חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עגלת תינוק מוצי: בחירה טובה להורים צעירים

מאת: אירה פינסקרקניות 06/10/2012746 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קהל היעד של יצרני עגלות יוקרה הוא הורים צעירים. הורים מנוסים שמרו במרבית המקרים את העגלה הראשונה שלהם, ובכל אופן נושא היוקרה והמיתוג פחות חשובים להורים אלה. יחד עם זאת, מי שטרם רכש נסיון מעשי בהורות ומוצא את עצמו הולך לאיבוד במבחר העגלות המוצעות בשוק יכול לבחור בעגלת תינוק מוצי בלב שלם, ולדעת שהוא רכש מוצר איכותי ואמין מחברה בעלת ותק ומוניטין.

החברה המנוסה והמוכרת בענף מייצרת מספר דגמים של עגלות תינוק, הנבדלים בגודל, משקל ומחיר. יחד עם זאת, קיימים מספר מאפיינים שקיימים בכל עגלת תינוק מוצי. הדבר הראשון שבולט לעין בכל העגלות של החברה הוא העיצוב היוקרתי והמיוחד. סילואט העגלה מזכיר את הלוגו של החברה הודות למבנה שלדה ייחודי, עליו חוזר היצרן בכל הדגמים. שלדת העגלה, העשויה אלומיניום, צבועה בגוון מטאלי בהיר, ואילו הריפודים מיוצרים בדים בצבעים עזים ללא דוגמא. העיצוב כולו משדר סטייל, יוקרה, קדמה והצלחה.

מאפיין בולט נוסף אשר בא לידי ביטוי בכל עגלת תינוק מוצי הוא נוחות מירבית, גם עבור התינוק וגם עבור ההורים. האמבטיה מרווחת ומתאימה לכל תינוק, גם תינוק גדול יחסית שלבוש במספר שכבות. לכן רוחבה של עגלת תינוק מוצי גדול יחסית, ומתאים יותר למדרכות רחבות של מערב אירופה מאשר להיעדר מדרכות למפתחי דלתות צרים אצלנו. מושב הטיולון מתכוונן ומאפשר מגוון מצבים לתינוק. את האמבטיה ואת מושב הטיולון ניתן להתקין גם בכיוון הנסיעה וגם נגד כיוון הנסיעה, לפי העדפותיו של התינוק ושל הוריו.

נוחות ההורים היא אחד יתרונות הבולטים של כל עגלת תינוק מוצי. הידית מתכווננת למספר מצבי גובה, להתאמה לכל הורה והורה. הקיפול והפתיחה הם נוחים ופשוטים, ומתאפשרים גם ללא הוצאתו של מושב הטיולון. ניתן להוריד ולכבס את הריפודים.

לסיכום, הורים צעירים אשר מתקשים לבחור את העגלה המושלמת עבור תינוקם יכולים בהחלט לבחור בעגלת תינוק מוצי. רכישה כזאת תבטיח להם איכות במלוא מובן המילה: אמינות, יכולות תמרון, נוחות, רב תפקודיות ועמידות בבלאי. ניתן לומר שעגלת תינוק מוצי תספק תמורה הולמת עבור המחיר המשולם בעבורה.

 



תגיות המאמר: עגלת תינוק מוצי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אירה פינסקר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה פינסקר

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131621 צפיות
עגלת מוצי היא המענה האופטימלי לצרכים של משפחות רבות עם תינוקות. המאמר מפרט את היתרונות המשמעותיים של רכישת עגלות מוצי בחברת מאדרלנד.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131199 צפיות
מוצי היא חברה וותיקה ומבוססת בתחום של ייצור ושיווק של עגלות תינוק. המאמר בוחן את הסיבות לפופולריות של עגלות מוצי בקרב ההורים הצעירים.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131180 צפיות
עגלות תאומים מוצגות בשוק במספר קטן יחסית של דגמים, בהשוואה לעגלות הרגילות. בנוסף לכך, מימדים או משקל של חלק מהדגמים עשויים להוריד אותם מהפרק לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרקניות 20/05/131110 צפיות
הורים המצפים להגדלת המשפחה, יכולים להתארגן לקראת האירוע המשמח על ידי רכישת כל החפצים הנדרשים בחנויות הריון גדולות. המאמר מפרט אודות המוצרים המוצעים שניתן לרכוש בהן.

מאת: אירה פינסקראופנה20/05/131192 צפיות
בגדי הריון זכו ליחס של כבוד מצד אנשי מקצוע בתחום ההלבשה לא מזמן. בעבר הלא כל כך רחוק בגדי הריון היו שמלות פרחוניות איומות או חולצות טי ענקיות. נכון להיום, המצב שונה לחלוטין.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131248 צפיות
טויוטה יאריס ההיברידית החדשה היא מכונית קטנה, נאה, שקטה, נוחה וחסכונית . במאמר מפורטים מאפייניה העיקריים של הדגם החדש.

מאת: אירה פינסקרצרכנות20/05/131219 צפיות
טויוטה פריוס היא מכונית היברידית, כלומר המנוע שלה מחולק לשתי יחידות, אשר אחת מהן היא חשמלית, והשנייה פועלת על בנזין. המכונית נחשבת למתאימה לאנשים בעל מודעות סביבתית גבוהה, שמוכנים לשלם את המחיר

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213735 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205192 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186803 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161593 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161709 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica