חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה צריך לזכור לעשות כדי להצליח בעסק קן או בינוני

בהרבה עסקים קטנים ובינוניים, אין מספיק עובדים כדי שכל אחד יוכל ליהנות מהיתרונות של התמחות בתחום פעילות נבחר וצר, התעסקות בפרטים קטנים אף מקשה על רכישת ידע חדש והתעדכנות בהתפתחויות חדשות, אך יש לעסקים קטנים ובינוניים נקודות קטנות, אשר שימת דגש עליהן יכול להפוך את הביצוע העסקי למוצלח יותר, ואת ההתמודדות עם הבעיות הגדולות מעט קל יותר. 1.      פולואפ- לא כל לקוח שתפגוש היום יהיה מוכן ובשל לביצוע עסקה, לעתים קרובות מדיי, בגלל לחץ זמן ועודף מטלות מסוגים שונים, בעסקים קטנים ובינונייםשוכחים לעשות פולואפ לאותם לקוחות ומפספסים לקוח שכבר קנה- ולו רק את הרעיון. אם מאז הוא הבשיל- הסגירה עשויה להיות קלה יותר מאשר עם לקוח חדש, איתו צריך לעבור את תהליך השכנוע מאפס. מבזבזים זמן על איתור לידים ולא על סגירת עסקאות. שימרו מעקב מסודר של לקוחות פוטנציאליים- הוא שווה הרבה כסף.

2.      היתרון הייחודי- לא לפעול מכוח אינרציה אלא לשוב, להדגיש ולחדד, את היתרון הייחודי שיש לעסק שלכם על פני המתחרים. בידול יעזור לאנשים לזכור אתכם מה שיקל עליכם לסגור עסקאות. במיוחד כשעסק גדל ונכנסים עובדים נוספים- יש להדגיש בפניהם מה החוזקות והיתרונות של העסק.

3.      בקרה תקציבית- עסקים קטנים נוטים שלא להבין את מצבם הכספי באמת, מה שלא מאפשר להם לנהל את כספם נכון. צריך לבנות מערכת בדיקה ובקרה, כדי לראות מה עובד ואיפה העסק נתקע, אילו הוצאות עולות על תרומתן בהכנסות ואיך לתמחר נכון הכנסות והוצאות. אתם שם בשביל הכסף- לא תלמדו לנהל אותו?

4.      פארטו- במאמר אחר דיברנו על חוק 80-20 אבל חשוב לזכור אותו בעסקים עם משאבים מוגבלים- 20% מהלקוחות יכניסו לכם 80% מההכנסות. גלו מי הם וטפחו אותם. גלו מה מבדיל אותם מהלקוחות האחרים שלכם, וחפשו עוד לקוחות כאלה.

5.      מערכת חברתית- בנו מערכת עסקית סביבכם אשר מאפשרת לחבריה עזרה הדדית בתחומים משלימים, זה כמו פארטו אבל בין עסקים שונים. אם לכםתוכנה לניהול זמן ולהם עסק לבניית אתרים, או תרגום מסמכים, חליפין בין העסקים יכול לסייע לשני הצדדים. כמו כן, כל עסק במעגל העסקים שלכם, יכול לספר עליכם ללקוחותיו- חליפין שכולם יכולים להרוויח ממנו.

6.     שביעות רצון לקוחות- מכיוון שהם המפרנסים של העסק והדלק במנוע יש להתחיל בשביעות רצונם ואת כל השאר למקם בעדיפות משנית.

7.      להגדיר בברור- מטרות עסקיות, תכנית עסקית, תפקידי עובדים, מה נחשב טוב ומה רע. כשהכול ברור, יש פחות מחלוקות ויותר מקום ליוזמה אישית, כי כל עובד יודע מה נדרש ממנו ומהם הגבולות של המעסיק.

8.      לבחור את האנשים נכון- בחירת אנשים מתאימים לתפקיד ולתרבות הארגונית (סגנון העבודה, סוג הקשרים הבינאישיים וכו') יקל בעתיד על ניהולם, ויחסוך לכולם לחץ ומוטיבציה נמוכה. בחירה נכונה גם תתרום להתמדה בתפקיד, מה שיחסוך כסף על איתור והכשרה של עובד חדש.

9.      הכירו את המתחרים- היום כשכל כך הרבה מידע נמצא בקצה אצבעותיכם, זכרו כי הוא כך גם עבור המתחרים שלכם, וקחו בחשבון כי הם עושים בו שימוש- עשו בו שימוש גם. לימדו לחפש מידע ברשת ולהכיר את המתחרים באמצעותו.

10.  אל תתמקדו רק בהווה- בהרבה מקרים רואים בשיווק מטלה שאת תוצאותיה קשה לראות באופן מיידי ולכן דוחים את ביצועה, קודם כל, יש היוםתוכנות ניהול עסקיות, אשר יורידו מעליכם את עולן של הרבה מטלות, ויפנו לכם זמן להצמיח את העסק. בנוסף זכרו כי שיווק היום יתרום למכירות וליציבות העסקית לאורך זמן, ולכן חשוב לשלב בשגרת העבודה גם מטלות ארוכות טווח ולא רק את כיבוי השריפות היומיומי.

11. עדכנו את המידע עליכם- בחומר המודפס, באתר שלכם או ברשתות החברתיות בהן בחרתם להיות פעילים. התחילו מדיוק, אחר כך תהיו יצירתיים. אין טעם בקמפיין יצירתי אם הטלפון ב"צור קשר" הוא של המשרד הישן אותו עזבתם שנה שעברה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפי להב
סמנכ"ל שיווק senzey.com

תוכנה לניהול עסק הכוללת ניהול פרויקטים ומשימות, ניהול לקוחות ועובדים, ניהול כספים וזמן, ניהול יומן ומשרד, ניהול מכירות ושיווק.

תוכנת ניהול עסק: בתי תוכנה, סטודיואים, בתי דפוס, משרדי אדריכלים, קבלנים, יזמים, חוגים, קבוצות ועוד...
סנזיי- שלוט בעסק שלך. מקסם את הרווח שלך.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפי להב

מאת: אפי להבאימון מנהלים26/03/131286 צפיות
לכל אחד יש בעיות, השאלה היא איך פותרים אותן, בוודאי בהקשר עסקי- ניהולי, אי אפשר פשוט לקוות שהן תפתורנה את עצמן ושאם כן לא תהיינה לכך השלכות על הצלחת העסק. אלה השלבים- הם לא בהכרח פשוטים אבל הם יותר פשוטים מהבעיה ומה שיקרה לה אם יתעלמו ממנה

מאת: אפי להבעסקים - כללי19/02/131158 צפיות
לפעמים זה נראה כמו רעיון טוב, לבצע את מה שחשוב במקביל- למקסם את הזמן, להתאמץ על הכל עכשיו ולנוח אחר כך. אבל האם זה באמת רעיון טוב האם זה ישפר אותנו ויקח אותנו אל התוצאות הרצויות?

מאת: אפי להבעסקים - כללי19/02/13860 צפיות
רובנו חושבים שאנחנו מסוגלים או אמורים לשאוף להיות מומחים בביצוע כמה דברים בו זמנית? תחשבו שוב. מחקרים חדשים מראים שאנשים אינם טובים, כפי שהם חושבים, בביצוע מספר מטלות במקביל. המחיר הנגבה מכם בניהול המקביל של כל המטלות יותיר אתכם עייפים ואולי את המטלות- לא מבוצעות כפי שהייתם רוצים

מאת: אפי להבייעוץ עסקי02/02/13871 צפיות
כל אחד יכול להים עסק קטן- שמבוסס על יתרון: כשרון או נסיון שאותו אנחנו יכולים לחלוק עם אחרים ועל הדרך להתפרנס ממשהו שאנחנו אוהבים. הנה כמה עצות כדי לעבור את השלבים ולהגדיל את הסיכויים שעסק כזה יצליח.

מאת: אפי להבניהול תוכן05/12/12975 צפיות
תוכן שיווקי מכיל עולם מושגים רחב וכולל לא רק רשתות חברתיות ואת האתר שלכם אלא גם פורומים, ניוזלטרים ובאופן כללי תקשורת עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים

מאת: אפי להביזמות עסקית26/10/121041 צפיות
הדרך לפתיחת כל עסק היא מורכבת ומסובכת, במיוחד סדנא אותה לרוב מפעילים לבד ולא נעזרים בכוח אדם רב. עסק קטן יכול להיעזר ברשימה מובנית של שלבים כדי לוודא שכל מה שצריך לקבל תשומת לב אכן מטופל.

מאת: אפי להבייעוץ עסקי12/10/12900 צפיות
בעסק, המטרה העיקרית היא להרויח כסף (הכנסות גדולות מהוצאות) אך גם לבנות את העסק כך שהרווח לא יהיה חד פעמי אלא מתמשך, ולשם כך יש למצוא את היתרון לעומת המתחרים ולבסס אותו לארוך זמן. אם כך, האסטרטגיה העסקית היא בסך הכל איך נרויח כסף לאורך זמן, בהתחשב במה שיש לנו למכור לעומת המתחרים שסביבנו.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211335 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211182 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211035 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211207 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201058 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201053 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20924 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica