חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכנה למבחן אמיר - הדרך הבטוחה להצלחה

הכנה למבחן אמיר - הדרך הבטוחה להצלחה

הכנה למבחן אמיר - רקע כללי

מבחן אמיר נועד לאפשר למוסדות הלימוד לאמוד את רמת הידע של הסטודנט בשפה האנגלית. הבחינה בודקת שליטה בשפה האנגלית ברמה אקדמית, ועל פי תוצאותיה קובעת המכללה או האוניברסיטה האם על הסטודנט לקחת קורסים באנגלית במהלך התואר, או שרמתו מספיקה והוא יהיה פטור מקורסים אלה. רוב התלמידים מבצעים הכנה למבחן אמיר, ברמה כזו או אחרת, לפני שהם ניגשים לבחינה. הכנה טובה למבחן תאפשר לקבל ציון גבוה וכתוצאה מכך לקבל פטור מקורסים באנגלית ולחסוך זמן יקר במהלך הלימודים.

הכנה למבחן אמיר – מה חשוב?

במסגרת ההכנה למבחן אמיר מומלץ בראש ובראשונה לשפר את אוצר המילים באנגלית. על פי המרכז הארצי לבחינות והערכה, הגוף שכותב את הבחינה, מטרת הבחינה היא לבדוק ידע רחב באוצר מילים והבנת הנקרא באנגלית. ואכן, אוצר מילים רחב הוא המפתח להצלחה בבחינה. עם זאת, יש לשים לב כי במהלך הבחינה חל איסור להשתמש במילון, ולכן חשוב ללמוד מילים באנגלית מראש, לפני הבחינה. אוצר המילים המופיע בבחינה הוא אוצר מילים אקדמי, כלומר מילים בתחומים כמו מדע ופוליטיקה. את המילים ניתן ללמוד ממילונים של קורסים לפסיכומטרי או מאתרי אינטרנט המכינים למבחן אמיר.

תרגול חשוב נוסף לקראת הבחינה הוא פתרון מבחני אמיר לדוגמא. פתרון מבחנים לדוגמא יעזור לנו להכיר את סוגי השאלות בבחינה ולדעת מה הרמה הנדרשת. יתרון נוסף של פתרון מבחן אמיר לדוגמא הוא ההתנסות במסגרת הזמנים הייחודית למבחן. שימו לב שהבחינה מוגבלת בזמן. לכל פרק מוקצבות 25 דקות בלבד ויש לפתור את השאלות במהירות. לחץ הזמן במבחן יכול לפגוע משמעותית בהצלחת הסטודנט ולכן זה משהו שכדאי להכיר ולתרגל מראש.

הכנה למבחן אמיר – קורס באינטרנט

בשנתיים האחרונות ניתן למצוא קורס הכנה למבחן אמיר באינטרנט (למשל באתר "פטור"). קורס באינטרנט מועבר אונליין והלימוד בו מכוון ספציפית למבחן אמיר. כיוון שמדובר בקורס אינטרנטי, כל אחד יכול ללמוד בזמן שנוח לו ובתדירות שנוחה לו. קורס באינטרנט כולל קודם כל לומדה של אוצר מילים. חשוב לבדוק שהמילים הנלמדות הן המילים הנפוצות בבחינה. כמו כן, חשוב ששיטת הלימוד תהיה מעניינת וכיפית כדי שהלימוד לא יהיה מונוטוני ומשעמם. בנוסף, קורס הכנה באינטרנט חייב לכלול שאלות לתרגול ומבחני אמיר לדוגמא.

הכנה למבחן אמיר – השקעה משתלמת

הכנה למבחן אמיר, גם אם אתם שולטים בשפה בצורה טובה, תעזור לכם לרכוש את המיומנויות הנדרשות על מנת להוציא את המיטב בזמן קצוב. בשורה טובה לכל אילו שאינם שולטים בשפה האנגלית היא שבאמצעות הכנה למבחן אמיר, המתבצעת בצורה נכונה ואינטנסיבית, ניתן לשפר את ידיעת השפה בזמן קצר, ולעבור את הבחינה בהצלחה. מבחן של שעה ורבע בלבד יכול לפטור אתכם מקורס אנגלית יקר של סמסטר שלם במהלך התואר. בהצלחה!

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי ביטון

מאת: מוטי ביטוןתכשיטים12/11/131034 צפיות
טבעת אירוסין שתהיה מושלמת, היא טבעת שתואמת את טעמה האישי של בחירת ליבך. הבחירה היא אישית ולכן יש לשים לב לכמה דברים, לפני שרוכשים טבעת. יש הרבה סוגים של טבעות אירוסין. אבל רוב הנשים יעדיפו טבעת אירוסין דקה ועגולה המשובצת יהלום קטן, אך יש נשים שאוהבות יותר סגנון בולט ואקסקלוסיבי כמו יהלום גדול במיוחד המקושט ביהלומים קטנים סביבו.

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים14/08/123679 צפיות
מבחן אמירם הוא מבחן אקדמי שמטרתו לבדוק את רמת הסטודנטים באנגלית. לפי ציון מבחן אמירם, האוניברסיטאות והמכללות מסווגות את הסטודנטים לרמה באנגלית.

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים28/05/121369 צפיות
מבחן אמיר הינו מבחן מיון בשפה האנגלית שמטרתו להעריך את רמת הידע באנגלית של הסטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה. המבחן מורכב משלושה פרקים, כאשר בכל פרק ישנן 27-29 שאלות (מומלץ להתנסות בפתרון מבחן אמיר לדוגמא).

מאת: מוטי ביטוןאבטחת הבית08/05/12965 צפיות
למען הסר ספק, פורץ מנעולים איכותי הוא אחד מהמקצועות המכובדים והנחשבים ביותר מבין מקצועות הטכניקה והמכאניקה העדינה וקשה לתאר איך רובנו היינו חיים ללא היכולת להתקשר, בשעת מצוקה, לאותו מנעולן אזורי שיסייע לנו לצאת מהבית, להיכנס לרכב, להחליף צילינדר שנפגם או שנפרץ ועוד.

מאת: מוטי ביטוןמתכונים ואוכל - כללי08/05/121063 צפיות
מהו, בעצם, סידור פירות? מה כדאי לשים בכל סוג של סידור פירות? ואיך לשלב בין יופי, בריאות וטעם על מגשי פירות כך שיתאימו לכל אירוע ולכל מאורע?

מאת: מוטי ביטוןבניין ואחזקה - כללי11/12/11845 צפיות
מנעולן מספק שירות מהימן בתחום המנעולנות. קיימים שירותים הידועים בתור עבודה דחופה אשר בהם מסופק שירותי פריצת מנעולים וישנן עבודות יותר מתקדמות והכוונה לתחזוקה כללית על בסיס קבוע בכדיי שלא יחזרו מקרים לא מתוכננים כאלו. מנעולן - החלפת צילינדר

מאת: מוטי ביטוןבניין ואחזקה - כללי01/12/111011 צפיות
מנעולן מספק שירותים נוספים כגון תחזוקה קבועה, טיפולים שוטפים וכן החלפת חלקים בהתאם לצורך. מומלץ לבצע תחזוקה שוטפת לחברה בה מספר רכבים המשרתים את העובדים על מנת לוודא תקינות מערכת, באופן שוטף ומניעת תקלות מבעוד מועד.

מאמרים נוספים בנושא לימודים אקדמאיים

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים24/06/182599 צפיות
הנדסאי בניין לימודי בוקר, הוא מסלול לימודים שיש במספר מכללות טכנולוגיות בארץ. הנדסאים לומדים במכללות טכנולוגיות, שנקראות גם בשם: בתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים03/06/182447 צפיות
בית ספר להנדסאים בשכונת נאות אפקה (בתל אביב), נוח להגעה עבור תושבי תל אביב. מומלץ ללמוד בבית ספר, שקבלתם עליו המלצות, מאנשים שאתם סומכים עליהם. לימודי הנדסאים, מתאימים עבור אנשים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: רועי כץלימודים אקדמאיים05/02/181897 צפיות
ברשת האינטרנט ניתן למצוא לא מעט עבודות אקדמיות בתשלום, אולם, חרף המחירים המפתים, לא מומלץ להשתמש ב'בנק' הזה היות שהוא לא מבטיח לכם בלעדיות על העבודה. ממש כפי שאתם קניתם לעצמכם עבודה כך גם שכנכם לספסל הלימודים עלול לרכוש את אותה העבודה בדיוק, מה שעלול להביא את שניכם לעמוד בפני צעדים משמעתיים במוסד האקדמי שבו אתם לומדים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים23/01/181717 צפיות
הנדסאי מכונות מעולה, יכול לעבוד בעבודה מספקת מאוד. הנדסאי המכונות, יכול להשתלב בתעשיית הטכנולוגיה המתקדמת, או בתעשייה המסורתית. לימודי הנדסאי מכונות, מתקיימים בבתי ספר להנדסאים.

מאת: ליאורלימודים אקדמאיים20/12/171487 צפיות
הנדסאי מכונות בעל ניסיון, יכול לעבוד בתעשייה הישראלית. לימודי הנדסאים, מתאימים לבחורות ולבחורים, שנמשכים לתחומים טכנולוגיים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/172276 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

מאת: אבי בכרלימודים אקדמאיים16/12/171955 צפיות
מאמר זה דן בסוגיית ההשכלה הגבוהה בקרב נשים בישראל כאשר ההתייחסות מנסה להקיף את כלל המגזרים בפסיפס המורכב של החברה בישראל אם כי עקב המורכבות החברתית הקשורה לסוגיה זו באשר לנשים משכילות מהמגזר הערבי בישראל בכללותו (נוצריות, מוסלמיות, בדואיות ובסייגים מסוימים גם דרוזיות) המיקוד במאמר יהיה בנשים משכילות בחברה הישראלית. כלומר, מצב ההשכלה או מקומה של ההשכלה בהוויה הישראלית בקרב הנשים בישראל. הדיון מתייחס לנשים בישראל מהמגזרים השונים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica