איזה ביטוח אנחנו מחפשים. נניח כי ואנו זקוקים לביטוח סטנדרטי- כל חברת ביטוח המתעסקת בתחום של ביטוח מקיף לרכב השוואת מחירים תענה לצרכינו.

ישנן חברות רבות המתאימות את הביטוח לצרכי הלקוח ולכן המחיר יהיה הוגן ונוח. עקב התחרותיות בין החברות הרבות, מומלץ לעשות סקר מקדים, לתמחר מספר הצעות, לבקש ייעוץ ממכרים, או באינטרנט.

לאור הידיעה כי אנו נמצאים בעידן טכנולוגי רחב בו, דרך גלישה באינטרנט נוכל למצוא חברת ביטוח בלי בעיה, ניצור איתה קשר, נקבל הצעה ואף נסגור איתה עסקה בקלות רבה.

השוואת מחירי ביטוח מקיף, נוכל גם להיעזר בחיוג ישיר לסוכן, או להגיע באופן ישיר אל חברת הביטוח. אך כידוע, בעידן של היום זמן כה יקר ולחסוך בזמן היא השאיפה- אם כן כדאי להיעזר בשירותי האינטרנט, טלפון ודואר.

עולם הביטוח רווי מצבים, רובם כפולים לכן אם אתם מעוניינים לבטח, השתדלו להתאים את סוג הפוליסה, למציאות בה מתנהלים חייכם. לדוגמא: אם יש לכם רכב המשמש אתכם עבודה- ודאו שיבטחו אתכם בביטוח לרכב עבודה, כך תוכלו להרוויח ולדעת שפעלתם נכון. נאמר כי הגיעה לאוזנכם ידיעה שאחד השכנים בשכונה ידוע כפירומן, עשו ביטוח נגד שריפה ותכולה.

בנוסף מומלץ למצוא סוכן שיהיה שם לפי הצורך, אשר ייעץ לכם בדרך הכי טובה איך להתנהג במקרים בהם תזדקקו לביטוח. במידה וברצונכם לשנות נתונים בביטוח, מומלץ שתהיה גמישות בעניין תשלום הפרמיה ויוסבר לכם מה כולל השינוי לגביכם.

אל תשכחו דבר חשוב, הביטוח הוא הביטחון שלכם וחשוב מאד לעשותו, כדי שלא תיתקלו במצב לא נעים בו תבינו שכל עמלכם ירד לטמיון, אלמלא דאגתם לבטח את חייכם. בסופו של דבר, לפני שסגרתם עסקה מול חברת הביטוח תבצעו בדיקה, הבינו מיהי החברה והאם שמה הולך לפניה ואינה מקשה על לקוחותיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121250 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121328 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121304 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121120 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121199 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121307 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121323 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171731 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164120 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163362 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163085 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163064 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143605 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147842 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica