חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכב יד שניה מסוכנות רכב או מאדם פרטי

מאת: אלון הילרכב30/09/20121284 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההתלבטות האם לרכוש רכב יד שניה מסוכנות או מאדם פרטי מוכרת לכל אדם שרכש רכב בעבר או נמצא כעת בתוך התהליך. בכל אחת מהבחירות קיימים יתרונות וחסרונות. ההחלטה הסופית מתקבלת בהתאם לשיקולים כלכליים ושיקולים של זמן. קיימים כמובן גם כאלו שבוחרים לפנות לסוכנויות וגם ללוחות המודעות הפרטיים. כל תהליך רכישת רכב דורש סכומי כסף גבוהים, בעזרת תזמון נכון והשוואת מחירים, אפשר יהיה למצוא רכבים טובים במחירים שווים לכל נפש.

יתרונות ברכישת רכב יד שניה מאדם פרטי

מחירים נוחים וטובים בשוק הרכב הפרטי אפשר למצוא במקרים בהם בעל הרכב חייב למכור במהרה. בעלי רכבים שכבר רכשו רכב חדש ולא הצליחו עדיין למכור את הרכב הישן ימהרו להוזיל את המחיר בכדי לסגור את העסקה. האפשרות לנהל משא ומתן בגובה העיניים עם בעל הרכב מהווה יתרון משמעותי. חשוב לציין כי בכל רכישת רכב יש לבחון היטב את מצב הרכב ואין, בשום פנים ואופן להסתפק בהתחייבות של בעל הרכב או דוח של מכונאי מטעמו.

רכישת רכב מסוכנות - יתרונות

רכבי יד שניה ניתן לרכוש כיום בסוכנויות רכב, מגרשי מכירות וחברות ליסינג. החברות הגדולות בשוק מציעות לקהל הלקוחות מחירים נוחים, מבחר גדול של רכבים ועסקאות מכירה הגונות. כל עסקה כושלת או תלונה עלולות לפגוע במוניטין של החברה ולכן אלו ישתדלו לעשות את המירב כדי לספק את רצונות הלקוח. היתרון המשמעותי ביותר ברכישת רכב יד שניה מסוכנות הוא דו"ח הטיפולים המדוקדק והמפורט. הסוכנות מקפידה לבדוק היטב את הרכבים, לתחזק אותם באופן סדיר ולהצמיד לכל רכב דו"ח מפורט שמונה את כל הטיפולים והתיקונים שעבר. קיימים מקרים בהם הסוכנות מציעה ללקוח גם תעודת אחריות.

יתרון משמעותי נוסף ברכישת רכב מסוכנות הוא האפשרות לפריסת תשלומים נוחה. הסוכנות מאפשרת ללקוחותיה לשלם את הסכום בתשלומים בכרטיס אשראי, לבחור במסלולי ליסינג או לבצע עסקת טרייד אין תוך החלפת הרכב הקיים.

בביצוע עסקת רכישת רכב אל מול אדם פרטי מתבקש הקונה להעביר את מלוא הסכום למוכר כבר במעמד העברת הבעלות. התחרותיות הגבוה בשוק הרכב בישראל דורשת מהסוכנויות לגלות גמישות במחירים ולהציב רף גבוה של שירות ואמינות.

הבחירה בסופו של דבר בין רכישה מסכונות או אדם פרטי תלויה בגורמים רבים: הצורך במכירת הרכב הישן, מצבו והביקוש בשוק. הדחיפות, יכולת המיקוח ועוד.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון היל

מאת: אלון הילחוק ומשפט - כללי09/01/13791 צפיות
כאשר אנו נזקקים לייעוץ משפטי, אישי והן עסקי, חשוב לבחור את המשרד המתאים ביותר. בין הפרמטרים שיסייעו לנו לבחור מצויים גודל המשרד, המוניטין והמלצות לקוחותיו.

מאת: אלון הילרכב01/11/12814 צפיות
אם אתם מתכננים לרכוש רכב משפחתי חדש בתקופה הקרובה רוב הסיכויים שחשבתם גם על האופציה ההיברידית. כשמחרירי הדלקים עולים בעקביות לא פלא שיותר ויותר רכבים היברידיים עולים על הכביש.

מאת: אלון הילרכב29/10/12791 צפיות
שיטת הטרייד אין היא בין האפשרויות היותר נפוצות להחלפת רכב ישן בחדש ולמרות שאכן קיימות המון יתרונות לעסקה מסוג זה, עדיין יש כמה סכנות שהשפעתן בד"כ תהיה ישירות על הכיס שלכם ולכן חשוב להכיר אותם לפני שבוחרים באפשרות זו.

מאת: אלון הילרכב17/10/121195 צפיות
לבצע את אחת העסקאות היקרות ביותר שרובנו נעשה (שנייה רק לרכישת דירה) זה לא דבר פשוט, ולמרות זאת, רובנו נרכוש רכב (לפחות אחד) בשלב כזה או אחר במהלך חיינו. קיימות אפשרויות רבות לרכישת רכב ואחת הדרכים הנפוצות יותר היא במסגרת של עסקת טרייד אין לרכב. על יתרונות וחסרונות השיטה במאמר.

מאת: אלון הילתחבורה ורכב - כללי25/09/121058 צפיות
שנים התמודדו סוכנויות הרכב עם סטיגמות שהמליצו כנגד רכישת רכבי יד שנייה במגרשי המכוניות. אך כיום אין כל סיבה להימנע מרכישת בסוכנות מוכרת ומסודרת, ואף ליהנות מיתרונות רבים כגון תשלומים נוחים, קבלת מידע פורט ואמין על מצב והיסטוריות הרכב ועוד.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213836 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213965 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214145 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204614 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195580 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196272 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193509 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica