חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר באופציות מעוף – מידע חשוב

מאת: שלמה דור-אספרמעו"ף20/09/20129227 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שוק האופציות בארץ הפך להיות מבוקש בקרב אנשים ובמיוחד התחום של מסחר באופציות מעוף המאפשר לכל המעוניינים והמשקיעים במסחר להרוויח סכום נאה נוסף כל חודש. המסחר באופציות הולך וגדל וכיום ניתן למצוא אנשים רבים המשקיעים בתחום על אף שלא רכשו השכלה ואין להם ניסיון קודם, מצליחים להגיע לרווחים של סכומים לא מבוטלים.


מסחר באופציות מעוף – הבנת המושגים
פעמים רבות, אנשים המעוניינים להתחיל לסחור באופציות, נתקלים במושגים וכללים שאינם מבינים. האפשרויות של רכישת אופציות כיום הן כה מגוונות עד כי לא פשוט להחליט על העסקה בעלת הסיכונים הנמוכים ביותר שיכולה להניב את הרווח הגבוה ביותר. בנוסף, המושגים שלכאורה נראים פשוטים, לא תמיד ברורים וחוסר ההבנה עלול לגרום לביצוע פעולות בעל סיכון גבוה ומיותר.


אופציות – המשקיעים והסוחרים
מסחר באופציות מעוף מתבצע על ידי אנשים שונים שכל אחד מהם משתייך לקטגוריה אחרת של משקיעים וסוחרים שבכל אחת מהן פעולת המסחר מתבצעת על פי גישה אחרת:


•    קטגוריה בה נמצאים כל המשקיעים והסוחרים בעלי תיקי ההשקעות שלמטרת ההגנה עליהם, עוסקים במסחר של אופציות מעוף.
•    סוחרים ומשקיעים הנוהגים באופן קבוע לרכוש ולמכור אופציות מעוף תוך שהם מחליטים על פעולה כזו או אחרת בהתאם לחיזוי שרירותי בלבד שכביכול מבוסס על נתונים וניתוחי שונים, כל זאת במטרה להניב כמובן רווחים מההשקעה.
•    משקיעים המתכננים כל פעולת מסחר באופן קפדני והגיוני וזאת על פי אלגוריתמים שנוצרו במיוחד עבור פעולות הרכישה והמכירה. אלו הם משקיעים וסוחרים הנוהגים לבצע פעולות מסחר רבות שבאמצעותן הם מצליחים להרוויח סכומים קטנים אך מהירים בכל פעולה שהם מבצעים.
•    סוחרים בעלי אסטרטגיות מסחר באופציות מעוף המבצעים כל פעולה במטרה לשמור עליה עד למועד פקיעת האופציה. המשקיעים מבצעים מספר פעולות של מכירה ורכישת אופציות מעוף אשר יוצרים את אסטרטגיית המעוף בהם הם מעוניינים. ישנן מספר אסטרטגיות מעוף וביניהן – חוזה סינטטי, אוכף, מרווח יורד או עולה, פרפר, שוקת, קונדור ועוד. במידה ומדובר בשוק יורד אסטרטגיית מכירת חוזה סינטטי, מכירת אופציית CALL או קניית אופציית PUT  הן האפשרויות המתאימות ביותר. עבור שוק עולה, אסטרטגיית מרווח עולה, רכישת חוזה סינטטי, קניית אופציית CALL   או מכירה של אופציית PUT, יעלו את סיכויי ההצלחה.


מסחר באופציות דרך הבורסה וחברות פרטיות
כיום ניתן לסחור באופציות במדינת ישראל דרך הבורסה לניירות ערך כמו אופציות של שער היורו או הדולר, מסחר באופציות מעוף, אופציות על מדד הבנקים ועוד או באמצעות חברות פרטיות. חברות אלה מציעות את האפשרות של מסחר באמצעות אופציות דיגיטאליות עבור כל אחד ואחת תוך שהם מתבססים על נכסי בסיס כמו מדדים בחו"ל ובארץ, שוק המט"ח, סחורות ועוד. חברות אלה פעמים רבות מהוות הגורם שמוכר או רוכש אופציות וחוזים עתידיים מול גורמים פרטיים שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שלמה דור-אספר, מומחה למסחר באופציות מעוף, מדריך סוחרים מתחילים, בעל ניסיון של 8 שנים במסחר באופציות מעוף.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שלמה דור-אספר

מאמרים נוספים בנושא מעו"ף

מאת: רונן ביגמןמעו"ף04/08/143600 צפיות
משמעות העניין היא שלא צריך המון כסף בשביל לסחור. עם זאת המינוף עוזר להרוויח את 100% התנודתיות, אך זה עובד גם בהפסד. ולכן חשוב להגן על ההשקעה ולחשב הסיכון, ולשים STOP

מאת: go4itמעו"ף03/12/128607 צפיות
במאמר זה ניידע אותך אודות חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן, כמו כן ניידע אותך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר אוטומטי המתממשקת למערכת ה FMR שלך ללא תשלום

מאת: go4itמעו"ף01/05/128734 צפיות
במאמר זה תוכל לקרוא אודות האפשרות לסחור בבורסה הישראלית באופציות מעוף בצורה אוטומטית לחלוטין בנוסף ניידע אותך אודות האפשרות להצטרף לקבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר ושריתי מסחר בבורסה.

מאת: דן קומםמעו"ף16/04/128547 צפיות
אחד הנושאים המבלבלים ביותר ועם זאת הבסיסיים ביותר ולכן החשובים ביותר להבנה לעומק הוא נושא האופציות. שאלות נפוצות שעולות הינן: מהי אופציה, מה מייחד אותה משאר הכלים הפיננסיים הקיימים במסחר ההון ומה הסיכונים הכרוכים במסחר בהן ומה היתרונות שהן מציעות על פני סוגי מסחר אחרים.

מאת: דן קומםמעו"ף11/03/128736 צפיות
רבים מפחדים להשקיע באופציה, שכן הדבר מובן, זאת בשל העובדה שבמסחר של אופציות ניתן לעיתים להפסיד השקעות. מנגד מנתחים סטטיסטיים ומומחים רבים שמחים שהציבור הרחב עדיין לא גילה את הפוטנציאל בסוג השקעה זה, שכן הם חושבים שבכניסתו של הציבור למסחר של אופציות יהפוך השוק לפחות אטרקטיבי. לשם כך אותם מומחים זוכרים תמיד לטפטף את הפחד באזני האוכלוסייה, זאת כיוון שרוב כספם מגיע משוק מפותח זה.

מאת: go4itמעו"ף30/11/119373 צפיות
במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודות האפשרות לסחור באופציות מעוף באמצעות סימולאטור מעוף, כמו כן ניידע אותך אודות האפשרות לבצע מסחר בבורסה דרך קבוצת רכישה

מאת: go4itמעו"ף29/11/118566 צפיות
במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודות האפשרות לסחור בבורסה הישראלית באסטרטגיות אוטומטיות במעוף, כמו כן ניידע אותך אודות האפשרות לבצע מסחר בבורסה בעמלות מסחר אטרקטיביות במיוחד במסגרת קבוצת רכישה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica