חפש מאמרים:
שלום אורח
20.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים מקצועיים – למקצוענים בלבד

מאת: מאנש סטודיובניית אתרים16/10/2009829 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרים מקצועיים היא לא עניין של מה בכך. אתר אינטרנט מודרני מורכב מכל כך הרבה אלמנטים שרק התייחסות מקצועית לכל אחד מהם בנפרד ושילובם בצורה מוצלחת יכולים ליצור אתר בעל משמעות ברשת. על כן, אדם פרטי, חברה או עסק המעוניינים באתר אטרקטיבי שייצג אותם נאמנה וימשוך אליו גולשים חייבים לעשות זאת דרך חברת בניית אתרים מקצועיים, וכאלו ניתן למצוא לא מעט בשנים האחרונות.

חברות אלו מאגדות בתוכן את מיטב אנשי המקצוע בתחום בניית האתרים. אלו אנשי מקצוע המחזיקים בידע רחב בתחומי העיצוב, הגרפיקה והתוכן ויודעים לפתח רעיונות לאתרים על פי אופי הבקשה של הלקוח ולתרגם את הרעיונות האלו לכדי מעשה

בניית אתרים מקצועיים – שלבי התכנון והביצוע

כשמדברים על בניית אתרים מקצועיים מדברים על תהליך ארוך המצריך חשיבה ותכנון. זהו תהליך המתבצע בשלבים בהתאם  לדרישות הלקוח, החזון שלו והתקציב העומד לרשותו. בניית אתרים מקצועיים מתבצעת לרוב על פי סכמה של שמונה שלבים. שני השלבים הראשונים הם שלבים מקדימים לפנייה אל חברת בניית אתרים מקצועיים.  בשלב הראשון יש להגדיר את מטרות האתר ואת קהל היעד שלו. השלב השני הוא השלב בו קובעים את אפיונו של האתר (מה מדגישים? האם יש צורך באינטראקציה עם הגולשים וכו').

השלב השלישי הוא שלב בחירת חברת בניית האתרים – זהו שלה המצריך ביצוע בדיקות מקדימות מקיפות על מנת שהחברה שתיבחר תהיה המתאימה ביותר עבור אופי האתר אליו שואפים להגיע. יש לבדוק עבודות קודמות של החברה, מחירים, האם היא מעניקה שירותים נוספים כמו עיצוב מצגות ועוד. שלבים 4 עד 7 הם השלבים המעשיים של התהליך –איסוף חומרים, בניית הסקיצות, בניית האתר והעלאת גרסת הרצה לרשת.

השלב השמיני בתהליך בניית אתרים מקצועיים מתבצע רק לאחר תקופת הרצה בה נעשות בדיקות מקיפות בדבר תקלות או באגים אפשריים. ברגע שיודעים בוודאות כי בכול עובד ללא רבב ניתן להגיע לביצוע שלב זה – העלאת האתר לרשת.

בניית אתרים מקצועיים – סוגי אתרים

 בניית אתרים מקצועיים בצורה נכונה היא המפתח להצלחת האתר שיכולה להיות מתורגמת במספר גולשים רב, הצלחה עסקית, קידום רעיון מסוים או בניית מותג. הבחירה העומדת כיום בפני כל אדם פרטי או גוף מסחרי אשר מעוניינים להקים אתר אינטרנט היא  האם להקים אתר סטטי או ללכת על אתר דינאמי. ההבדלים בין שתי האפשרויות ברורים וההחלטה צריכה להתקבל בהתאם ליעד של האתר.

האלמנט הבולט ביותר באתר סטטי הוא  שעדכונים ושינויים מתבצעים בו על ידי מפתח האתר ולא על ידי בעל האתר עצמו. אתרים סטטיים מיועדים יותר לגופים המעוניינים לבנות אתר שאינו מצריך ביצוע שינויים בתדירות גבוהה שכן כל שינוי שכזה כרוך בשינוי ידני שנעשה על ידי מפתח האתר שנכנס אליו באופן מיוחד.

אתר דינאמי לעומת זאת,  מאפשר לבעל האתר לבצע עדכונים ושינויים בעזרת תוכנת ניהול פשוטה למדיי אותה מספקת חברת בניית אתרים מקצועיים האחראית על בניית האתר. אתר דינאמי מיועד לגופים המעוניינים לבצע שינויים ולעדכן את האתר בתדירות גבוהה. 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאנש סטודיו

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאנש סטודיו

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213676 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194095 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175759 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174894 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172736 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172305 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162150 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica