חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חונכות עסקית לחברת סטארט אפ חדשה

מאת: משה אלוןייעוץ עסקי19/09/2012877 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חונכות עסקית היא אלמנט חשוב בבניית עסק חדש, קל וחומר חברת סטארט אפ שמטרתה להמציא מוצר ייעודי ספציפי ובדרך כלל להימכר. הקמת חברה כזו דורשת משאבים רבים וגם יכולת עמידה בלחצים רבים במיוחד בטווח זמנים קצר. האם אתם מסוגלים לעמוד בהם?

חונכות עסקית לחברת סטארט אפ חדשה

אחד הדברים הראשונים שהחונך שלכם ינסה לברר הוא את מידת המחויבות שלכם לעניין. הוא יברר אתכם וינסה לחשוף את מצבכם האמיתי מול המשמעות של הקמת החברה. לאחר שתיישרו קו והוא יבין שאתם 'בעניין', תתחילו לגבש צוות ראשוני ורעיון כתוב לחברה שלכם.

פיתוח האסטרטגיה של המוצר מחולקת לכ-10 מפגשים, בכל מפגש חובה על כל הצוות שלכם להגיע ולהגיד את דברו לקראת סיום החלק הכתוב של הקמת החברה. בכל פגישה דנים בנושא אחר, למשל המתחרים או השוק בו אתם תתנהלו. חברת סטארט אפ קמה ונופלת על הארגון הראשוני הזה ועליו לארוך לא יותר משלושה חודשים. חונכות עסקית ממשיכה ומלווה אתכם ברעיון, החזון והמטרות העסקיות שלכם בטווח הקצר והארוך.

חזון, מטרות עסקיות ורעיון

החזון שלכם הוא מהי האסטרטגיה הכללית – איך בונים את החברה שלכם בכלליות. זה שלב שיש להיות בו כנה ומוכן לשמוע ביקורת כמה שיותר מצד החונך העסקי שלכם כדי ללמוד איך לעשות זאת נכון. זכרו שהחונך שלכם הוא איש בעל ניסיון ועליכם לשחרר ולא להיות בעלי אגו. זה נכון שאולם אתם מארק צוקרברג הבא, אבל כל עוד שניכם יודעים את הגבולות שלכם – יש לכם הרבה מאד ללמוד מהחונך.

כדי לדעת את המטרות העסקיות שלכם עליכם להכיר את השוק וגם שיהיה בידיכם פרוטוטייפ מקצועי ברמה גבוהה כדי למשוך משקיעים ולהבין מהן העלויות האמיתיות של המוצר שלכם.

על מנת להבטיח שהעסק שלכם יצליח אתם צריכים להבין שלבקש עזרה וסיוע מאנשי מקצוע זו לא בושה. היום בכל העולם קשה להקים עסק ולשמור עליו איתן, קל וחומר בישראל – מדינה שבה הרשויות ומיתון מקשים עוד יותר. לשם כך קיימים גופים העוסקים בטיפוח יזמות ומומלץ לכם להשתמש בשירותים שלהם. סקרים מראים כי כמעט 90 אחוז מהעסקים שלא מצליחים נסגרים בשל היעדר ליווי מקצועי נאות. אנשים פשוט עושים טעויות שאפשר היה למנוע: בחירת מיקום לא טוב לעסק, שיווק לקוי, מכירות קלוקלות, תמחיר או ניהול עובדים וכספים בצורה לא מקצועית מספיק. בעיות שאפשר למנוע באמצעות ליווי. ליווי יזמים בחונכות עסקית מקצועית
חברות רבות, גם כאלו העובדות בזיכיון ממשלתי (מה שנקרא מט"י), עוסקות בליווי יזמים מההתחלה של העסק ועד שהוא עומד על הרגליים, מתפקד ורווחי. המחלקות המתמחות בכך מעניקות חבילת פתרונות כוללים, עוד לפני שיש תכנית עסקית, מותאמים אישית לבעלי העסק החדש ולצרכים שלהם.
המחלקות המקצועיות של חברות לליווי מקצועי מחזיקות בעלי מקצוע בכל התחומים החיוניים להרצה הראשונית של העסק: עורכי דין, קוצ'רים, רואי חשבון. השירותים שמקבל עסק חדש – במחיר מסובסד בדרך כלל, כוללים: כתיבת תכנית עסקית, ניהול עובדים נכון, שיווק אפקטיבי במקומות הנכונים על בסיס התקציב, מכירות, לוגיסטיקה ומלאי, עבודה עם מערכות מידע וכספים, ניהול רשימות ייבוא יצוא, עבודה מול רשויות המס, כפתרון לבעיה זו, הוקמה במט"י ירושלים מחלקת חונכות עסקית אשר מעסיקה מגוון רחב של יועצים עסקיים מקצועיים ומנוסים בתחומים שונים על מנת להעניק לעסק פתרון שלם, מיידי ומותאם אישית. הגלריה שלנו מורכבת מצוות מומחים עסקיים במגוון רחב של תחומים כגון: ניהול עובדים, שיווק, מכירות, לוגיסטיקה, מערכות מידע, פיננסים, ייבוא/יייצוא, עו"ד, רו"ח, קואצ'ינג, יחסי ציבור ותחומים רבים נוספים.

 



תגיות המאמר: חונכות עסקית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משה אלון

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה אלון

מאת: משה אלוןבתי מלון27/08/153384 צפיות
אם תהיו מעוניינים לנפוש בארץ וליהנות מכל מה שיש למדינה הנפלאה שלנו להציע, וודאי תהיתם ושאלתם את עצמכם בנוגע למגוון רחב של שאלות הנוגעות לחופשה.

מאת: משה אלוןבריאות ילדים23/08/152724 צפיות
הפרעת קשב וריכוז הינה אחת התופעות הפופולאריות ביותר כיום. אט אט ניתן לראות כי כמות המאובחנים כבעלי הפרעה זו רק הולכת וגודלת, ואחת הסיבות העיקריות לכך היא דור המסכים של היום. כפי שהוכח במחקרי עבר, השימוש הממושך במכשירים הללו רק מגביר את הסיכויים לפיתוח הפרעת קשב וריכוז.

מאת: משה אלוןרכב19/08/153921 צפיות
מוסך בירושלים יתאפיין בדרך כלל באנשי מקצוע רבים אשר יוכלו לסייע לכם ולהתגבר על התקלה שחווה רכבכם. כמו כן, חשוב לדעת שהמוסך המורשה עדיף על פני מוסכים אחרים

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151892 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןעסקי מזון29/06/154211 צפיות
גם לכם קרה שקניתם פירות עסיסיים, אך כשבאתם לאכול אותם הופתעתם לגלות שנרקבו? כולנו נאלצים להתמודד עם סוגיית שמירת טריות המזון בצורה כזו או אחרת. הרי אף אחד מאתנו לא היה רוצה לשלם סכומי כסף גדולים על מבחר פירות טעימים, ובסוף לגלות שהכסף שהושקע היה לשווא.

מאת: משה אלוןרכב04/11/142523 צפיות
אחד הדברים שפחות אהובים על רובנו הוא לנסוע בכביש בדרך לעבודה או בדיוק כשחוזרים מאירוע משפחתי ולפתע לגלות שהמנוע שבק חיים. לכן, חשוב ביותר לקחת את הרכב בו אתם נוסעים לבדיקות תקופתיות אצל המוסך הקבוע שלכם, על מנת שתוכלו לנסוע ללא כל חשש ולדאוג כי הנסיעה הבאה שלכם תהיה אמורה לעבור ללא שום דאגה.

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי22/11/222236 צפיות
טו בשבט מתקרב ובא ! עציצים ממותגים למתנות חברים יקרים אשמח מאוד לעזרתכם להגשים לי חלום להשריש בתודעה של האנשים בכל התחומים את הרעיון לתת בטו בשבט חג האילנות מתנות עציצים ממותגים או מארזים בשילוב עציץ ממותג שלהם קשר הדוק לחג כמתנות לעובדים, ללקוחות וחברים גם בכנסים ואירועים עסקיים. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי25/08/221487 צפיות
הכנסת אישרה לאחרונה שינויים בחוק המכר (דירות), בקריאה שנייה ושלישית. השינויים עתידים להשפיע רבות על יחסי מוכר-קונה, בכל הנוגע לעסקאות מכר של דירות קבלן ואלה נכנסו לתוקף החל מה-7 ביולי (ורק ביחס להסכמים שייחתמו לאחר מועד זה).

מאת: ישראל רף ייעוץ עסקי02/01/22898 צפיות
עוד מעט יחול חג האילנות. בעלי עסקים תנו ללקוחות, לעובדים ולקולגות העסקיים מתנה פופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט. עציצים ממותגים ומארזי שי בשילוב עציץ ממותג מזכרת לשנים רבות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי03/08/211217 צפיות
חריגות בניה והדרך להכשרתם- בנימין קלינגר יועץ מונציפאלי בכיר מרבית מחריגות בנייה הינן, למעשה, תוספות ושינויים לבניינים הנעשים ללא קבלת היתר בנייה מהרשות המקומית חלקם עם שינויים בקונסטרוקציה והגדלה מעבר לרווי הבניין ולפעמים גם מקווי המגרש ,או שימוש בניגוד להיתר שניתן לנכס. במקרים רבים חריגות הבנייה נעשות בידיעה, לעיתים תוך כדי בנייה או בזמן שנראה שהגיע להתאים את הנכס לדרישות הבעלים

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי22/04/21951 צפיות
עיכוב וביטול צו הריסה מנהלי חשוב לדעת כי צו הריסה מנהלי שהוצא למבנה מסוים איננו בגדר חוק פסוק. במקרים אלו יש לפעול במהירות רבה, ובתוך שלושה ימים לכל היותר, להגיש בקשת עיכוב צו הריסה מנהלי אשר יכולה להביא בסופו של יום גם לביטולו.

מאת: מיכה קורייעוץ עסקי15/02/211034 צפיות
כולם מכירים את האמרה "ידע הוא כח" וכל בעל עסק ניצב בפני שאלה מה נכון יותר לעשות למכור ידע או לחלק אותו בחינם.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי30/12/201514 צפיות
לאחרונה, במספר מקרים, בתיקים פליליים הנוגעים לעבירות בניה, בתי המשפט (בית המשפט לעניינים מקומיים ובית המשפט המחוזי) קבעו סטנדרט מחמיר ביותר לקבלת ההגנה היחידה שהיתה לאדריכלים ולמהנדסים. בשורה של פסקי דין, נקבע על ידי בתי המשפט, שהאדריכל והמהנדס הינם "אחד מסוכניו החשובים של החוק לתכנון ובנייה" שאם הם יודעים על עבירת בנייה הם צריכים לדווח על כך לפיקוח העירוני וכי גם פיקוח עליון צריך להתבצע באופן הרבה יותר צמוד מאשר היה מקובל. בתי המשפט קבעו שביקור באתר הבנייה על בסיס "קריאה" או על בסיס של פעם ב –

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica