חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנות חתונה

מאת: lee-kalהזמנות אירועים09/10/2012936 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכל כבר כמעט מוכן, נשאר ממש הפרט האחרון – הזמנות חתונה....

עוד חודש וחצי וזה יקרה, האירוע שכל כך ציפתם לו, אתם תעמדו מתחת ותקימו בית חדש בישראל.  בחרתם אולם, צלם, שמלה ואפילו חליפה לחתן, הפרט האחרון שנשאר ברשימה האחרונה אלו הזמנות החתונה... אז מה רושמים? בנאלי? מיוחד? ציטוט? שיר? פתגם?

לפניכם ציטוטים משירים ופסוקים מהתנ"ך בהם תוכלו להיעזר ולקבל רעיונות  - מה לכתוב על הזמנות החתונה.

  • אחרי כל זה אולי נפליג לאיזה אי על קו החוף ישוטטו הילדים, שושן אדום אני אקטוף לשערך כשמעלינו חופה של כוכבים"
  • "היום נעשה משהו בלתי נשכח שישאיר זיכרון של שמחה מבורך"
  • "כן, תמיד כולם שרים "אני אוהב אותך" תמיד כולם אומרים "אני אוהב אותך" אמרו זאת פעם כבר מזמן ויאמרו זאת כמובן אך בשבילי זה שיר ראשון, בשבילי עכשיו הזמן..."
  • "כשהפסיק אוהב ת'נקודה תמיד הוא אומר לה חוזר ואומר לה שהוא פסיק על ידה"
  • "מכל האהבות שיש לחלום ביקשתי לי אותך"
  • עוד מעט כמעט אנו גוף אחד - את ידך נתת בידי שלי לעד"
  • "נשבע לך כאן לפני כולם את ואני זה לעולם אני אוהב אותך יפה שלי בטבעת זו אקדש אותך לאשתי"
  • "הייתה זו אהבה ממבט ראשון כמו בסיפורים, אהבה ממבט ראשון"
  • "כמו כלים שלובים אני ואת ביחד מתמלאים עד קו הלב"
  •  "עכשיו זה בא ולטובה ליום הבא אני נשבע, במחשבות, בהרגשות, בכוונות אני נשבע"
  • "קוֹל שָׂשׂוֹן וְקוֹל שִׂמְחָה קוֹל חָתָן וְקוֹל כַּלָּה"
  • "מַיִם רַבִּים לֹא יוּכְלוּ לְכַבּוֹת אֶת הָאַהֲבָה וּנְהָרוֹת לֹא יִשְׁטְפוּהָ"
  • "אלוהים עדי כי מצאתי את שאהבה נפשי"
  • "עד שמצאתי את שאהבה נפשי אחזתיו ולא ארפנו"
  • "על כן יעזוב איש את אביו ואת אמו ודבק באשתו והיו לבשר אחד"

מזל טוב לכל המתחתנים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתחתנים ? חוגגים אירוע? תנו לנו לעזור לכם להרכיב אירוע מוצלח!
פורטל גן ואולם הוקם על מנת לתת לכם, החוגגים אירוע, את המענה המתאים ביותר לאחת השאלות החשבות שבה זוגות רבים מתלבטים, היכן כדאי להתחתן? בפורטל תוכלו למצוא מגוון גדול של מקומות לחתונה גני אירועים, אולם אירועים, מסעדות, מקומות קטנים ומקומות מיוחדים ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת lee-kal

מאת: lee-kalאירועים וחתונות – כללי26/10/12942 צפיות
רוב הזוגות מעוניינים להתחתן בקיץ... מורידים את הסיכוי שירד גשם בחתונה שלהם (למרות שאומרים שגשם זה ברכה), אפשר לערוך את קבלת הפנים והחופה בחוץ או אפילו להתחתן בגן אירועים בטבע ולא באולם. אין גשם, אין מטריות, אין מעילים והכלה יכולה ללבוש שמלה קייצית וקליקה... עם כל היתרונות שיש בחתונת קיץ ישנו גם חסרון והוא החום הכבד שיש בעונה זו. על מנת שגם לכם וגם לאורחים שלכם יהיה נעים ועל מנת שתוכלו לרקוד בלי להזיע יש לדאוג לפתרונות שיצננו ויקררו את המוזמנים, לפניכם מספר פתרונות חלקים קלים לביצוע וזולים לכי

מאת: lee-kalחתונות26/10/12751 צפיות
הדור של היום חי ע"פ טרנדים שהולכים, חוזרים ומשתנים מידי פעם.... אם כולם נוסעים לתאילנד, או להודו, טיול אחרי צבא אז גם אני רוצה. אם לכולם יש אוטו בצבע אדום סביר להניח שגם אנחנו נרצה ואם הוחלט שעונת הקיץ היא העונה לחגיגת חתונה – בטח שגם אנחנו נרצה... זכרו לא כל מה שכולם עושים הוא דווקא הנכון והטוב עבורנו. אומנם יש המון יתרונות לאירוע קיץ וזוגות המתחתנים בחודשים החמים, אבל יש לא מעט יתרונות לחגוג חתונה בחורף.

מאת: lee-kalאירועים וחתונות – כללי16/10/121311 צפיות
אתם מתחתנים, עושים אירוע גדול וגרנדיוזי, ההתרגשות והמתח כבר מורגשים באויר – החלטתם ביחד שאתם רוצים לתת לאורחים שלכם מזכרת או מתנה מהיום המיוחד שלכם – אז מה נותנים? רעיונות חדשים? מקוריים? רעיונות למתחתנים – מתנות לאורחים:

מאת: lee-kalחתונות16/10/12919 צפיות
מאז שאתה זוכר את עצמך אתה צמחוני, מנסה להסביר לכל הסובבים מדוע כדי להם "להתנזר" מבשר. קשה לך עם כל התעשייה הזאת ואתה פשוט נגד. מה תגיש לאורחים בחתונה שלך? האם תגיש את המזון שנוגד את כל הקרונות בהם אתה מאמין? או שדווקא תהיה מיוחד ותגיש אוכל צמחוני? מה עושים? איך מתחתנים? באיזה אולם? איזה קטרינג? מה יאכלו האורחים?

מאת: lee-kalאירועים וחתונות – כללי16/10/12882 צפיות
הגיע הזמן להכין הזמנה לחתונה... קיבלתם כבר כרטיס חתונה מרובע, נפתח, חד צדדי, דו צדדי, דף לבן, מבריק, מט, כהה, וההזמנה האחרונה הייתה אפילו צבעונית – איך אפשר לעשות הזמנה קצת שונה? הכנו לכם מספר רעיונות להזמנות שונות ומשונות בנאליות, פשוטות ומורכבות כל אחד ע"פ טעמו ותקציבו – העיקר תהיה חתונה נפלאה! שיהיה במזל לכל המתחתנים!

מאת: lee-kalאירועים עסקיים16/10/121041 צפיות
החלטתם שזה הרגע המתאים לערוך "אירוע עסקי" לעובדי החברה, החלטתם שהעובדים שלכם התאמצו, השקיעו ומגיע להם גם להינות מעט. אתם מבחינתכם אנשי עסקים דגולים, עשיתם דבר או שניים בחיים, מנהלי חברה אולי שתיים – אבל למרות כל הכישורים אתם עדיין לא יודעים איך להפיק ארוע עסקי, בשביל זה אנחנו פה, מפיקי הארועים העסקיים.

מאת: lee-kalבר ובת מצווה16/10/12823 צפיות
"בן שלוש עשרה למצוות" (מתוך המשנה אבות ה, כה.( ביהדות יום הולדת 13 לילד הוא מעמד חשוב ומרגש ומסמל את המעבר מילדות לבגרות. מגיל המצווה הילד מקבל על עצמו לא רק את הזכויות אלא גם את החובות ובכך הופך לנער בוגר בעל אחריות . בשנים האחרונות יותר ויותר נפוץ לחגוג את אירוע בר המצווה בחגיגה נוספת מלבד העלייה לתורה בבית הכנסת. כל ילד רוצה את אירוע בר המצווה החגיגי השווה ובעיקר המדובר....

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141781 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141489 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141558 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137073 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131404 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/136997 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126160 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica