חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גברא MAX

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/20131370 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צמד המילים שפיכה מוקדמת גורמת לגברים רבים לחוש חרדה מיידית. הרעיון לאבד את יכולת התפקוד המיני ולסבול מתופעה כה מתסכלת מאיימת מאד באופן טבעי. למרות החשש יש לזכור כי מדובר בתופעה הנחשבת לשכיחה ביותר ולכזו המביאה איתה שלל תופעות נלוות, כגון חרדת ביצוע, ירידה בבטחון העצמי ולא פעם גם הימנעות מקשרים זוגיים ומקיום יחסי מין בכלל.

השפעה נפשית של המוח על התפקוד המיני

בניגוד למה שנהוג לחשוב היכולת המינית שלנו אינה תלויה בגודלו של איבר המין, בחיטובי הגוף שלנו או במגוון התנוחות שאנו מכירים, למעשה היכולת שלנו לתפקד היטב בחדר המיטות מצויה במוחנו. המוח הוא האיבר המיני ביותר בגוף האדם וככל שאנו מפותחים יותר מבחינת התפיסה המינית שלנו והאופן בו אנו רואים את גופנו כך אנו מצליחים להתבטא טוב יותר ברמה הפיזית.

פנטזיות, רצונות, חלומות, חשק ומחשבות כאלו ואחרות מזינים את היצר המיני שלנו, אליהם חוברת המחשבה העצמית שלנו על גופנו, במידה ואנו אוהבים את הגוף שלנו ורואים בו מכונה נפלאה ומלאת אפשרויות להנאה אנו יכולים להגיע לשיאים של ממש.

אדם שאינו חושק בעצמו או שאינו אוהב את גופו יתקשה מאד לענג ולחוות עונג. כמו כן משפיעה דרך המחשבה שלנו על הביצוע המיני גם במהלך האקט עצמו, רק שחרור מוחלט, אמון בבן הזוג ויכולת לאהוב את עצמנו ואת הפרטנר שלנו מביאה לסקס מספק ואיכותי.

האמור לעיל משפיע מאד גם בנוגע לתופעת השפיכה המוקדמת. השפעות פסיכולוגיות נוטות לנתב את היכולת שלנו להגיע לסיפוק גם במישור הזה וגברים רבים הסובלים משפיכה מוקדמת יעידו כי הכשל נובע מחוויה פסיכולוגית שלילית כזו או אחרת.

אוזרים אומץ וניגשים לטיפול רפואי מקצועי

חווים שפיכה מוקדמת לאורך תקופה? מרגישים חוסר סיפוק מיני עקב בעיות בתפקוד הגופני? התעלמות מהבעיה לא תביא למזור. גשו אל רופא המשפחה, שתפו אותו ובקשו ממנו הפניה לטיפול המתאים, לא פעם שיחה עם מטפל מיני תביא לפתרון הבעיה כמו גם שינוי של מרשם הכדורים שאתם נוטלים על בסיס קבוע או טיפול אחר.

גברא MAX  כמוסות טבעיות לפתרון בעיות בתפקוד המיני

לאחר ששללתם בעיה פיזית או נפשית מוגדרת ואתם עדיין חשים תסכול, או במידה ואתם מעוניינים לפנות לרפואה האלטרנטיבית באופן ישיר דעו כי באפשרותכם לנסות את הכמוסות הטבעיות גברא MAX המעניקות לגברים רבים פתרון מצויין גם ללא מרשם רופא. את כמוסות הגברא MAX  תוכלו להזמין ישירות לביתכם בצורה דיסקרטית, כך שגם המבוכה באם אתם חווים כזו נחסכת מכם.

כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני. במהלך שלושת החודשים הראשונים לנטילת הכמוסות מדווחים גברים על חשק מיני גבוה יותר ואפילו על שיפור במקרה של שפיכה מוקדמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131470 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131069 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121095 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאת: אסף שמעוןנדל"ן16/12/125759 צפיות
חשוב לזכור כי על פי חוק בישראל על אדמות של משק חקלאי לא ניתן לבנות ללא אישור הפשרה. כמו כן חשוב להבהיר כי רוב הקרקעות במדינת ישראל נמצאות תחת פיקוח של מנהל מקרקעי ישראל

מאמרים נוספים בנושא בריאות גברים

מאת: אבי דוידיבריאות גברים10/07/161534 צפיות
המלצה על מוצרי אלטמן האיכותיים להכנת מערכת החיסון ושאר מערכות הגוף לקראת וירוסים של חורף.

מאת: יוני ברקבריאות גברים22/10/143401 צפיות
גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות המונעות מהם להגיע לזקפה מלאה, או לשמר אחת כזאת לכל משך זמן קיום יחסי המין נדרשים לפנות אל הרפואה הקונבנציונלית בכדי שתסייע להם בפתרון הבעיה. בשנים האחרונות עם צמיחת טרנד הרפואה האלטרנטיבית ישנה חזרה אל המקורות, אל שורשי הצמחים והחומצות הטבעיות המעניקות לגוף את המזור אליו הוא מייחל.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142829 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149279 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148256 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138780 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica