חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך מבצעים אכסון אתרים

מאת: משה יוריCRM28/11/20128023 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

אכסון אתרים

בהתאם לכך שרכישת שירות ענן זה אינו דבר פעוט, לא כול מאחסנת היא חברה טובה, בדיוק בגלל זה צריך להכיר כמה פרמטרים -

שרתי החברה - בעולם המחשבים אפשר למצוא מספר טכנולוגיות נפרדות ואתרים באינטרנט נבנים בקונפיגורציה שונה. ע''כ, יש בשוק סוגי שרת שכלל לא מוכשרים לאכסן. אתרכם ויש צורך לוודא באם השרתים מתאימים לתצורת האתר.

רצינות ואמינות - שרת אחסון לא באוויר מזיק לאתר, בייחוד אם זהו פורטל מסחרי. כל רגע בו האתר לא באוויר המשמעות היא אובדן כספי. עליכם למצוא עסק עם יכולת לתפעל כהלכה את שרתיה ולהתמודד עם תקלה אם קיים צורך.

נפח האפסון - מהו גודל החבילה שצריך לקנות? מה המחירים? כמו בכול עסקה, עליכם לברר איזה תמורה מתקבלת יחסית לעלות. צריך לשים לב לנפח חבילת האפסון וקצב תעבורת הנתונים.

מיקום הסרבר - ארגון שתר אחרי שירותי גיבוי זול במיוחד, וודאי משלם על שרת בדרום אמריקה. שרתים מסוג זה עובדים אט אט, קצב העברת הנתונים הינו זחלני ובמקרה של תקלה - לא יהיה שירות טכני.

והדבר החשוב ביותר - בררו שחברת האכסון שנשמר גיבוי שבשרת, העניין הקטן הזה יכול לחסוך לכם בלגן גדול.

מה עכשיו?

אחרי שביררתם את הדברים החשובים, מגיע הזמן לבדוק כמה אופציות. בשורה התחתונה, כדאי להיות בטוחים שאתם זוכים לשירות טוב שיקנה לאתר שברשותכם גלישה מצוינת.

בזכות המידע פה מציאת שירות עננים לאתר שברשותכם לא צריכה להיות עבודה מייגעת במיוחד.

אחרית דבר

ההחלטה על חוות שרתים אינה קלילה. על כן, מומלץ לבדוק הנתונים ולהיות בטוחים שהסרבר אכן מתאים, מעוניינים לקבל מידע מקיף יותר? כנסו ל-שרת וירטואלי, צאו לדרך!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137706 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315081 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215029 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריפיסול25/11/127578 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127674 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127740 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאת: משה יוריציור20/11/121587 צפיות
במידה ואתם מחפשים לפתח ולהגדיל תמונות שלכם ואפילו אם אתם מחפשים אחר שירותים מקצועיים, אין כל ספק כי יהיה עליכם לפנות לבי"ע לדפוס. ועל אף ש זו לא מהווה בעיה גדולה להיכנס אל עסקים כאלה באיזור מקום המגורים, מומלץ לזכור תמיד כי לא כל בית דפוס בהחלט מסוגל לספק את הסחורה כראוי.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/132649 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/132495 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/1310764 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132248 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132259 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132655 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/132214 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica