חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לחנוכה

אם יש משהו שמבדיל את לוח השנה הישראלי מלוחות השנה של מקומות עבודה במדינות אחרות בעולם הרי שזהו ריבוי החגים והחופשות המפוזרים על פני כל השנה, והמנהגים הנלווים לכל חג וחג. בפסח ובראש השנה כבר התרגלנו לקבל מתנות ממקום העבודה, וכן מספקים ומלקוחות בולטים, אבל מתנות לחנוכה? לא הגזמנו קצת? ובכן, התשובה היא בהחלט לא, חנוכה הוא אחד החגים היהודיים הגדולים ומתנה מספק או ממקום העבודה לרגל חג החנוכה יכולה לתת תחושת חשיבות ותשומת לב ולעשות את העבודה הרבה יותר טוב מהמתנה השגרתית של ראש השנה שכולם כבר מצפים לה.

אז מה נותנים כמתנה לעובדים או ללקוחות לחג החנוכה? את המוצרים המתאימים לשמש בתור מתנות לחנוכה ניתן לחלק לשני חלקים עיקריים- הראשון הוא ז'אנר המתנות החורפיות, שכן חנוכה הוא ללא ספק החג היהודי החורפי ביותר, והשני הוא מוצרי פרסום המתקשרים לחג עצמו ולסמלים שהוא נושא עימו. מתנות חורפיות יכולות לכלול שלל אביזרים מחממים ומפנקים, כמו כובע צמר, צעיף או מעיל פליז, ולחילופין שמיכת כירבולית או אפילו ספל שומר חום לקפה המתחבר לשקע המצת באוטו. אין כמו מתנה חמימה ומפנקת ביום קר וגשום ותהיו בטוחים שמקבל המתנה יזכור אתכם לטובה ברגעים אלו.

מוצרי חורף נוספים המתאימים לשמש בתור מתנות לחנוכה הן מטריות ממותגות- מטריות בשלל צבעים עליהן תוכלו להדפיס את לוגו החברה שלכם, את כתובת אתר האינטרנט שלה ואפילו איזה סלוגן או שרות מחץ שתבהיר למי שנחשף למודעה מה בדיוק העסק שלכם עושה. גם כאן מדובר על גלגל הצלה אמיתי ליום חורפי ואתם יכולים להיות בטוחים שביום גשום כלשהו המקבל יודה לכם בליבו.

משחקים לחנוכה ומוצרים נוספים לחנוכה על טהרת סמלי החג כוללים כמובן בראש ובראשונה סביבונים וחנוכיות, אך מעבר לכך חנוכה הוא חג האור ואחד מסמליו הוא פח השמן. לכן, בקבוקי שמן זית או שמני עיסוי, וכן נרות מיוחדים מסוגים שונים, יכולים להוות מתנה מנצחת לחנוכה לצד חנוכייה מעוצבת או סביבון מלא בממתקים. כמובן שאלו הם רק חלק מהרעיונות וכל מתנה שתיתן למקבלה להרגיש שחשבתם עליו תשיג את המטרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סתיו מוצרי פרסום

מאת: סתיו מוצרי פרסוםפרסום18/10/091278 צפיות
מאמצי השיווק של כל עסק כוללים שימוש בדרכים שונות להגברת החשיפה שלו לקהל הלקוחות הפוטנציאלי. החשיפה יוצרת הזדמנות מיידית למכירה, ומעבר לכך היא מסייעת לחברה לחדור לתודעתו של הצרכן הפוטנציאלי ולהתחיל לצבור מוניטין. צבירת המוניטין איננה עניין ללקוחות בלבד- אם אנו רוצים שיכירו את המותג שלנו עלינו לחשוף אותו גם בפני חברות מתחרות ובפני שחקנים נוספים בענף שלנו ובתחום הפעילות שלנו

מאת: סתיו מוצרי פרסוםיחסי ציבור18/10/091429 צפיות
מחפשים מתנה ייחודית ללקוחות? רוצים באמת להתעלות על עצמכם הפעם? תיק למחשב נייד הוא אחת המתנות הפרקטיות ביותר, אשר תשמח כל לקוח או עובד שיקבל אותה. מחשבים ניידים כבשו את העולם בסערה בשנים האחרונות, וכיום לא ניתן למצוא כמעט אף אדם העובד בתחום המחשבים, ההדרכה, העיצוב ותחומים רבים נוספים ללא מחשב נייד צמוד.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםפרסום18/10/092053 צפיות
בנוסף לתפקידם האופנתי הפכו צעיפים למוצר פרסומי נפוץ ביותר, ואחת העדויות החזקות לכך היא במגרשי הכדורגל, שם הצעיף מהווה פריט חובה לכל אוהד וצעיפים עם הדפסים שונים של הקבוצות הם ממוצרי הפרסום הנמכרים ביותר של כל קבוצת ספורט.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםמיתוג18/10/091662 צפיות
בשנים האחרונות חזרה אופנת העניבות לככב במחוזותינו והיא אינה נתפסת עוד כאיום על הישירות הישראלית. ביותר ויותר כנסים ותערוכות, כמו גם במקומות עבודה רבים, העניבה הפכה לחלק מהלבוש היומיומי. אם כך לא פלא כי עניבות ממותגות, למעשה עניבה עם לוגו החברה, הפכו גם הן לנפוצות.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091328 צפיות
מבין כל המוצרים האפשריים לקידום מכירות, או בקיצור- קד"מ, נדמה כי עטים לפרסום הם המוצר הוותיק ביותר. מרבית העטים שנמצא על שולחנו של כל מי שבא במגע עם לקוחות במסגרת עבודתו ניתנו לו בתור מוצרי פרסום וקידום מכירות והם נושאים לוגו כזה או אחר.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםשימור לקוחות18/10/091295 צפיות
מתי קיבלתם בפעם האחרונה מתנה לחורף? מתנות לחורף אינן מקובלות בתור מוצרי פרסום בישראל, בעיקר עקב העובדה שהחורף בישראל הוא קצר, זמני ולא ממש קר. זוהי בדיוק הסיבה מדוע חלוקת מתנות לחורף יכולה לתת לכם ערך מוסף גדול בעיני הלקוח- זוהי לא מתנה שהוא מצפה לה כמו מתנה לראש השנה או לפסח, אלא מתנה מפתיעה שנותנת תחושת חשיבות ותשומת לב.

מאת: סתיו מוצרי פרסוםאירועים וחתונות18/10/099063 צפיות
מטרתם של מתנות לאורחים המחולקות בסיומה של חתונה או חגיגה אחרת היא כי האורחים יזכרו את האירוע עוד זמן רב. בדיוק כמו מוצרי פרסום, גם כאשר מדובר על מתנות לאורחים מטרתנו היא כי המתנות יישארו עם האורחים שלנו כמה שיותר זמן ונעדיף למנוע מצב בו המתנה שלנו מוצאת את דרכה לפח.

מאמרים נוספים בנושא שימור לקוחות

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/231561 צפיות
מתנות לראש השנה – זמן מצוין לעקוף את המתחרים שלכם חגים וימים מיוחדים הם זמנים ששווה לנצל מבחינה עסקית. חלוקת מתנות לחגים כדי להעניק לעסק שלכם ערך מוסף. אחד החגים המרגשים והמתאימים ביותר הוא ראש השנה. חג זה פותח את השנה תוכלו לשמח את הלקוחות והעובדים שלכם עם מגוון עציצים ממותגים לראש השנה ולהדק את הקשר האישי והעסקי איתם. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583 למה כדאי לכם לחלק ללקוחות מתנות ממותגות?

מאת: ישראל רף שימור לקוחות06/05/21885 צפיות
בשנים האחרונות נערכים כנסים ואירועים עסקיים רבים במגוון תחומים שמטרתם, לייצר קשרים עסקיים ולהציג את ההתחדשות בכל תחום מהם מוצרי הפרסום שייתנו לכם את תוצאה עסקית הטובה ביותר עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות02/05/21867 צפיות
שירות כתוב - גם אם לא רציתם, נמנעתם, התחמקתם, היום, כבר אין ברירה!

מאת: אבי דוידישימור לקוחות11/10/201176 צפיות
מידע שימושי על חלוקת פליירים לעסקים שעושים זאת לראשונה בתקופת הקורונה

מאת: מיכל דגן ברעםשימור לקוחות06/04/20924 צפיות
המודעות לצורך בעבודת שימור לקוחות איכותית, לצד עבודת המכירות והשירות, וכחלק מאסטרטגית השיווק, כבר אינה בחיתוליה. ההשלכות השונות, כתוצאה מעבודה לא מדויקת, המשפיעות על שורת הרווח, ברורות. שימור לקוחות איכותי חוצה את שלושת מעגלי שימור הלקוחות:

מאת: רונית אלפסישימור לקוחות11/11/191430 צפיות
מועדון לקוחות הוא כלי עסקי ושיווקי מאוד חזק ומשתלם, לכן חשוב מאוד לנהל אותו נכון. לקוח שיצא מהמועדון אולי לא יחזור אליו, ולכן חשוב ללמוד איך לנהל את מועדון הלקוחות של העסק שלכם כך שיתווספו אליו לקוחות כל הזמן ולא ייגרעו ממנו, כי ניהול נכון של מועדוני לקוחות משמעותו הגדלת הרווחים של העסק שלכם.

מאת: ישראל רף שימור לקוחות09/07/191640 צפיות
מתנות לחגים, ובעיקר כאשר מדובר על מתנות ממותגות לראש השנה, הופכות את המותג שלכם לא רק לזכיר אלא גם לאהוד ולאהוב, ומחברות אותו לערכים של צמיחה, טיפוח, שגשוג, נאמנות ומסירות. אנו מציעים לכם עשרות עציצים ממותגים, אשר יוכלו להעביר את ערכי המותג שלכם הלאה, ולהעניק חוויה בלתי נשכחת ללקוחות, לספקים ולעובדים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica