חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגשי פירות- כשחושבים מה מגישים לאורחים

מגשי פירות- כשחושבים מה מגישים לאורחים

מרעננים, בריאים, מלאי עסיסיות, טעם ומתיקות, פירות הם תמיד הממתק הטבעי ביותר שאפשר להגיש למי שחפצים באושרו ובהנאתו. מגשי פירות הפכו לסוג של בון טון לאירועים, לפגישות עסקיות ולמפגשים חברתיים ויותר ויותר סידורי פירות נראים על שולחנות הדירקטוריונים, ישיבות ועדות הכנסת ופגישות הקריאייטיב במשרדי פרסום אפופי עשן. מהו, בעצם, סידור פירות? מה כדאי לשים בכל סוג של סידור פירות? ואיך לשלב בין יופי, בריאות וטעם על מגשי פירות כך שיתאימו לכל אירוע ולכל מאורע?

כל אדם, החל מהיותו תינוק בן יומו, וכלה ביומו האחרון, יודע כי פירות מספקים לגוף ויטמינים ומרכיבים החיוניים לבריאות ולהתפתחות התקינה של מערכת החיסון, של הגוף ושל השרירים. כל דיאטה מאוזנת כוללת בתוכה גם המלצות לגבי סוגי פירות שונים וכמויות שצריך לצרוך על מנת לספק לגוף את מה שדרוש לו. באמצעות מגשי פירות אפשר להעניק לאדם יקר, אהוב או מוערך, בדיוק את מה שהוא צריך ובדיוק את מה שהוא אוהב תוך הפיכת הדבר לתשורה ולהפתעה ששווה הרבה יותר מערכה בפועל. ישנם סידורי פירות המכילים פירות אקזוטיים, דוגמת ליצ'י, אננס או פפאיה, שאינם נפוצים ואינם נרכשים, בדרך כלל, על ידי הציבור ביומיום, וישנו סידור פירות המכיל פירות מוכרים ואהודים, כמו אפרסקים, ענבים ושזיפים והם, לרוב, מוגשים לאנשים שאותם פחות מכירים ושהסיכון או אי הנעימות הכרוכים בכך עולים על הסיכוי לקלוע לטעמם.

מגשי פירות המוגשים במגוון סידורי פירות, לא חייבים, ובדרך כלל גם לא מכילים רק פירות ופלחי פירות, אלא מכילים גם מיני שוקולדים קטנים, דבש, ליקרים אלכוהוליים קטנים ואישיים ועוד הפתעות ואפשרויות מגוונות, כיד הדמיון, והתקציב, הטובה על המעניק. מגשי פירות יכולים להיות מוגשים גם בצורת הפתעה במשלוח וגם בצורת תקרובת לאירוח, ומה שבטוח שיהיה קשה מאוד, אם לא בלתי אפשרי, להתאפק מלאכול הכל בבת אחת, ולבד.

לאירוע הבא שאתם מפיקים, לחבר היקר שלו אתם מתכננים הפתעה ולפגישה הבאה שאליה אתם מזמינים את שותפיכם העסקיים, אל תחפשו מתחת לפנס ואל תתפתו ללכת למחוזות רחוקים, הדבר הטוב ביותר כבר כאן, טעים, מוכן, מפולח ועסיסי כמו שמעדן אמיתי צריך להרגיש. סידורי פירות ומגשי פירות הם הדבר הנוכחי, הדבר הבא והדבר שתמיד יהיה הטוב ביותר עבורנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי ביטון

מאת: מוטי ביטוןתכשיטים12/11/131031 צפיות
טבעת אירוסין שתהיה מושלמת, היא טבעת שתואמת את טעמה האישי של בחירת ליבך. הבחירה היא אישית ולכן יש לשים לב לכמה דברים, לפני שרוכשים טבעת. יש הרבה סוגים של טבעות אירוסין. אבל רוב הנשים יעדיפו טבעת אירוסין דקה ועגולה המשובצת יהלום קטן, אך יש נשים שאוהבות יותר סגנון בולט ואקסקלוסיבי כמו יהלום גדול במיוחד המקושט ביהלומים קטנים סביבו.

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים02/10/121088 צפיות
מבחן אמיר נועד לאפשר למוסדות הלימוד לאמוד את רמת הידע של הסטודנט בשפה האנגלית. הבחינה בודקת שליטה בשפה האנגלית ברמה אקדמית, ועל פי תוצאותיה קובעת המכללה או האוניברסיטה האם על הסטודנט לקחת קורסים באנגלית במהלך התואר, או שרמתו מספיקה והוא יהיה פטור מקורסים אלה

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים14/08/123675 צפיות
מבחן אמירם הוא מבחן אקדמי שמטרתו לבדוק את רמת הסטודנטים באנגלית. לפי ציון מבחן אמירם, האוניברסיטאות והמכללות מסווגות את הסטודנטים לרמה באנגלית.

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים28/05/121366 צפיות
מבחן אמיר הינו מבחן מיון בשפה האנגלית שמטרתו להעריך את רמת הידע באנגלית של הסטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה. המבחן מורכב משלושה פרקים, כאשר בכל פרק ישנן 27-29 שאלות (מומלץ להתנסות בפתרון מבחן אמיר לדוגמא).

מאת: מוטי ביטוןאבטחת הבית08/05/12961 צפיות
למען הסר ספק, פורץ מנעולים איכותי הוא אחד מהמקצועות המכובדים והנחשבים ביותר מבין מקצועות הטכניקה והמכאניקה העדינה וקשה לתאר איך רובנו היינו חיים ללא היכולת להתקשר, בשעת מצוקה, לאותו מנעולן אזורי שיסייע לנו לצאת מהבית, להיכנס לרכב, להחליף צילינדר שנפגם או שנפרץ ועוד.

מאת: מוטי ביטוןבניין ואחזקה - כללי11/12/11841 צפיות
מנעולן מספק שירות מהימן בתחום המנעולנות. קיימים שירותים הידועים בתור עבודה דחופה אשר בהם מסופק שירותי פריצת מנעולים וישנן עבודות יותר מתקדמות והכוונה לתחזוקה כללית על בסיס קבוע בכדיי שלא יחזרו מקרים לא מתוכננים כאלו. מנעולן - החלפת צילינדר

מאת: מוטי ביטוןבניין ואחזקה - כללי01/12/111007 צפיות
מנעולן מספק שירותים נוספים כגון תחזוקה קבועה, טיפולים שוטפים וכן החלפת חלקים בהתאם לצורך. מומלץ לבצע תחזוקה שוטפת לחברה בה מספר רכבים המשרתים את העובדים על מנת לוודא תקינות מערכת, באופן שוטף ומניעת תקלות מבעוד מועד.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205283 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205201 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205504 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205594 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195907 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196114 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183092 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica