חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופציות

מאת: דן קומםמעו"ף11/03/20128734 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מפחדים להשקיע באופציה, שכן הדבר מובן, זאת בשל העובדה שבמסחר של אופציות ניתן לעיתים להפסיד השקעות. מנגד מנתחים סטטיסטיים ומומחים רבים שמחים שהציבור הרחב עדיין לא גילה את הפוטנציאל בסוג השקעה זה, שכן הם חושבים שבכניסתו של הציבור למסחר של אופציות יהפוך השוק לפחות אטרקטיבי. לשם כך אותם מומחים זוכרים תמיד לטפטף את הפחד באזני האוכלוסייה, זאת כיוון שרוב כספם מגיע משוק מפותח זה.

באופן פרדוקסאלי אנשים מעוניינים ברווח גבוה ככל הניתן וזאת מבלי לקחת יותר מידי סיכון על ההשקעה. בפועל דבר זה כמעט בלתי אפשרי, ואם אכן מוצאים נייר ערך שכזה הכלל מגלה אותו מהר מאוד, עד כדי שישנם אנשים שיכנסו להשקעה מאוחר מידי ויפסידו בגינה כסף. גם כאשר אנו מסתכלים על אופציות הדבר נכון, שכן כל הקביעה בנקודת הכניסה ובנקודת היציאה היא קריטית. על כן יש לדעת כיצד להשקיע? והכי חשוב היכן להשקיע? שאם לא כך, הסוחר צפוי להפסיד חלק נכבד מהשקעתו.

בנוסף לנקודת הכניסה והיציאה החשובים כל כך בקביעת רמת הרווח, גם בהתבסס על שתי השאלות שנשאלו מעלה יש השפעה על אחוז או רמת הרווח שתירשם בסופו של דבר עבור הסוחר. ככל שהוא יידע טוב יותר היכן להשקיע את כספו? וכיצד להשקיע את כספו? כך הסיכוי שיזכה לרווחים גבוהים יותר, יעלה.

באילו אופציות מומלץ לא לסחור באופן עצמאי?

בעיקרון אין אופציה מסוימת שמסוכנת יותר מהשאר בהשקעה בה, אך מסחר אופציות שבהן התנודתיות גבוהה יותר ישנו סיכון גדול יותר באובדן ההשקעה כולה, זאת כיוון שבהשקעה של אופציות מסוג זה ישנה שחיקה רבה יותר של ערך האופציה. בנוסף לסוג אופציות זה ישנה אי בהירות בנוגע לנקודת הכניסה והיציאה, דבר המקשה על המשקיע הקטן לקבוע מתי לגזור את הרווח ומתי לצמצם את ההפסד. גם למשקיעים הגדולים ביותר והמיומנים ביותר קשה להגדיר מתי להיכנס או לצאת מהשקעה באופציה בעלת תנודתיות גבוהה, עד כדי כך שמעטים המשקיעים שמבצעים השקעה כלשהיא בסוג אופציה שכזה.

לעומת השקעה בסוג אופציות זה, כל שאר האופציות ניתנות למסחר באופן עצמאי, למרות שגם בהן ניתן להיעזר בהצעותיהם של מומחים ומיומנים בתחום ההשקעות. לרבים מהסוחרים המתחילים קל יותר להיצמד להצעתו של מומחה כזה או אחר, זאת בשל העובדה שהם עדיין לא מספיק מיומנים בבחירת האופציה הנכונה ונקודת הכניסה והיציאה ממנה.

מה שצריך לזכור ולדעת כאשר מתייעצים במומחים הוא שלעיתים הם מדברים מפוזיציה מסוימת ומציעים הצעות להשקעה שלאו דווקא הם מאמינים בהן בלב שלם, הם עושים זאת כיוון שהם מעוניינים להיפטר מסוגי אופציות או מניות בהם הם מחזיקים ובשימוש במעמדם ובכוחם מוציאים לשוק החופשי הצעות לקניית נייר ערך שברצונם למכור. על-כן יש להיעזר אך ורק במומחים שלפי דעתכם ליבם ופיהם שווים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בניית אתרים על ידי מומחים

קידום אתרים בגוגל ובמנועי החיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן קומם

מאת: דן קומםרכב06/06/121331 צפיות
הוראות צו יבוא חופשי, המהווה את האסמכתא החוקית לביצוע ייבוא אישי בכלל וייבוא אישי של רכבים בפרט קובעות כי ייבוא אישי ייעשה על ידי אדם פרטי לשימושו האישי בלבד. כפועל יוצא של הוראה זו, אסר משרד התחבורה באופן גורף לייבא רכבים באפון אישי ולרשום אותם על שם חברה בע"מ.

מאת: דן קומםמעו"ף16/04/128547 צפיות
אחד הנושאים המבלבלים ביותר ועם זאת הבסיסיים ביותר ולכן החשובים ביותר להבנה לעומק הוא נושא האופציות. שאלות נפוצות שעולות הינן: מהי אופציה, מה מייחד אותה משאר הכלים הפיננסיים הקיימים במסחר ההון ומה הסיכונים הכרוכים במסחר בהן ומה היתרונות שהן מציעות על פני סוגי מסחר אחרים.

מאת: דן קומםמט"ח19/02/121067 צפיות
אופציות הן הכלי המרכזי ביותר בעולם לביצוע עסקאות, בעזרתן משתמשים מומחים ומקצועיים בתחום ההשקעה כדי להגיע לרווחים נאים, לגידור השקעותיהם ולנטרול סיכונים. בישראל אופציות אינן כלי שנמצא בשימוש כפי שהוא נמצא במדינות אחרות בעולם וחבל שכך, שכן בשימוש באופציות יוכל כל אדם להרוויח סכומי כסף גדולים בזמן יחסית קצר.

מאת: דן קומםמתכוני מאפים22/02/118853 צפיות
סנדוויצ'ים לאירועים הם פיתרון מושלם מכל הבחינות וכמעט עבור כל סוג של אירוע – תשכחו מהרעיון שמדובר על אוכל פשוט ולא מרשים! בינינו, מי לא אוהב סנדוויץ' טוב? מדובר על אחת המנות הטעימות והמספקות ביותר וגם כזו שמאפשרת גיוון אין סופי של מרכיבים וטעמים. סנדוויצ'ים כבר ממש אינם נחלתם של אירועים משמימים כמו כנסים מקצועיים אפורים, אזכרות וכדומה וכיום כבר בהחלט ניתן לציין מגמה של קייטרינג מגשי אירוח מושקעים ואיכותיים שבנויים על טהרתם של סנדוויצ'ים מגוונים ומלאים בכל טוב.

מאמרים נוספים בנושא מעו"ף

מאת: רונן ביגמןמעו"ף04/08/143600 צפיות
משמעות העניין היא שלא צריך המון כסף בשביל לסחור. עם זאת המינוף עוזר להרוויח את 100% התנודתיות, אך זה עובד גם בהפסד. ולכן חשוב להגן על ההשקעה ולחשב הסיכון, ולשים STOP

מאת: go4itמעו"ף03/12/128607 צפיות
במאמר זה ניידע אותך אודות חשיבות השימוש במערכת מסחר מתקדמת ככל הניתן, כמו כן ניידע אותך כיצד תוכל לקבל מערכת מסחר אוטומטי המתממשקת למערכת ה FMR שלך ללא תשלום

מאת: שלמה דור-אספרמעו"ף20/09/129227 צפיות
שוק האופציות בארץ הפך להיות מבוקש בקרב אנשים ובמיוחד התחום של מסחר באופציות מעוף המאפשר לכל המעוניינים והמשקיעים במסחר להרוויח סכום נאה נוסף כל חודש. המסחר באופציות הולך וגדל וכיום ניתן למצוא אנשים רבים המשקיעים בתחום על אף שלא רכשו השכלה ואין להם ניסיון קודם, מצליחים להגיע לרווחים של סכומים לא מבוטלים.

מאת: go4itמעו"ף01/05/128734 צפיות
במאמר זה תוכל לקרוא אודות האפשרות לסחור בבורסה הישראלית באופציות מעוף בצורה אוטומטית לחלוטין בנוסף ניידע אותך אודות האפשרות להצטרף לקבוצת רכישה בעניין עמלות מסחר ושריתי מסחר בבורסה.

מאת: דן קומםמעו"ף16/04/128547 צפיות
אחד הנושאים המבלבלים ביותר ועם זאת הבסיסיים ביותר ולכן החשובים ביותר להבנה לעומק הוא נושא האופציות. שאלות נפוצות שעולות הינן: מהי אופציה, מה מייחד אותה משאר הכלים הפיננסיים הקיימים במסחר ההון ומה הסיכונים הכרוכים במסחר בהן ומה היתרונות שהן מציעות על פני סוגי מסחר אחרים.

מאת: go4itמעו"ף30/11/119372 צפיות
במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודות האפשרות לסחור באופציות מעוף באמצעות סימולאטור מעוף, כמו כן ניידע אותך אודות האפשרות לבצע מסחר בבורסה דרך קבוצת רכישה

מאת: go4itמעו"ף29/11/118566 צפיות
במסגרת מאמר זה ניידע אותך אודות האפשרות לסחור בבורסה הישראלית באסטרטגיות אוטומטיות במעוף, כמו כן ניידע אותך אודות האפשרות לבצע מסחר בבורסה בעמלות מסחר אטרקטיביות במיוחד במסגרת קבוצת רכישה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica