חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מנעולן- מקצוע פורץ דרך

מאת: מוטי ביטוןאבטחת הבית08/05/2012962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנעולן- מקצוע פורץ דרך

אפשר בקלות להתבלבל בין המונחים האלו ולחשוב כי מנעולן שהוא, בעיקרו של דבר, פורץ מנעולים מקצועי אינו שונה מכל עבריין מנוול ששם לו למטרה לפגוע, לנתץ ולגרום לנזק ברכוש. הרי, מי כמו מנעולן מיומן ומקצועי, יודע כיצד לפרק צילינדר מורכב במספר שניות כמו שאהוד ברק יודע כיצד לפרק שעונים וקואליציות, לשחרר מפתח תקוע בסוויץ' הרכב כמו פורץ מכוניות משטחי הרשות או להצליח לפתוח מנעול עקשן יותר מהר מקצב העלאת מחירי הדלק בישראל.

למען הסר ספק, פורץ מנעולים איכותי הוא אחד מהמקצועות המכובדים והנחשבים ביותר מבין מקצועות הטכניקה והמכאניקה העדינה וקשה לתאר איך רובנו היינו חיים ללא היכולת להתקשר, בשעת מצוקה, לאותו מנעולן אזורי שיסייע לנו לצאת מהבית, להיכנס לרכב, להחליף צילינדר שנפגם או שנפרץ ועוד.

שוו לעצמכם מצב מפחיד של נעילת הרכב תוך כדי השארת המפתחות בתוכו. עכשיו תוסיפו למשוואה גם ילד הנמצא בפנים ללא יכולת לשחרר עצמו ולצאת. הנטייה הטבעית שלנו תהיה לנתץ את חלון הרכב, להושיט יד ולפתוח את הנעילה מבפנים. באם יש ביכולתנו להזעיק פורץ מכוניות מקצועי, הזמין לשירותינו באופן מיידי ודחוף, האם לא נעדיף את האופציה הזו? מנעולן, לרוב, ישתמש ברכבו כמשרד נייד ויהיה זמין כמעט לאורך כל שעות היממה בזמינות מקסימאלית, כך שגם מקרי חירום וגם מקרי שגרה יוכלו לקבל מענה במהירות, ביעילות וללא עיכובים, במיוחד כאשר מובהר לו שהדבר לא סובל דיחוי.

גם מבחינת עלויות ומחירים, כאשר עסקינן בבעל מקצוע מורשה ובפורץ מנעולים מהימן ואמין, לא מדובר על עלויות מופרזות או כאלו שצריך לשבור עבורן, בנוסף לצילינדר או לדלת, גם תוכניות חיסכון וקרנות פנסיה. רוב המחירים מפורסמים באינטרנט וכל פורץ מכוניות, מנעולן ופורץ מנעולים הרואים עצמם כחזקים מספיק וכבעלי מוניטין ואתיקה מקצועית גבוהים, יוכלו לתת לכם הצעת מחיר והצעת עבודה מסודרת כבר מרגע שמיעת הבעיה או, לכל היותר, מהרגע שבו הבחינו בה וזיהו אותה.

אסור להשוות מנעולן לשום זוג של עבריינות פלילית או קרימינאלית. מחובתו של כל אדם העוסק לפרנסתו במקצוע המנעולנות, כמו פורץ רכבים או פורץ מנעולים, חייב להראות תעודת הרשאה לעיסוק בתחום הזה ולוודא, עם כל לקוח, ולפני כל תחילת עבודה, כי מדובר על נכס פרטי ואישי של מי שהזמין אותו לבצע את הפריצה או את פתיחת הדלת התקועה.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי ביטון

מאת: מוטי ביטוןתכשיטים12/11/131032 צפיות
טבעת אירוסין שתהיה מושלמת, היא טבעת שתואמת את טעמה האישי של בחירת ליבך. הבחירה היא אישית ולכן יש לשים לב לכמה דברים, לפני שרוכשים טבעת. יש הרבה סוגים של טבעות אירוסין. אבל רוב הנשים יעדיפו טבעת אירוסין דקה ועגולה המשובצת יהלום קטן, אך יש נשים שאוהבות יותר סגנון בולט ואקסקלוסיבי כמו יהלום גדול במיוחד המקושט ביהלומים קטנים סביבו.

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים02/10/121090 צפיות
מבחן אמיר נועד לאפשר למוסדות הלימוד לאמוד את רמת הידע של הסטודנט בשפה האנגלית. הבחינה בודקת שליטה בשפה האנגלית ברמה אקדמית, ועל פי תוצאותיה קובעת המכללה או האוניברסיטה האם על הסטודנט לקחת קורסים באנגלית במהלך התואר, או שרמתו מספיקה והוא יהיה פטור מקורסים אלה

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים14/08/123677 צפיות
מבחן אמירם הוא מבחן אקדמי שמטרתו לבדוק את רמת הסטודנטים באנגלית. לפי ציון מבחן אמירם, האוניברסיטאות והמכללות מסווגות את הסטודנטים לרמה באנגלית.

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים28/05/121368 צפיות
מבחן אמיר הינו מבחן מיון בשפה האנגלית שמטרתו להעריך את רמת הידע באנגלית של הסטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה. המבחן מורכב משלושה פרקים, כאשר בכל פרק ישנן 27-29 שאלות (מומלץ להתנסות בפתרון מבחן אמיר לדוגמא).

מאת: מוטי ביטוןמתכונים ואוכל - כללי08/05/121060 צפיות
מהו, בעצם, סידור פירות? מה כדאי לשים בכל סוג של סידור פירות? ואיך לשלב בין יופי, בריאות וטעם על מגשי פירות כך שיתאימו לכל אירוע ולכל מאורע?

מאת: מוטי ביטוןבניין ואחזקה - כללי11/12/11843 צפיות
מנעולן מספק שירות מהימן בתחום המנעולנות. קיימים שירותים הידועים בתור עבודה דחופה אשר בהם מסופק שירותי פריצת מנעולים וישנן עבודות יותר מתקדמות והכוונה לתחזוקה כללית על בסיס קבוע בכדיי שלא יחזרו מקרים לא מתוכננים כאלו. מנעולן - החלפת צילינדר

מאת: מוטי ביטוןבניין ואחזקה - כללי01/12/111008 צפיות
מנעולן מספק שירותים נוספים כגון תחזוקה קבועה, טיפולים שוטפים וכן החלפת חלקים בהתאם לצורך. מומלץ לבצע תחזוקה שוטפת לחברה בה מספר רכבים המשרתים את העובדים על מנת לוודא תקינות מערכת, באופן שוטף ומניעת תקלות מבעוד מועד.

מאמרים נוספים בנושא אבטחת הבית

מאת: בנימין קלינגראבטחת הבית15/11/201622 צפיות
5. בטיחות, ביטחון ושעת חירום 5.1 בטיחות 5.1-52 סידורי בטיחות במבני מוסדות החינוך מבוא תמצית ההנחיות בחוזר זה נועדו לאדריכלים, למהנדסים, לאנשי בטיחות, לאנשי חינוך ולכל מי שמטפלים בבטיחות בתכנון מוסדות חינוך, בתי ספר וגני ילדים. הן באות להוסיף על החוקים, על התקנות ועל התקנים, ומפרטות את הוראות המשרד המחייבות בנוגע לתנאים הפיזיים של מבני חינוך. התוקף: החל מ-1 בפברואר 2013. התחולה: כלל מערכת החינוך. הסטטוס: החלפה. חוזרים קודמים באותו נושא** - סעיף 131 בחוזר מה/4, "שמירה על אצבעו

מאת: nirאבטחת הבית13/10/201320 צפיות
תמיד רצית לדעת למה מצלמה אחת יותר יקרה מהשנייה? מה זה TVL ומה זה WDR, כנסו לכתבה הבאה והעשירו את הידע שלכם.

מאת: רוניאבטחת הבית07/10/201191 צפיות
מנעולים על סוגיהם השונים הינם חלק בלתי נפרד מחיינו, ורובנו ניתקל בשלב כזה או אחר במנעול שלא נוכל לפתוח. במקרים אלו, שירותיהם של פורצים מקצועיים יכולים להיות יעילים ביותר עבורנו. אחד המקרים בהם שירותי פריצה מקצועיים יכול להיות חשוב ביותר הינו מקרה של פריצת כספות.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית24/10/191543 צפיות
בדיקות האזנה מאפשרות ניטור ואיתור האזנה לשיחות בבית, במשרד, ברכב וכמעט בכל מקום. אם קיים חשד שמתבצעת האזנה, בעזרת אנשי מקצוע אפשר לבצע בדיקה ולנטרל אותה. כיום האזנות מתבצעות עם אמצעים שנגישים לכולם. מכשירי האזנה רבים זעירים בגודלם וניתנים להסלקה באביזרים יום-יומיים באופן שמסווה אותם כליל. מתקינים אותם בגאדג'טים, בקירות הבית, במכשירים סלולריים, מכיוון שאמצעים טכנולוגיים אלה זעירים וקל להתקין אותם במקומות רבים ללא בדיקת האזנה כמעט שאי אפשר לאתר אותם.

מאת: Daniel.Bאבטחת הבית22/04/191967 צפיות
אנשים רבים תרים אחר דרך להתמודד עם הדאגה לשלומם, לביתם ולרכושם. אכן, גורמים שליליים מבצעים מפעם לפעם פעולות זדוניות אשר יש בהם נזק מהותי. כיצד ניתן למנוע אותם? איך מרתיעים ומרחיקים אותם מהשטח? אחד הכלים השימושיים שמהווים כיום גורם הרתעה מעולה הוא מצלמות נסתרות.

מאת: shiritאבטחת הבית30/08/181798 צפיות
במאמר שלפניכם תוכלו לקרוא וללמוד על סוגי מצלמות אבטחה.

מאת: yoni romאבטחת הבית04/06/181446 צפיות
מדוע הנחיצות של מנעולן גבוהה יותר ממה שרובנו חושבים, ובאלו מצבים נצטרך להשתמש בכישורי הפריצה שלו? אם יש לי חוש טכני טוב, האם אני יכול לבצע לבד משימות מנעולנות בבית שלי, או בכלי הרכב, לאחר שנתקעתי מחוצה להם?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica