חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לחיסכון בחשמל עם דודי שמש / חשמל

חיסכון בחשמל עם דודי שמש/חשמליים - כל הטיפים

חיסכון בחשמל עם דודי שמש מתחיל בבחירה נכונה של הדוד. אם אתם משפחה בת 2-3  שלוש נפשות דוד שמש המכיל 80 ליטרים יספיק לכם, משפחה בת 4 נפשות יותר זקוקה לדוד שמש של 120 ליטרים. חשוב לקנות דוד שמש קטן ככל האפשר, כמה שהדוד קטן יותר כך עלות חימום המים בו נמוכה יותר. כמו כן, חשוב לרכוש דוד שמש איכותי עם ציפוי אמייל המגן על הדוד והמים בתוכו, באזורים קרים מומלץ לרכוש דוד עם צנרת מברזל ולא נחושת שכן טמפרטורות קרות במיוחד עשויות לגרום לקפיאה של צנרת הנחושת.

תחזוקה נכונה חוסכת לכם חשמל

תחזוקת הדוד שלכם חשובה מאוד על מנת לחסוך בחשמל, אם הדוד שלכם נמצא במצב טוב אתם לא צריכים להדליק את החימום החשמלי לעיתים קרובות וקולטי השמש יעשו את עבודת חימום המים כראוי. יש לנקות את קולטי השמש היטב מאבק וחול המצטבר עליהם, כמו כן, יש לנקות את הדוד מאבנית לפי הוראות היצרן. אבנית גורמת לדוד לעבוד בצורה פחות יעילה ויכולה אף לגרום לתקלות.

הפעלה חכמה לחיסכון מקסימאלי

כדי לחסוך בחשמל כדאי להתקין וסת חום וטיימר לדוד שלכם, וסת החום ישמור על טמפרטורה מקסימאלית של 60 מעלות שבהחלט מספיקה למקלחת חמה ונעימה, חימום המים לטמפרטורה גבוהה יותר לוקח יותר חשמל כמובן. הטיימר יוודא שלא שוכחים לכבות את הדוד ומבזבזים חשמל יקר, אל תפעילו את הדוד בבוקר כדי לחזור למים חמים אחרי יום עבודה, כוונו את הטיימר במקום. השתדלו להתקלח בשעות היום החמימות, הקולטים פועלים גם בחורף ומחממים את המים לטמפרטורה פושרת מה שמעניק למים 'נקודת התחלה' טובה יותר כך שהדוד זקוק לפחות חשמל כדי לחמם אותם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת יויומדיה שיווק באינטרנט מרכזת עבורך תחת קורת גג אחת, בדיוק את מה שהעסק שלך צריך כדי ליצור רווחים ומיתוג על ידי שיווק באינטרנט והכל במחיר אטרקטיבי והוגן: בניית אתרי אינטרנט , קידום בגוגל, שיווק בפייסבוק, פיתוח אפליקציות לשיווק העסק והכל תוך כדי מתן יחס אישי ומחויבות לתוצאות.
תוצאה - העסק שלך משווק באינטרנט באופן אופטימלי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יויומדיה (yoyomedia)

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין15/01/13991 צפיות
עבודתו של עורך דין מקרקעין היא בתחום הנדל"ן על הסתעפויותיו השונות. מדובר על אחד התחומים המורכבים ביותר בעולם המשפטי. עורכי דין העוסקים בתחום נוגעים בנושאים כגון מכירת או השכרת נכסים, ליווי פרויקטים של בנייה שונים, תמ"א 38, פרויקט 'פינוי-בינוי', קבוצות רכישה ועוד. בכל מקרה בו מדובר בנכס נדל"ני, עורך דין נדל"ן הוא האדם שיש לפנות אליו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)תחבורה ורכב - כללי06/12/121190 צפיות
עבור בני גיל הזהב, ניידות היא נושא חשוב מעין כמוהו. בגיל הזהב, פעמים רבות התניידות למרחקים קצרים אפילו עשויה להיות משימה לא פשוטה. הצורך להיעזר בזולת עבור פעילות שבעבר הייתה קלה גורמת לא אחת לתחושת חוסר אונים ואף לבידוד חברתי וירידה קשה במצב הרוח. קשישים שאיבדו את היכולת לנהוג ברכבם וללכת ברגל מחוץ לבית עשויים להתקשות להגיע למכולת, לקופת החולים, לחברים ובני משפחתם, לפעילויות חברתיות ויכולים אף להגיע למצב בו הם כאסירים בביתם שלהם. הפתרון הטוב ביותר לחידוש העצמאות הוא רכישת קלנועית. בעזרת קלנועית

מאת: יויומדיה (yoyomedia)פסיכולוגיה28/11/121520 צפיות
אנשים רבים מכירים את המושג 'טיפול פסיכולוגי' או 'טיפול נפשי', רבים עוד יותר מחזיקים בדעות כאלו ואחרות אודות התחום, לא תמיד מתוך ידע והבנה. עבור כל אחד מאתנו, חשוב מאוד לדעת קצת יותר על פסיכותרפיה שכן היא כלי עזר אדיר שבכוחו לשפר את חיינו ולעזור לנו להגשים את עצמנו ואת מטרותינו.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)בריאות השן18/11/121223 צפיות
פלאי הטכנולוגיה המודרנית לא פסחו גם על תחום רפואת השיניים. אכן, בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחויות רבות בתחום, בייחוד ברפואת שיניים משקמת כמו השתלות שיניים בשיטות מתקדמות, שתלים מודרניים ועוד. כל רופא שיניים המכבד את עצמו ופועל בראש ובראשונה למען מטופליו מחזיק בציוד החדיש ביותר ועוד בשיטות מודרניות החל מרופא בירושלים ועד רופא שיניים בכפר סבא - הטכנולוגיה הופכת את רפואת השיניים לבטוחה יותר, מהירה יותר ואפקטיבית יותר.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)נדל"ן ומקרקעין14/11/121054 צפיות
עסקאות נדל"ן / מקרקעין הן עסקאות בעלות מורכבות משפטית ופיננסית רבה. בעסקאות אלו מעורבים סכומי כסף גדולים ולא אחת המיסוי עליהן נרחב. בשל כל זאת, חשוב מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין מקרקעין מנוסה, מקצועי ואמין שיוכל להנחות ולייצג אותנו בעסקאות השונות.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)עסקים בינלאומיים14/11/121095 צפיות
ישראלים רבים בוחנים בימים אלו את האפשרות לרכוש נדל"ן בארה"ב להשקעה. הרווח המתקבל הוא משכירות ארוכת טווח. אחד האלמנטים החשובים בהערכת כדאיות העסקה הוא מיסוי. טרם רכישת דירות בארה"ב להשקעה חשוב לדעת את חוקי המס, מתי ולמי מדווחים על ההכנסה וכיצד להימנע מתשלום מס כפול.

מאת: יויומדיה (yoyomedia)טלפונים סלולריים15/09/121183 צפיות
לא מצליח להבין למה אתה לא עומד בקצב של המתחרים? מחפש דרך להגדיל את מאגר הלקוחות שלך? אפליקציות לסמרטפונים הן הדבר הגדול הבא בעולם השיווק - אם אתה בעל עסק אתה כבר יודע שכדי להרוויח אתה חייב לעמוד בקצב של המתחרים שלך, חלק נכבד מזה היא התקדמות עם הטכנולוגיה.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223094 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica