חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אמת ויציב - יש אולפן הקלטות בחיפה

מאת: משה יוריאנתרופולוגיה10/10/20128925 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כל חיי פזלתי אל תחום המוזיקה. ולכן, כשהגעתי לגיל תשע, התחננתי לאבא לרשום אותי ללימודי גיטרה. התעניינתי בלימודים ופינטזתי להקים עם חברים הרכב אלקטרוני מצליח ולנגן בכל הארץ.

אבלככל שעברו השנים, הצורך לפרנס השפיע עלי ולמדתי שבכדי להגשים את עצמי כמוסיקאי מקצועי, עלי להסב לעצמי השכלה מוסיקאלית מקיפה ולחפש תחום מוסיקאלי שבלי ספק יעניק לי את האפשרות להרוויח את לחמי כפי שראוי.

אולפן הקלטות בצפון

אמת ויציב, יש הרבה נגנים מקצועיים שיודעים לנגן מדהים ומשתלבים בהרכב מוזיקאלי מוצלח. יחד עם זאת, כדי באמת ובתמים להתקדם בתחום זה ולשאוף להגיע לגבהים רציניים, מוטב לפני הכל להכיר כמו שצריך את התחום המוזיקאלי שבו מתמחים. ובדיוק בגלל זה, כדאי מאוד להבין גם אתטכניקת הנגינה וגם את התיאוריה המקיפה של אמנות זאת. אחרי הכול, כדי לבנות מוסיקה מעניינת ולפרוץ הלאה יש להצליח לא רק לנגן טכניקות שהרכב אחר כתב, אלא לדעת גם כיצד להכין יש מאין.

אחרי הכל, אותם הנגנים שנוסקים למעלה ועושים לעצמם שם הן בארצם והן מעבר לים כמו למשל לד זפלין, הם מוסיקאים שבראו דבר מה חדש, חד פעמי, מרגש ומלהיב. אמת היא, פה ושם ישנם סיפורי הצלחה שהפכו לסנסציה עולמית בלי השקעה רבה, אבל האם באמת ההרכבים הללו יהיו רלוונטיים גם בעתיד? הייתכן שהסינגל הבא, שיתוף הפעולה הבא או המופע שלהם יצליחו גם הם?

ללמוד נגינה בבי"ס למוסיקה

למרות הכבוד למורהשלימד אותי לנגן כמה שנים טובות, הסקתי שבכדי להפוך את האהבה למקצוע אמיתי, עלי ללמוד בבי"ס למוזיקה שיעשה ממני מקצוען כהלכה. מפאת זאת, התחלתי לחפש בית ספר שנותן לסטודנטים הן ידע פרקטי וגם השכלה תיאורטית. רק כך, אני אאפשר לעצמי הן להוביל להקות טובות והן להצליח מעבר בתחום המוסיקה ואפילו להיהפך נגן אולפן שמנגן עם המפורסמים.

לימודי תוכנות מוזיקאליות

לעניות דעתי, בשביל להצליח בתחום המוסיקה מומלץ בהחלט ללמוד גם תוכנת עריכת סאונד והן את עולם השיווק וההפקה. ועל כן בחרתי להירשם אל קורס Cubase וככה לפתח את הכשרתי המקצועית בתחום היצירה.

להרוויח כסף מקריירה במוזיקה

למרות מה שחושבים, שבעצם מדובר בעיסוק שניתן למצוא בו זמרים רעבים ללחם, זה בכלל לא ככה. בפועל, מלבד האפשרות לפרוץ קדימה כנגן אולפנים, ישנן הזדמנויות נוספות גם לנגנים מוכשרים וגם למפיקים. כך לדוג' נגן אמיתי יכול לעשות כסף הן כנגן אולפנים וגם כמורה פרטי. יחד עם זאת, כדי לעשות זאת כהלכה, כדאי להבין הן את הצד המעשי והן את התורה כולה.

ובנוסף לכך, יש עוד אפיקים בענף בהם ניתן להשתלב, כמו לדוגמא הקלטת אלבומים להרכבים שונים. על אף זאת, ע"מ להתקדם בתחום הכרחי ללמוד את המקצוע ברצינות תהומית וכך להיחשב למוסיקאי שיכול להעלות גבוה הרכבים שונים.

מעוניינים גם אתם להפוך את הכשרון לקריירה אמיתית? מעוניינים לדעת כיצד להצליח בענק? קראו פרטים נוספים כאן וזכו למענה ראוי.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137707 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315081 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215030 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריCRM28/11/128025 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127578 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127674 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127740 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאמרים נוספים בנושא אנתרופולוגיה

מאת: אבי דוראנתרופולוגיה18/09/165644 צפיות
מבנים ניידים מהווים חלופה איכותית למבנה רגיל ומאפשרת להקים בית או משרד מודרניים ונוחים בזמן קצר ובעלות נמוכה. המגמה זכתה לתנופה אדירה בשנים האחרונות לאור העלייה במודעות לאיכות הסביבה וצמצום נזקים שבנייה רגילה יכולה להסב. המבנים עשויים מחומרים ממוחזרים המתאימים לתנאי מזג אוויר ושטח שונים.

מאת: מורן אופיראנתרופולוגיה18/10/129779 צפיות
צילום אירועים חשובים – אין ספק שזה השירות הכי נפוץ שנותן לנו לזכור את הימים הכי מיוחדים בצורה מדוייקת. ערכתם חתונה ענקית? סבא חוגג תשעים? בעולם של היום אנו כבר לא יכולים להימנע מצוות צילום שלם שיוכל לתעד כל שנייה חשובה מהארוע. לאחר מכן, כשתרצו להיזכר פשוט הפעילו את ה-DVD או עיינו באלבום התמונות וביחד תוכלו לראות את הרגעים הגדולים.

מאת: שרה אתנס-העליוןאנתרופולוגיה07/02/119211 צפיות
מעבודת המחקר שלי בשדה הצימרים בישובי הגליל היהודים עולה כי למרות נקודת המוצא לפיה שני המינים לומדים את רזי העסוק תוך כדי עבודה, הרי שהגברים בשורה התחתונה מגלים התנהלות יותר עיסקית המאפשרת להם להפיק יותר רווחים כספיים מהעסק הפרטי גם כשהוא מתנהל בחצר ביתם.

מאת: שרה אתנס-העליוןאנתרופולוגיה07/02/118886 צפיות
מעבודת המחקר שלי בשדה הצימרים בישובי הגליל היהודים עולה כי למרות נקודת המוצא לפיה שני המינים לומדים את רזי העסוק תוך כדי עבודה, הרי שהגברים בשורה התחתונה מגלים התנהלות יותר עיסקית המאפשרת להם להפיק יותר רווחים כספיים מהעסק הפרטי גם כשהוא מתנהל בחצר ביתם.

מאת: שרה אתנס-העליוןאנתרופולוגיה31/01/118877 צפיות
מבטים אחרים על שדה הצימרים כזירת עבודה ומשא ומתן בית בית לעסק. מאת: שרה אתנס-העליון מאמר שני בעקבות עבודת התיזה "ממש כמו בבית" פרדוקסים בהתנהלות העסקית של נשים בתעשיית הצימרים היהודיים בגליל.

מאת: שרה אתנס-העליוןאנתרופולוגיה31/01/118831 צפיות
מבטים אחרים על שדה הצימרים כזירת עבודה ומשא ומתן בית בית לעסק. מאת: שרה אתנס-העליון מאמר שני בעקבות עבודת התיזה "ממש כמו בבית" פרדוקסים בהתנהלות העסקית של נשים בתעשיית הצימרים היהודיים בגליל.

מאת: שרה אתנס-העליוןאנתרופולוגיה31/01/118944 צפיות
מבטים אחרים על שדה הצימרים כזירת עבודה ומשא ומתן בית בית לעסק. מאת: שרה אתנס-העליון מאמר שני בעקבות עבודת התיזה "ממש כמו בבית" פרדוקסים בהתנהלות העסקית של נשים בתעשיית הצימרים היהודיים בגליל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica