חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צריך צלמי חתונה בבהילות?

מאת: משה יוריחיות בר02/12/201215029 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מגנטים לבר מצווה

ראשית, קחו בחשבון שתחום צילום האירועים עמוס בחברות שחלק מנוסים בהרבה יותר וקיימים מיומנים בצורה משמעותית פחות. להלן, אתחיל ואומר:העלו בדעתכם אם ישנו נותן שירות שפגשתי שהייתי ממש מורשם מהצילומים שלו. טכניקת הצילום זה היבט נדרש אך חשוב שלאדם הנבחר מוכרח להיות חוש טכני בצילום שהיא נקודת הפתיחה.

יכולות טכניות


מומחה בתחום לפני שאר הדברים חייב בקיא בציוד בזכות כך יוכל להוציא תמונות מרשימות גם מבחינת נראות והן יצירתית. לדאבוני, כשהייתי צריך צלם באותו זמן פגשתי כמה אנשים מהתחום לא מקצועיים וזה התבטא בתמונות שלקחו.

עם זאת, איך לבדוק שלצלם יכולת מקצועית? לרוב האנשים לא קיים ידע בתחום עם זאת לרובכם ישנה יכולת אסתטית בסיסית (קחו טיפה קרדיט) שבעזרתה תוכלו להבדיל מתמונה ממש טובה לביןאחת לא איכותית, השתמשו בכך ואל תבחנו את נותן השירות בשליטה במושגים , לדוגמא המושג השהיית צמצם אלא בקשו ובדקו תמונות שצילם ב אירועים - בחנו פרטים כגון תאורה מתאימה.

הדגש הבא: אביזרים

בררו עם בעל העסק איזה ציוד ישמשו אותו. כל צלם איכותי חייב להיות ברשותו ציוד איכותי ומתאים לצרכיך השונים. מתעניינים בצילום HD ואין לאדם ספציפי את ציוד הצילום לצורך אותו פרוייקט? המשיכו לצלם הבא! יש מספר גדול של צלמים בחוץ.

העלויות:
ניתן למצוא טווח מחירים רחב שלרוב יהיה מורכב מן מס' השעות ישקיע אותו עסק בפרוייקט וסך כל התמונות שיצטרך לערוך ולהגיש. בעבור נותן שירות טוב לצד תמונה מצויינת תהיו צריכים לשלם מכיסכם סכום מכובד. יש אופציה לעשות ניסיון עם צלמים שהתחילו לאחרונה שיגבו מכם סכום קטן יותר בצורה ניכרת, אך זכרו שאותם רגעים לא ניתנים להחזרה לכן ההמלצה היא המנעו מפשרה.

הנקודה האחרונה: אדיבות ואישיות נותן השירות

נותן השירות יוצר דיאלוג עם מספר רב של אנשים ומהותי שיוכל לייצר קשר בינאישי באופן מוצלח. מאיזו סיבה הדגשתי זאת אתם מהרהרים במחשבותיכם? חשבו על אדם זר שאינו שירותי בעיניכם ידרוש ללכוד תמונה שלכם... ניתן להניח שאתם לא תביעו עניין. לפיכך, הקפידו שהאדם הינו חייכן בעבור שהאנשים באירוע יזרמו עימו

דבר אחרון, אם אתם חפצים לשמוע יותר אינפורמציה נוספת ב-צלמי חתונה ו תחשפו גם ל טיפים והכוונה - שםאיתרתי את הצלם שלקחתי, כדאי לבקר. אהבתם? הגיבו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137706 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315081 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריCRM28/11/128025 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127578 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127674 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127740 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאת: משה יוריציור20/11/121587 צפיות
במידה ואתם מחפשים לפתח ולהגדיל תמונות שלכם ואפילו אם אתם מחפשים אחר שירותים מקצועיים, אין כל ספק כי יהיה עליכם לפנות לבי"ע לדפוס. ועל אף ש זו לא מהווה בעיה גדולה להיכנס אל עסקים כאלה באיזור מקום המגורים, מומלץ לזכור תמיד כי לא כל בית דפוס בהחלט מסוגל לספק את הסחורה כראוי.

מאמרים נוספים בנושא חיות בר

מאת: ליאורחיות בר09/03/149713 צפיות
עטלפים הם היונקים המעופפים היחידים שקיימים, וישנם שני סוגים עיקריים של עטלפים: עטלפים שהם אוכלי פירות, עטלפים שהם אוכלי חרקים. אורך חייהם של עטלפים הוא כ-20 שנה.

מאת: נטלי הרוש חיות בר10/10/128810 צפיות
גם לך יש חלום של חיית מחמד משלך? אין ספק כי מדובר בכיף גדול וסיפוק עצום. מה חשוב לדעת לפני שמאמצים חיית מחמד חדשה?

מאת: רחליחיות בר11/06/128772 צפיות
הרחקת עטלפים מיועדת לכל מי שרוצה להרחיק עטלפים מאזור מסוים, יהיה זה אזור מגורים או אזור ציבורי או אפילו אזורי חקלאות. בעוד הרבה פעמים כשאנחנו חושבים על הרחקת עטלפים אנחנו חושבים על ריסוס והדברה של עטלפים

מאת: רחליחיות בר28/02/1210023 צפיות
בין אם אתם גרים בבית משותף ובין אם אתם גרים בבית פרטי ובמיוחד אם אתם גרים בעיר, חתולים וכנופיות של חתולי רחוב הם חזיון נפוץ. חתולים מגיעים לאזורים בהם נמצאים פחי אשפה, נכנסים לתוכם, מפזרים את הזבל ובכך גורמים למפגע בריאותי וסביבתי.

מאת: רחליחיות בר20/02/129276 צפיות
בין אם אתם גרים בבית משותף ובין אם אתם גרים בבית פרטי ובמיוחד אם אתם גרים בעיר, חתולים וכנופיות של חתולי רחוב הם חזיון נפוץ. חתולים מגיעים לאזורים בהם נמצאים פחי אשפה, נכנסים לתוכם, מפזרים את הזבל ובכך גורמים למפגע בריאותי וסביבתי

מאת: שירי פלגחיות בר21/03/119537 צפיות
אנשים רבים רוצים איזה שטח אדמה קטן כדי שיוכלו לרכוש איזה סוס ולצאת איתו לרכיבה באזור. אך אהבת סוסים ופנטזיית רכיבה עליהם לא מספיק בשביל להחזיק סוס. רוב האנשים חסרים את המידע הרלבנטי הנוגע לגידול סוסים. פעמים רבות, המידע שלהם מתבסס על איזה חלום רומנטי על רכיבה על סוסים., משהו שהם ראו בסרטים.

מאת: שירי פלגחיות בר21/03/118902 צפיות
אנשים רבים רוצים איזה שטח אדמה קטן כדי שיוכלו לרכוש איזה סוס ולצאת איתו לרכיבה באזור. אך אהבת סוסים ופנטזיית רכיבה עליהם לא מספיק בשביל להחזיק סוס. רוב האנשים חסרים את המידע הרלבנטי הנוגע לגידול סוסים. פעמים רבות, המידע שלהם מתבסס על איזה חלום רומנטי על רכיבה על סוסים., משהו שהם ראו בסרטים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica