חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צעיפים

מאת: סתיו מוצרי פרסוםפרסום18/10/20092055 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

צעיפים הם פריט לבוש חורפי נפוץ אשר נועד לחמם את אזור הצוואר, אשר אינו מוגן על ידי החולצה, המעיל או הכובע. לאחר תקופה ארוכה בה כמעט ולא ניתן היה לראות צעיפים ברחובותינו הם שבים וחוזרים בגדול והופכים בשנים האחרונות ללהיט אופנתי. במדינות בעלות אקלים קר יותר צעיף הם פריט לבוש יומיומי הכרחי המצטרף למעיל הכבד ולכובעי החורף החמים, אולם במחוזותינו הוא הפך בעיקר לפריט אופנתי וטרנדי לעונת החורף הקרירה.

בנוסף לתפקידם האופנתי הפכו צעיפים למוצר פרסומי נפוץ ביותר, ואחת העדויות החזקות לכך היא במגרשי הכדורגל, שם הצעיף מהווה פריט חובה לכל אוהד וצעיפים עם הדפסים שונים של הקבוצות הם ממוצרי הפרסום הנמכרים ביותר של כל קבוצת ספורט.

מגוון הבדים שמהם ניתן לייצר צעיפים הוא רחב ביותר- החל מצעיפים קלים מבדי שיפון או סאטן במבחר צבעים ועד לצעיפי הפליז הפופולאריים או לצעיפי הצמר המסורתיים. על כל אלו ניתן להדפיס או לרקום כמעט כל לוגו, בצבע אחד או בצבעים מרובים, ובכך להפוך את הצעיף לשי אידיאלי ללקוחות ולמוצר קידום מכירות מנצח.

אם אתם מחפשים מתנה חורפית מקורית, צעיף בהחלט יכולים להיות פיתרון יעיל עבורכם. עלותם אינה גבוהה וניתן לרכוש כמות גדולה של צעיפים רקומים או מודפסים בעלות של כ-10 ₪ ליחידה, ואף למטה מכך. צעיפים מצמר ארוג, בהם הלוגו אינו מודפס או נרקם אלא נארג כחלק מהצעיף, יעלו כ-25-30 ₪ ליחידה בהתאם למורכבות האריגה.

להיט בתחום הצעיפים הוא צעיף הפליז הכוללים כיסים לחימום הידיים. זהו פטנט ייחודי ומדליק, אשר קשה להישאר אדישים אליו- צעיף מעוצב באופן ייחודי אשר מספק פתרון חימום לצוואר ולידיים בעת ובעונה אחת. הצעיף נתון בתוך נרתיק פליז לנשיאה נוחה, ויכול בהחלט ללוות אותנו לכל מקום בימי החורף הקרירים. הכיסים מאפשרים גם לשאת ארנק, משקפיים או כל חפץ אחר ובכך הופך המוצר לשימושי עוד יותר. אם אתם מתכננים להשתתף בתערוכה או כנס בחורף הקרוב חלוקה של צעיפים כאלו יכולה בהחלט לשמש אתכם בתור מוצרי פרסום ייחודיים אשר ימשכו בקלות את תשומת ליבם של המשתתפים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סתיו מוצרי פרסום

מאת: סתיו מוצרי פרסוםפרסום18/10/091279 צפיות
מאמצי השיווק של כל עסק כוללים שימוש בדרכים שונות להגברת החשיפה שלו לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. החשיפה יוצרת הזדמנות מיידית למכירה, ומעבר לכך היא מסייעת לחברה לחדור לתודעתו של הצרכן הפוטנציאלי ולהתחיל לצבור מוניטין. צבירת המוניטין איננה עניין ללקוחות בלבד- אם אנו רוצים שיכירו את המותג שלנו עלינו לחשוף אותו גם בפני חברות מתחרות ובפני שחקנים נוספים בענף שלנו ובתחום הפעילות שלנו

מאת: סתיו מוצרי פרסוםיחסי ציבור18/10/091435 צפיות
מחפשים מתנה ייחודית ללקוחות? רוצים באמת להתעלות על עצמכם הפעם? תיק למחשב נייד הוא אחת המתנות הפרקטיות ביותר, אשר תשמח כל לקוח או עובד שיקבל אותה. מחשבים ניידים כבשו את העולם בסערה בשנים האחרונות, וכיום לא ניתן למצוא כמעט אף אדם העובד בתחום המחשבים, ההדרכה, העיצוב ותחומים רבים נוספים ללא מחשב נייד צמוד.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםמיתוג18/10/091664 צפיות
בשנים האחרונות חזרה אופנת העניבות לככב במחוזותינו והיא אינה נתפסת עוד כאיום על הישירות הישראלית. ביותר ויותר כנסים ותערוכות, כמו גם במקומות עבודה רבים, העניבה הפכה לחלק מהלבוש היומיומי. אם כך לא פלא כי עניבות ממותגות, למעשה עניבה עם לוגו החברה, הפכו גם הן לנפוצות.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091330 צפיות
מבין כל המוצרים האפשריים לקידום מכירות, או בקיצור- קד"מ, נדמה כי עטים לפרסום הם המוצר הוותיק ביותר. מרבית העטים שנמצא על שולחנו של כל מי שבא במגע עם לקוחות במסגרת עבודתו ניתנו לו בתור מוצרי פרסום וקידום מכירות והם נושאים לוגו כזה או אחר.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091584 צפיות
חנוכה הוא אחד החגים היהודיים הגדולים ומתנה מספק או ממקום העבודה לרגל חג החנוכה יכולה לתת תחושת חשיבות ותשומת לב ולעשות את העבודה הרבה יותר טוב מהמתנה השגרתית של ראש השנה שכולם כבר מצפים לה.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091297 צפיות
מתי קיבלתם בפעם האחרונה מתנה לחורף? מתנות לחורף אינן מקובלות בתור מוצרי פרסום בישראל, בעיקר עקב העובדה שהחורף בישראל הוא קצר, זמני ולא ממש קר. זוהי בדיוק הסיבה מדוע חלוקת מתנות לחורף יכולה לתת לכם ערך מוסף גדול בעיני הלקוח- זוהי לא מתנה שהוא מצפה לה כמו מתנה לראש השנה או לפסח, אלא מתנה מפתיעה שנותנת תחושת חשיבות ותשומת לב.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםאירועים וחתונות18/10/099070 צפיות
מטרתם של מתנות לאורחים המחולקות בסיומה של חתונה או חגיגה אחרת היא כי האורחים יזכרו את האירוע עוד זמן רב. בדיוק כמו מוצרי פרסום, גם כאשר מדובר על מתנות לאורחים מטרתנו היא כי המתנות יישארו עם האורחים שלנו כמה שיותר זמן ונעדיף למנוע מצב בו המתנה שלנו מוצאת את דרכה לפח.

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222871 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213705 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192469 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175881 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175342 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162439 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161963 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica