חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פנג שואי - מה שכדאי לך לדעת

מאת: yoni4753פנג שווי14/10/20091157 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכניסים את הפנג שואי אל החיים ורואים כיצד דברים יכולים להיראות לגמרי אחרת מכול מה שהיינו רגילים עד היום.מתחילים את השינוי  של צורה ומקום עם השיטה הייחודית של פנג שואי ,המלמדת אותנו כיצד להתבונן במחשבה יותר מעמיקה על המקום והסביבה בה אנו נמצאים ועם הפנג שואי אף לעזור לנפש שלנו להזרים את האנרגיות החיוביות המוסיפות לנו היום בשמחת החיים הרגילה שלנו ובחיינו בכלל.

כול האווירה בבית שלכם יכולה הרבה יותר להשתנות באמצעות הפנג שואי המיוחד המוסיף המון אל המקום בו אתם נמצאים ומעניק לכם להרגיש הרבה יותר נעים ,נינוח וטוב בכול מקום בו אתם נמצאים עם פנג שואי לחיים.הכול ירגיש יותר במקום ובמיוחד במוח וברגש שלנו המושפעים במיוחד מהסביבה ,פנג שואי עוזר לנו להחזיר את הכול למקום ,את המחשבות שלנו ואת הרגשות שלנו אל המקומות בהם אנו מרגישים כיצד הכול הפוך להיות הרבה יותר נעים ונוח.

יותר חברות ובתים פרטיים בוחרים להכניס את הפנג שואי אל חייהם ולהתחיל לסדר את הבית שלהם ולעצב אותו על פי רוח הפנג שואי המיוחדת המתבוננת בפרטים הקטנים ויודעת כיצד הינם משפיעים על כולנו.עם פנג שואי אתם יכולים להביא לעצכם את השינוי הכי מיוחד והכי מתבקש ולהתחיל ליהנות לכם מהמקום אשר הכנסתם אליו את הפנג שואי הייחודי אליכם.מהיום גם אתם יכולים לדעת הרבה יותר על הרפואה הסינית ועל פנג שואי לחיים עם המורים הטובים ביותר ולהתחיל את לימודי פנג שואי המעניקים לכם את המידע החשוב והכי משמעותי ליהנות לכם הכי הרבה .

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פנג שואי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yoni4753

מאמרים נוספים בנושא פנג שווי

מאת: lillyschonellפנג שווי03/04/129152 צפיות
Networking events, while focusing on expanding its business interests will be alert to the professionals just get their attention.

מאת: ראובן מזרחיפנג שווי04/04/118794 צפיות
רקע לרפואה הסינית, האם ניתן ללמוד את זה כמקצוע? תורת הרפואה הסינית על רגל אחת, התרבות והפילוסופיה הסינית גם כן. "מים מצמיחים > עץ יוצר חומר שמאפשר להבעירו באמצעות > אש יוצרת אפר שהופך > לאדמה" ההסבר בפנים

מאת: aviran halilaפנג שווי29/03/118910 צפיות
ייחודית ביותר בכל הנוגע לסרטוני סקס פורנוגרפים. גולשי אינטרנט רבים מוצאים עצמם מחטטים עשרות דקות אין סופיות מחטטים בטיובים ברשת חדשים של סקס ונהנים עם פורנו בכל הצורות. הנגישות רבה, השימוש בסיטואציות ושל האופי של סקס במצלמות כמובן בסרטונים הכל נראה לא אמיתי , האם באמת בטיזרים של הקליפים של הפורנו השחקניות מבצעות לעצמם סקס תמורת כסף ? האם זה משחק ? ולמה אנחנו כאנשים כל כך תלויים לסרטי סקס ברשת ?, איפה הקו בין זה שסקס פוגע בנו ביום יום בלי שתבחינו.

מאת: Andyפנג שווי11/01/118736 צפיות
מאמר מעניין על לימודים פנג שואי בבי''ס בהארץ

מאת: שהם ויסמןפנג שווי08/11/109128 צפיות
במהלך השינה הגוף שלנו עובר תהליך של ניקוי והיטענות. דומה הדבר לבטריה אותה אנחנו מבזבזים כל היום ובלילה אנחנו נכנסים למצב של אי פעולה ואז קורות התרחשויות מסתוריות באמת.

מאת: Shaiפנג שווי05/09/109063 צפיות
על אף שאנו רואים מראות כחפץ שימושי – אם לסידור השיער בבוקר, לגילוח, לבחינת תלבושת בחנות בגדים וכן הלאה, מראות הן גם פריט עיצוב חשוב ומעניין. מראה, ובמיוחד כשמדובר על מראות מעוצבות, יכולה להוסיף באופן ניכר לעיצובו של החלל, ואף לשנות אותו מקצה אל קצה בזכות תכונתה לשקף מראות הניבטים מולה. מראות לפיכך הן חלק חשוב בעיצוב, ואף שיטת הפנג שואי נתנה על כך את הדעת.

מאת: ורד מנור גילהרפנג שווי01/06/108879 צפיות
פירוש השם "פנג שוואי" בסינית הוא "רוח ומים". שילוב ואיזון בין אלמנטים טבעיים אלו המכוונים את זרימת אנרגית החיים (ה"צ'י") בסביבה הינו בסיס התורה כולה. אנו מושפעים מהסביבה בה אנו חיים, זוהי ההנחה העומדת בבסיס הפנג שוואי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica