חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ממה להיזהר בעסקאות טרייד אין

מאת: אלון הילרכב29/10/2012786 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בין הפתרונות לרכישת כלי רכב כיום, תופסות עסקאות הטרייד אין השונות מקום של כבוד. זוהי דרך יעילה ביותר עבור רבים לרכוש דגם חדש של מכונית במחיר נוח הרבה יותר, המחושב תוך קיזוז ערכו של כלי הרכב הקודם שלהם. יחד עם זאת, עסקאות טרייד אין עלולות לכלול לא מעט סכנות, אשר בכוחן להשפיע על הרוכש במספר מישורים.

סכנה ראשונה: מחירים לא מעודכנים

ישנן חברות רכב אשר ישמחו לשפר את מצבן הפיננסי על חשבונו של הלקוח האומלל. אחת הדרכים באמצעותן הן יכולות לעשות זאת היא באמצעות קביעת מחירים שאינם בהכרח תואמים את מחירון דגמי הרכב האמורים. כך ניתן, למעשה, לשלם יותר עבור כלי רכב שמחירו בשוק נמוך יותר, דבר אשר הופך את העסקה לכדאית הרבה פחות. הדרך הטובה ביותר להימנע מכך היא פשוט להגיע מוכנים. כיום, אפשר למצוא מידע על כל דגם בתוך שניות, אפילו באמצעות האינטרנט. המידע הזה מאפשר להתמקח עם חברת הרכב (הן לגבי מחיר הרכב הישן והן לגבי החדש), או לחילופין לבחור מלכתחילה בכזו אשר מציעה עסקה משתלמת יותר. ואגב, במקרים רבים מחיר המכירה של הרכב החדש יהיה נמוך יותר מאשר היה אפשר להשיג באמצעות מכירה לאדם פרטי: זה חיסרון, אך יש לתת את הדעת על פשטות התהליך והיכולת להימנע מחודשים ארוכים של המתנה, עד למציאת קונה פוטנציאלי.

סכנה שניה: מגרשי טרייד אין מפוקפקים

כאשר באים לרכוש כלי רכב, חשוב לבדוק בדיוק מי עומד מאחורי המכירה. אחת הסוגיות המהותיות בהקשר הזה נוגעת לחברת הרכב, או לחילופין למגרש הטרייד אין. למרבה הצער, פועלים כיום בישראל לא מעט נוכלים, אשר מציעים דגמים לא תקינים של כלי הרכב, או לחילופין כאלה שמתברר כי מפרטם בפועל שונה מהמתואר. כדי למנוע זאת, חשוב לבדוק את מהות החברה, ובכל מקרה לערוך בדיקות מקיפות לרכב, במקום אובייקטיבי, טרם הרכישה.

סכנה שלישית: עסקאות פתלתלות

בדרך כלל, יוצע טרייד אין גם עם עסקת מימון מסוג מסוים. זו תישמע כמעט בכל המקרים מפתה על הנייר, אך לא מעט סכנות אורבות להן בשטח. יש לבדוק בדיוק מה סוג הריבית שמוצעת, היות ולא פעם לאחר שנה או שנתיים זו תופחת לממדי ענק. כמו כן, במידה ומקבלים הלוואות אשר מקלות על הרכישה, לכאורה או שלא, חשוב לבדוק במה אלה כרוכות.

למרות הכול שווה לבדוק

אומנם שיטת הטרייד אין עלולה להיות מעט בעייתי אך במידה ובוחרים בסוכנות רכב ידועה בעלת נסיון, ותק והמלצות הסיכונים כמעט נעלמים ולפעמים היתרונות בפשטות התהליך, במהירות ובהיצע אף עולים על החיסרון היחיד שאולי נשאר והוא התמורה הנמוכה יחסית שתקבלו על רכבכם. כך שלמרות הכול אם אתם מעוניינים למכור את רכבכם ולשדרג לחדש אתם חייבים לפחות לבדוק מה תוכלו להשיג בעסקת טרייד אין, אך כמובן רק במקום אמין ומוכר.

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון היל

מאת: אלון הילחוק ומשפט - כללי09/01/13786 צפיות
כאשר אנו נזקקים לייעוץ משפטי, אישי והן עסקי, חשוב לבחור את המשרד המתאים ביותר. בין הפרמטרים שיסייעו לנו לבחור מצויים גודל המשרד, המוניטין והמלצות לקוחותיו.

מאת: אלון הילרכב01/11/12811 צפיות
אם אתם מתכננים לרכוש רכב משפחתי חדש בתקופה הקרובה רוב הסיכויים שחשבתם גם על האופציה ההיברידית. כשמחרירי הדלקים עולים בעקביות לא פלא שיותר ויותר רכבים היברידיים עולים על הכביש.

מאת: אלון הילרכב17/10/121191 צפיות
לבצע את אחת העסקאות היקרות ביותר שרובנו נעשה (שנייה רק לרכישת דירה) זה לא דבר פשוט, ולמרות זאת, רובנו נרכוש רכב (לפחות אחד) בשלב כזה או אחר במהלך חיינו. קיימות אפשרויות רבות לרכישת רכב ואחת הדרכים הנפוצות יותר היא במסגרת של עסקת טרייד אין לרכב. על יתרונות וחסרונות השיטה במאמר.

מאת: אלון הילרכב30/09/121279 צפיות
מעוניינים לרכוש רכב יד שנייה? מה עדיף, רכישה מאדם פרטי או מסוכנות רכב? יתרונות וחסרונות ניתן כמובן למצוא בכל אחת מהאפשרויות אך יהיו כאלו שיעדיפו את האחת על האחרת. כדי לעזור לכם להחליט מהיא האפשרות הטובה ביותר עבורכם להלן ההבדלים העיקריים.

מאת: אלון הילתחבורה ורכב - כללי25/09/121054 צפיות
שנים התמודדו סוכנויות הרכב עם סטיגמות שהמליצו כנגד רכישת רכבי יד שנייה במגרשי המכוניות. אך כיום אין כל סיבה להימנע מרכישת בסוכנות מוכרת ומסודרת, ואף ליהנות מיתרונות רבים כגון תשלומים נוחים, קבלת מידע פורט ואמין על מצב והיסטוריות הרכב ועוד.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213805 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213935 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214115 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204583 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195549 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196243 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193500 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica