חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך קונים טבעת מבלי לשאול לטעמה?

מאת: מוטי ביטוןתכשיטים12/11/20131029 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך קונים טבעת מבלי לשאול לטעמה?

טבעת אירוסין שתהיה מושלמת, היא טבעת שתואמת את טעמה האישי של בחירת ליבך. הבחירה היא אישית ולכן יש לשים לב לכמה דברים, לפני שרוכשים טבעת. יש הרבה סוגים של טבעות אירוסין. אבל רוב הנשים יעדיפו טבעת אירוסין דקה ועגולה המשובצת יהלום קטן, אך יש נשים שאוהבות יותר סגנון בולט ואקסקלוסיבי כמו יהלום גדול במיוחד המקושט ביהלומים קטנים סביבו. יש הרבה גברים שחוששים מפני קניית טבעת אצל חנות תכשיטים. רוב המוכרים ישאלו אותך את השאלות לגבי טעמה של בחירת ליבך לפי התכשיטים שהיא עונדת. קרוב לוודאי כי לפי התשובות הם יידעו לקלוע בול. בדרך כלל, במקרה הכי גרוע, אם לא תמצא חן בעיניה הטבעת, תוכל תמיד להחליף אותה על פי טעמה של בחירת לבך.

מה מומלץ לעשות בעת בחירת טבעת אירוסין?

חשוב ואף מומלץ, להתאים את טבעת האירוסין לפי צבע העור של הארוסה. לבהירות יתאים במיוחד זהב צהוב או אדום ואם טבעת האירוסין עשויה מפלטינה יכולה להתאים לשחורות שיער דווקא או לכהות עור. יש לציין, כי טבעת אירוסין עבה יכולה להתאים לבעלת אצבעות דקות. טבעות אירוסין דקות יותר יתאימו לאצבעות עבות וקצרות יותר.  לא כדאי לרכוש טבעות אירוסין זולות דבר זה נראה לעין מיד, במיוחד נשים מבינות היטב בערכן של טבעות אירוסין מיהלומים. כדאי לרכוש את הטבעת אצל  חנות המוכרת תכשיטי זהב ויהלומים אצל חנות תכשיטים מוכרת. תמיד תוכלו לדעת שיש לכם כתובת לחזור אליה. ניתן תמיד לתקן את הטבעת במידה והיא קטנה או גדולה. בית עסק מכובד של  תכשיטים מעוצבים יעניק לכם את כל שירותים הללו כמו תיקון או הרחבה והצרה של טבעת ללא תשלום נוסף.

כיצד בוחרים טבעות אירוסין?

בחירה של טבעת אירוסין זו לא בחירה קלה. זוהי חוויה של פעם בחיים. אם התקציב שלך הוא אינו גבוה, תוכל בכל זאת למצוא טבעות יהלומים מעוצבות במחיר סביר בהחלט. יש דעה  הקובעת, כי נשים מעדיפות טבעות אירוסין מזהב לבן, כי היא נראית אולי יותר יוקרתית. השיבוץ הכי מומלץ בטבעות האירוסין הוא שיבוץ כוסית. זהו בעצם שיבוץ שמחזיק היטב את היהלום מכל צדיו, במיוחד עבור אישה שהיא פעילה יותר בעבודתה. השוק של טבעות האירוסין, מבוסס על חוסר הידע של הלקוחות בכל מה שקשור אל יהלומים. הגברים תמיד מתפתים להוציא סכום גדול של כסף בחנויות תכשיטים יוקרתיות. רוב החנויות הנחשבות לתכשיטי זהב, יעניקו תעודה גמולוגית עבור כל תכשיטי היהלומים שתרכשו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מוטי ביטון

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים02/10/121087 צפיות
מבחן אמיר נועד לאפשר למוסדות הלימוד לאמוד את רמת הידע של הסטודנט בשפה האנגלית. הבחינה בודקת שליטה בשפה האנגלית ברמה אקדמית, ועל פי תוצאותיה קובעת המכללה או האוניברסיטה האם על הסטודנט לקחת קורסים באנגלית במהלך התואר, או שרמתו מספיקה והוא יהיה פטור מקורסים אלה

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים14/08/123671 צפיות
מבחן אמירם הוא מבחן אקדמי שמטרתו לבדוק את רמת הסטודנטים באנגלית. לפי ציון מבחן אמירם, האוניברסיטאות והמכללות מסווגות את הסטודנטים לרמה באנגלית.

מאת: מוטי ביטוןלימודים אקדמאיים28/05/121364 צפיות
מבחן אמיר הינו מבחן מיון בשפה האנגלית שמטרתו להעריך את רמת הידע באנגלית של הסטודנטים במוסדות להשכלה גבוהה. המבחן מורכב משלושה פרקים, כאשר בכל פרק ישנן 27-29 שאלות (מומלץ להתנסות בפתרון מבחן אמיר לדוגמא).

מאת: מוטי ביטוןאבטחת הבית08/05/12960 צפיות
למען הסר ספק, פורץ מנעולים איכותי הוא אחד מהמקצועות המכובדים והנחשבים ביותר מבין מקצועות הטכניקה והמכאניקה העדינה וקשה לתאר איך רובנו היינו חיים ללא היכולת להתקשר, בשעת מצוקה, לאותו מנעולן אזורי שיסייע לנו לצאת מהבית, להיכנס לרכב, להחליף צילינדר שנפגם או שנפרץ ועוד.

מאת: מוטי ביטוןמתכונים ואוכל - כללי08/05/121057 צפיות
מהו, בעצם, סידור פירות? מה כדאי לשים בכל סוג של סידור פירות? ואיך לשלב בין יופי, בריאות וטעם על מגשי פירות כך שיתאימו לכל אירוע ולכל מאורע?

מאת: מוטי ביטוןבניין ואחזקה - כללי11/12/11841 צפיות
מנעולן מספק שירות מהימן בתחום המנעולנות. קיימים שירותים הידועים בתור עבודה דחופה אשר בהם מסופק שירותי פריצת מנעולים וישנן עבודות יותר מתקדמות והכוונה לתחזוקה כללית על בסיס קבוע בכדיי שלא יחזרו מקרים לא מתוכננים כאלו. מנעולן - החלפת צילינדר

מאת: מוטי ביטוןבניין ואחזקה - כללי01/12/111006 צפיות
מנעולן מספק שירותים נוספים כגון תחזוקה קבועה, טיפולים שוטפים וכן החלפת חלקים בהתאם לצורך. מומלץ לבצע תחזוקה שוטפת לחברה בה מספר רכבים המשרתים את העובדים על מנת לוודא תקינות מערכת, באופן שוטף ומניעת תקלות מבעוד מועד.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222651 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204951 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205024 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204873 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica