חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מילוי קמטים של שנות האלפיים

מאת: SEOnetoטיפול בעור27/09/2012938 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעולם כמו שלנו המראה החיצוני הוא גורם משמעותי ברושם שנוצר על ידי חברינו לחיים, עמיתים לעבודה ובן הזוג. המראה שלנו משפיע גם על האופן שבו אנו מעריכים את עצמנו ורובנו היינו רוצים לעצור את מחוגי הזמן ולהישאר יפים ובעלי מראה צעיר. ישנן דרכים שונות להשיג זאת, כאשר אחת מהן היא מילוי קמטים שמוכיחה את עצמה כבר שנים רבות.

קמטים הם תופעה שכיחה בקרב נשים וגברים שסיימו את תקופת הנעורים. אפשר בהחלט לומר שהם אף מהווים מטרד עבור רבים. כיום, בעזרת טכנולוגיה המציעה טכניקות שונות של מילוי קמטים ניתן להתגבר על הבעיה בדרך פשוטה ולא מסוכנת, שתחזיר אתכם כמה שנים לאחור ותעניק לכם מראה חדש ורענן.

סוגי טיפול שונים

הפעולה המבוצעת במסגרת טיפול של מילוי קמטים היא בעצם הזרקה של חומר מתחת לעור, כך שהוא ממלא את החלל שיוצר את מראה הקמט. לא ניתן להימנע לחלוטין מקמטי הבעה והם הופכים לצרה של כל אחד בגיל מסוים, לכן, ישנם פיתוחים רבים שיפתרו את הבעיה האסתטית. השימוש בחומרים מתכלים כמו טאוסיאל או קלציום, שמתמוססים אחרי זמן קצר יחסית, הוא נפוץ מאוד ונחשב לידידותי יותר לגוף. לעומת זאת, מילוי קמטים בחומרים קבועים כמו סיליקון וארטיקול, שהשימוש בהם מחזיק מעמד עד שש שנים, הוא פחות מומלץ על ידי הרופאים מכיוון שהוא יכול ליצור עיוותים ודחייה של הגוף לחומר ולמרות זאת, הביקוש שלהם גבוה מאוד.

התאמת הטיפול לתופעות שונות

קמטים נוצרים בגיל מסוים כאשר ישנה תופעה של הצטמצמות השומן התת עורי ואיבוד האלסטיות של העור. מומלץ להתאים את סוג הטיפול לצרכים של כל אחד באופן אישי בהתחשב בסוג העור, רגישויות שונות וכן בתוצאה הסופית של הזרקת החומרים לטובת מילוי קמטים.

רוב המטופלים מעוניינים בתוצאות לאורך זמן ולכן הם בוחנים בעיקר את האפשרות של מילוי קמטים קבוע. טיפול מסוג זה הוא, כאמור, לא המומלץ ביותר על ידי הרופאים ותלוי במידת רגישות העור והתגובה שלו לחומרים השונים. אדם בעל עור רגיש ובאופן כללי מעדיף שימוש בחומרים שאינם סינתטיים, כדאי שיבחר בטיפול בחומרים טבעיים שלא גורמים לאלרגיות ורגישות של העור ושהסיכויים לדחייתם על ידי הגוף הם קטנים.

 



תגיות המאמר: מילוי קמטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים SEOneto.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת SEOneto

מאת: SEOnetoהדברה25/12/131074 צפיות
בימים בהם המזיקים רק הולכים ומתרבים, כדאי מאוד לבצע הדברה בביתכם, ומוקדם ככל האפשר: המזיקים מעלים את מפלס הלחץ, הורסים את המזון והרהיטים ואף כוללים

מאת: SEOnetoתחביבים28/10/131211 צפיות
"יש לי מכונת תפירה בבית". המשפט הזה, שעד לפני כמה שנים היה נחשב מגוחך ובלתי סביר, הוא היום שיא האופנה. כן, אם אתם רוצים להרגיש בעניינים, כדאי שתחפשו מכונות תפירה ותתחילו לעבוד

מאת: SEOnetoרפואה21/10/131239 צפיות
העולם שלנו הוא עולם אלקטרוני. כמעט כל דבר כאן, כל פריט וכל חפץ שבו אנחנו משתמשים עובד על בסיס אלקטרוני וככזה - הוא פולט אנרגיה החוצה, אל הסביבה

מאת: SEOnetoעיצוב גינות07/10/131121 צפיות
היום, לקנות סוככים זו לא בעיה רצינית, לכאורה. הרי פרוסות לפניכם שלל חנויות שמציעות סוכך לכל מטרה, ואינספור יבואנים שמציפים את השוק בשלל סוגים של סוככים

מאת: SEOnetoבר ובת מצווה12/03/131226 צפיות
דמיינו לעצמכם .... האורות נכבים... אתם מתרגשים... ואז.... הסרט שלכם מוקרן ע"ג מסך ענק לכל האורחים ...והכפיים ..... קליפים לבר מצווה , זה ממש.. לא מה שהיה פעם. היום , בכדי להפיק קליפים לבר מצווה טובים , צריך להבין בקולנוע , ולהיות מיומן ומקצוען אמיתי

מאת: SEOnetoהפקות אירועים07/03/131123 צפיות
שבירת השגרה על ידי הוצאת העובדים ליום כיף השתרשה כנורמה בעולם העסקי כבר לפני עשרות שנים. כיום כמעט ולא ניתן למצוא חברה שלא מקפידה על קיום יום כיף לעובדים לפחות אחת לשנה, אם לא פעמיים בשנה.

מאת: SEOnetoאירועים עסקיים06/03/131056 צפיות
אירועים עסקיים הם המראה הצלולה ביותר לבבואתה של חברה או של בית עסק. אירועים עסקיים מספקים את ההזדמנות או סגירת הגולל ליצירת קשרים עסקיים ומיתוג מול קולגות, לקוחות קיימים ופוטנציאלים וכמובן בעלי השפעה והון בתחומכם – תלוי בטיבו של האירוע.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187533 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172296 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151829 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica