חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אני רוצה עבודה בסין!

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/20127670 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תתחילו לארוז.

חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

זו החלטה שלכם להסתדר איכשהו ולסבול, למרות הכל, להתפלל שנצליח להשיג הצלחה בהמשך, או לקחת את הדברים למקום אחר לגמרי - וליהנות מאיכות חיים. כמישהו שביצע מעבר דומה ושומע מההמונים ברחבי האינטרנט נשארו בארץ - שבלתי אפשרי לחיות בארץ הרבה יותר מברוב העולם, חשוב לי כאן לסבר את האוזן לכם איך לעשות זאת - ולבקש לחיות בכבוד, ביבשת אחרת…

ויזה לסין


קודם כל, רצוי לברר מול הורה והדודים - אולי הם מכירים קשר משפחתי באזור יפה באיחוד האירופאי. לעיתים מוטב לסדר לעצמכם דרכון זר, לא להתאכזב אם לא בהכרח המקום שחלמתם עליו, מוטב שיהיו אלטרנטיבות.

לא נורא אם קשה מדיי לארגן אזרחות אירופאית, יתכן ותוכלו לסדר מסמכים נוספים - שכנראה יאפשרו לכם לטוס למדינה מסוימת, להיכנס לשוק העבודה או להשיג קצת מעבר, כגון תרבות הפנאי. יהיו מדינות שיתנו לכם סטטוס תושב זמני לאחר מספר שנים שחייתם שם, למעשה, אותן מדינות גם יאלצו להפקיע אזרחות נוכח אירועים כלשהם. רצוי שתתעדכנו מראש בחוקים והאיסורים של מדינה זו.

ראיון בשגרירות - זה לא פרוצדורה?


זה ידוע, לכל ממשלה הקריטריונים האינדבידואליים שלה ע"מ להנפיק ויזה. לדוגמה, אשרת כניסה משגרירות ארצות הברית מחייבת המתנה ארוכה וראיונות, בזמן שויזה זמנית לאזור המזרח לא כ''כ מסובכת, אבל תוכלו שהייה של כחודש. התעדכנו דרך אינטרנט על הפרוצדורות שכל ממשלה תובעת, מכיוון שקריטריונים מסוימים מתעדכנים מדי תקופה.

לפני הראיון בשגרירות עליכם להביא ת.ז תקפה, תמונה עדכנית, פספורט בתוקף, ותעודות אחרות שיתבקשו מראש. אמליץ גם להיראות מכובדים ולא לצעוק, לא ניתן לדעת איזה מין אדם יישב עמכם - ואלמנט האסתטיקה קובע המון. תעריפי האשרה ישתנו גם הם - והם עלולים לנוע בין סכום זניח למאתיים דולר. מעבר לכך, משך הזמן אשר תחכו בשביל ארגון הויזה - יכול לנוע מסוף הפגישה לכמה שבועות. חובה להתכונן לפני, חבל שתפספסו את הסיכוי שלכם בגלל אדישות.

במקרה ואתם בעלי משפחה, יש דילים בחלק מהקונסוליות, לפעמים אפשר לסדר ויזה לפחות לחלק מהמשפחה.

יש ויזה. כיצד כדאי להמשיך?


רצוי להכיר ולדעת על מנהגים מקומיים, היחס כלפי זרים ואפשרויות תרומה לכלכלה. רצוי אף ללמוד את הניבים השונים, אפילו באופן האלמנטרי ביותר.

מבחינה כלכלית, קיימים לא מעט מקורות תעסוקה, לדוגמה, אופר ודיילוּת קרקע, אשר מהם תוכלו להרוויח סכום כסף סביר, יתכן גם שתהיו עצמאיים. זה נכון, רוב המשרות הנ"ל כנראה יעדיפו חייל משוחרר וחבר'ה ללא הכשרה מקצועית, אבל אם תרצו באמת לחיות כמו שצריך בשיקגו, לעיתים תילאצו להתפשר.

מוכרחים עוד מידע? גלשו ותקבלו ב-http://www.terminal.co.il/Articles/work-in-chaina.htm. בפעם אחרת - אספק עוד מידע ואנסה לקרב אתכם עוד צעד - לחלום הישראלי החדש. שלחו לי לפרטי!
 



תגיות המאמר: עבודה בסין, ויזה לסין


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137704 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315075 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215025 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריCRM28/11/128022 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127576 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127738 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאת: משה יוריציור20/11/121583 צפיות
במידה ואתם מחפשים לפתח ולהגדיל תמונות שלכם ואפילו אם אתם מחפשים אחר שירותים מקצועיים, אין כל ספק כי יהיה עליכם לפנות לבי"ע לדפוס. ועל אף ש זו לא מהווה בעיה גדולה להיכנס אל עסקים כאלה באיזור מקום המגורים, מומלץ לזכור תמיד כי לא כל בית דפוס בהחלט מסוגל לספק את הסחורה כראוי.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195621 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192501 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181985 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172122 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171735 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171847 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171448 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica