חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכות אחסון מתקדמות

מאת: אסף שמעוןתעשייה20/09/2012866 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניהול מחסן בשיטה יעילה ונכונה באמצעות מערכת מודולרית איכותית משפיעה לא רק על דרך ההתנהלות של המפעל והחברה כולה אלא גם על מהירות התפעול, בטיחות העובדים ואפילו על ההכנסות.

כיום קיימות בשוק מערכות מודולריות המותקנות במחסנים גדולים וקטנים והופכות את המחסן למקום ידידותי למשתמש, קל לתפעול, נוח, בטיחותי ופרקטי. שתיים מן המערכות המומלצות ביותר על ידי אנשי מקצוע בתחום הן המערכת המודולרית פלאטרקינג ופושבק.

מערכת מודולרית פלאטרקינג למחסנים

הפלאטרקינג הינה מערכת אחסון בשורות. לאורכו ולרוחבו של המחסן מותקנות קורות ועליהם מדפים. הקורות מתנשאות לגובה רב (המוגבל על ידי כלי הרכב הפנימי בו עושים שימוש כמ מלגזה או מנופון קטן). עומק השורות הוא תלוי גודל המחסן כמובן כאשר המידוף עצמו, גובהו וחלוקתו מתבצעים בהתאם לסחורה המאוחסנת במחסן ובהתאם לצרכי של החברה.

פינות המדפים  מאובטחות ומשוננות כך שיאחזו היטב בקורות החזקות שיכולות לשאת אלפי קילוגרמים ומיוצרות בהתאם לסוג המשטחים.

יתרונותיה הגדולים של מערכת הפלאטרקינג הם המודולריות המקסימלית המאפשרת פירוק והרכבה מהירה של המדפים או אפילו מעבר מהיר למחסן אחר. גישה מיידית לכל אחד מן המשטחים באופן פשוט מאד. ניצול השטח הכללי של המחסן בצורה יעילה המאפשרת ניהול מהיר ופשוט.

מערכת מודולרית פושבק למחסני ענק

הפושבק כשמה כן היא הנה מערכת הפועלת בשיטת הדחיפה. מחסנים שאינם מכילים אלפי פריטים אלא מכילים כמה פריטים החוזרים על עצמם באופן משמעותי יכולים להרכיב את מערכת הפושבק וליהנות ממהירות, בטיחות מקסימלית ונוחות מירבית.

המערכת בנויה בצורת שרוולים ארוכים כאשר כל אחד מהם הוא בעצם מדף המאפשר תנועה של המשטחים. כל מדף מכיל עד שמונה משטחים זהים וכאשר המלגזה מוציאה אחד מהם היתר נדחפים פנימה ומאפשרים מעבר למשטח הבא.

באמצעות הטייה קלה של המערכת כולה הופך הפושבק לקל ונוח. כך ניתן לתפעל מחסן ענק ללא ריבוי מעברים, בעבודת מלגזה מדוייקת ומינימלית.

מערכת מודולרית פושבק שלא כמו הפלאטרקינג אינה מתאימה למחסנים קטנים מאד או למחסנים בעלי ריבוי מק"טים הדורשים הכנסה והוצאה מרובה של משטחים. במקרה כזה הופכת השיטה ליעילה פחות.

 



תגיות המאמר: פושבק, פוש בק, פלאטרקינג


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131371 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131470 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131069 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121095 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא תעשייה

מאת: nirתעשייה15/02/22966 צפיות
מדריך לבחירת חברת הובלות דירה עם ביטוח! הובלת דירות למעבר דירה שלכם לקל מאי פעם! פנו אלינו היום לפרטים והצעת מחיר אטרקטיבית להובלת דירה עם חברת ההובלות של ישראל!

מאת: מעיין חטאבתעשייה08/08/211205 צפיות
חברת פ.ק. מעבדות כיול וייעוץ בע"מ מציעה מניפה רחבה של שירותי כיול מתקדמים

מאת: yoni romתעשייה03/02/211144 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191770 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ליאורתעשייה07/08/181812 צפיות
מכונות שרינק למפעלים שונים, מבצעות אריזה מהירה. מכונות השרינק, עוטפות את המוצר ביריעת ניילון. אחר כך, הן מלחימות את הניילון, ומקררות את פס ההלחמה.

מאת: SEOMANתעשייה26/02/181311 צפיות
מנוף הרמה הוא ללא ספק הכלי המקצועי ביותר עבור כל חברת בנייה אשר זקוקה למשאית מנוף הרמה לגובה.

מאת: shlomy תעשייה27/12/175178 צפיות
הספקה טכנית שוטפת לעסקים היא כמו הדלק שמניע את הגלגל, הידיעה שחומרי הגלם מסופקים באופן יעיל ומקצועי מייעלת את העובדה ומגדילה את התפוקה בכמה רמות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica