חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלטרנטיבות היברידיות בשוק הרכב הישראלי

מאת: אלון הילרכב01/11/2012811 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל רחבי העולם, התפשטות המכוניות ההיברידיות נמשכת בצעדי ענק, ומכירותיהן עולות באחוזים נכבדים מדי חודש. בישראל המגמה נמצאת עדיין בחיתולה, אך בכיוון אחד: כלפי מעלה. כבר כיום ישנם אלפי כלי רכב היברידיים על כבישי ישראל, בעיקר של היצרניות טויוטה והונדה.

מעוניינים לרכוש רכב היברידי? הנה הדגמים הנפוצים כיום בשוק הישראלי.

הדגמים של טויוטה

נתחיל את הסקירה שלנו, איך לא, עם המכונית ההיברידית המצליחה ביותר בעולם, ואחת הנמכרות בכלל. הדגם היפני טויוטה פריוס, שנמצא כעת בדור השלישי שלו, הוא ההיברידי הראשון שעשה את "העלייה" לישראל, והוא קיים אך ורק בגרסת הכלאיים שלו (גרסה המשלבת מנוע חשמלי עם מנוע בנזין). מכונית זו היא למעשה משפחתית המאופיינת במראה עתידני ועמוס גאדג'טים. צריכת הדלק שלה עומדת על למעלה מ-20 ק"מ לליטר (בנסיעה עירונית).

טויוטה אוריס, בגרסה ההיברידית שלה, נחשבת למתוחכמת מעט פחות מהדגם הקודם. מכונית זו מזכירה מאד את הטויוטה קורולה האירופאית המסורתית, ובמערכת ההנעה שלה את דגם הפריוס. מחירה, לעומת זאת, זול מעט יותר מהדגם הקודם.

רכבי הונדה

חלוצה נוספת בתחום כלי הרכב ההיברידיים היא הונדה. הדגם ההיברידי המצליח ביותר שלה, וזה אשר ניצב רק מאחורי טויוטה פריוס (ולא בהרבה), הוא הונדה ג\'אז בגרסתה ההיברידית. היתרון המהותי שלה הוא המחיר, שנוח הרבה יותר מאלטרנטיבות היברידיות אחרות. היא נחשבת למכונית חסכונית ביותר, מאובזרת באופן ראוי ונוחה לנהיגה.

הונדה אינסייט היא מכונית אשר מגיעה אך ורק בגרסה היברידית. גם היא מאופיינת בצריכת דלק נמוכה במיוחד, והמראה שלה מזכיר דווקא את דגם הפריוס. ראוי לציון גם הדגם ההיברידי של הונדה סיוויק, אחת המשפחתיות הנמכרות ביותר בעולם. צריכת הדלק שלה נעה בין 13 ל-17 ק"מ לליטר, אך היא מאופיינת במנוע חלש באופן יחסי.

אז מה צופן העתיד?

כאמור, המכירות של כלי הרכב ההיברידיים עולות עם השנים. "תורמים" לכך, במידה רבה, גם מחירי הדלק המאמירים, וכן העובדה כי המודעות הסביבתית הפכה לדרך חיים עבור רבים. כרגע, ניתן למצוא בישראל אלפי מכוניות מן הדגמים שהוזכרו (ועוד אחרים) ובעיקר של טויוטה והונדה. יחד עם פיתוח התשתיות הנדרש למכוניות מסוג זה, דוגמת תחנות ההטענה, וכן עקב מדיניות הממשלה המעודדת רכישה כלי רכב היברידיים, סביר כי המגמה רק תתגבר.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון היל

מאת: אלון הילחוק ומשפט - כללי09/01/13786 צפיות
כאשר אנו נזקקים לייעוץ משפטי, אישי והן עסקי, חשוב לבחור את המשרד המתאים ביותר. בין הפרמטרים שיסייעו לנו לבחור מצויים גודל המשרד, המוניטין והמלצות לקוחותיו.

מאת: אלון הילרכב29/10/12787 צפיות
שיטת הטרייד אין היא בין האפשרויות היותר נפוצות להחלפת רכב ישן בחדש ולמרות שאכן קיימות המון יתרונות לעסקה מסוג זה, עדיין יש כמה סכנות שהשפעתן בד"כ תהיה ישירות על הכיס שלכם ולכן חשוב להכיר אותם לפני שבוחרים באפשרות זו.

מאת: אלון הילרכב17/10/121192 צפיות
לבצע את אחת העסקאות היקרות ביותר שרובנו נעשה (שנייה רק לרכישת דירה) זה לא דבר פשוט, ולמרות זאת, רובנו נרכוש רכב (לפחות אחד) בשלב כזה או אחר במהלך חיינו. קיימות אפשרויות רבות לרכישת רכב ואחת הדרכים הנפוצות יותר היא במסגרת של עסקת טרייד אין לרכב. על יתרונות וחסרונות השיטה במאמר.

מאת: אלון הילרכב30/09/121279 צפיות
מעוניינים לרכוש רכב יד שנייה? מה עדיף, רכישה מאדם פרטי או מסוכנות רכב? יתרונות וחסרונות ניתן כמובן למצוא בכל אחת מהאפשרויות אך יהיו כאלו שיעדיפו את האחת על האחרת. כדי לעזור לכם להחליט מהיא האפשרות הטובה ביותר עבורכם להלן ההבדלים העיקריים.

מאת: אלון הילתחבורה ורכב - כללי25/09/121055 צפיות
שנים התמודדו סוכנויות הרכב עם סטיגמות שהמליצו כנגד רכישת רכבי יד שנייה במגרשי המכוניות. אך כיום אין כל סיבה להימנע מרכישת בסוכנות מוכרת ומסודרת, ואף ליהנות מיתרונות רבים כגון תשלומים נוחים, קבלת מידע פורט ואמין על מצב והיסטוריות הרכב ועוד.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213818 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213949 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214130 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204598 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195563 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196257 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193504 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica